Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.aftenposten.no/reise/article3170612.ece

"Et nytt flyselskap lander i morgen torsdag for første gang på Moss lufthavn Rygge. Ifølge lufthavnledelsen dreier det seg om det de beskriver som "en kjempesatsing i det norske markedet", av stor betydning for lufthavnen, de omliggende regionene og Oslo.

Moss lufthavn Rygge vil ikke ut med hvilket flyselskap det dreier seg om, heller ikke om det er et norsk, nordisk eller utenlandsk selskap."

OK, place your bets! :fun:

Lenke til kommentar
http://www.aftenposten.no/reise/article3170612.ece

"Et nytt flyselskap lander i morgen torsdag for første gang på Moss lufthavn Rygge. Ifølge lufthavnledelsen dreier det seg om det de beskriver som "en kjempesatsing i det norske markedet", av stor betydning for lufthavnen, de omliggende regionene og Oslo.

Moss lufthavn Rygge vil ikke ut med hvilket flyselskap det dreier seg om, heller ikke om det er et norsk, nordisk eller utenlandsk selskap."

OK, place your bets! :fun:

ryanair :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at dette blir Ryanair etter alle fremstøtene i mediene i det siste.

Spennende om de satser på innenriks, slik det har blitt noe snakk om. Hvis dette er tilfelle, satser de vel på de TRD, BGO, SVG. Eller hva tror dere?

Uansett bra Ryanair flytter seg nærmere Oslo.

Lenke til kommentar
Uansett bra Ryanair flytter seg nærmere Oslo.
Rygge er nærmere, men synes det er mer kronglete å komme seg dit.

Det er vel like kronglete å komme seg til Torp som til Rygge (fra Oslo altså)? Det går flybuss direkte til Rygge, akkurat som til Torp. Synes faktisk det var lettere å komme seg til Rygge fra Oslo, enn til Torp.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Det kommer litt ann på hvor man bor og hvor man jobber. For meg kommer Rygge på tredjeplass.

Har også bare reist fra Rygge en gang og det var lite som fungerte og de som jobbet der så ut til å komme rett fra gata/arbeidskontoret med null kunnskap og null interesse for å yte service.

Lenke til kommentar
Det kommer litt ann på hvor man bor og hvor man jobber. For meg kommer Rygge på tredjeplass.

Har også bare reist fra Rygge en gang og det var lite som fungerte og de som jobbet der så ut til å komme rett fra gata/arbeidskontoret med null kunnskap og null interesse for å yte service.

Ja, folks erfaringer er jo gjerne svært inviduelle. Fremdeles forstår jeg dog ikke argumentet ditt i forhold til å komme seg dit om man tar buss fra Oslo, da både bussen til Torp, og bussen til Rygge, går fra bussterminalen. Enklere kan det nesten ikke bli, med mindre man bor langt fra bussterminalen..

Når det gjelder service må jeg bare si at Rygge er en av de bedre flyplassene, lite kø, hyggelige folk og rask med baggasjen. Det var andre boller enn Torp..

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...