PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Jeg velger midtgang fremfor vindu - men optimalt sett vil jeg ha "både vindu og midtgang"... Enurweb - hvem er det du skal fly med? Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Takker for tips Dog er det ikke aktuelt å utsette avgangen om jeg får velge Jeg prøvde som du sier å skaffe meg gode plasser på flyet via online setereservasjon men der var det mange som var kommet meg i forkjøpet gitt! Noen råd over ting man faktisk kan få gjort noe med selv inne på flyet? Om første rad/nødutgang var opptatt ville jeg ha valgt midtgang så kan du i det minste strekke beina ut til siden. Ellers så kan du jo også ta deg en gåtur innimellom. Er også en side som gjør at du kan se hvor de bra og dårlige plassene er, heter Seatguru tror jeg, bare søk på google. Jeg brukte nettsiden du nevner her til å finne ut gode plasser, dessverre var jeg såpass sent ute at det ikke var mulig med noe annet enn et helt ordinært sete. Dog skal jeg reise sammen med samboer og flyet både til og fra USA har 2 seter - midtgang - 3 seter - midtgang - 2 seter oppsett og jeg valgte da å plassere både meg og samboeren sammen på slik 2 seter sak der en av oss får vinduplass og den andre midtgang. Ellers som du sier blir det nok mange "liksom" toalettbesøk for å strekke litt på beina. Jeg velger midtgang fremfor vindu - men optimalt sett vil jeg ha "både vindu og midtgang"... Enurweb - hvem er det du skal fly med? Jeg reiser sammen med samboeren og det er som du skriver... Vi har reservert både vindu og midtgang da flyet har 7 seter i bredden. 2 seter - midtgang - 3 seter - midtgang - 2 seter. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Tenkte hvilket flyselskap jeg da! ;-) Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tenkte hvilket flyselskap jeg da! ;-) Haha, stupid me! Det blir Northwest Airlines begge veier over dammen. AIRBUS A330-300 står det spesifisert. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Tenkte hvilket flyselskap jeg da! ;-) Haha, stupid me! Det blir Northwest Airlines begge veier over dammen. AIRBUS A330-300 står det spesifisert. Og KLM til Amsterdam? Da er nok grunnen til at du ikke får valgt de beste setene at du ikke er Northwest eller Flying Blue Elite-medlem. Hvis du passer på å sjekke inn online tidlig, så er det en sjanse for å få bedre seter da. Husk at checkin for deg åpner tidligere enn for de som starter i f.eks. Amsterdam - så sitt klar når checkin åpner! ;-) Lenke til kommentar
EDB Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvordan er mulighetene for å få seg en billig ferie om man bare møter opp på Gardermoen og er villig til å ta et hvert fly som reiser til varmere strøk? Om det for eksemepel er et fly som skal til A om 15 minutter med x antall ledige plasser. Vil det være mulig å få kjøpe billetter rimeligere enn vanlig? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tror dene diskusjonen har vært oppe før, og vi kom frem til at det ville bli dyrere på den måten. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Hvordan er mulighetene for å få seg en billig ferie om man bare møter opp på Gardermoen og er villig til å ta et hvert fly som reiser til varmere strøk? Om det for eksemepel er et fly som skal til A om 15 minutter med x antall ledige plasser. Vil det være mulig å få kjøpe billetter rimeligere enn vanlig? Med rutefly er billettene like før avgang DYRERE enn ellers. Lenke til kommentar
excellent Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Meldte meg inn i BA Executive her får en stund siden, men har ennå ikke mottatt no kort.. Får man dette først etter første turen eller skal det komme egentlig etter en viss tid ???? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Det er ikke unormalt at det først kommer etter første turen ihvertfall, jeg husker ærlig talt ikke om jeg fikk mitt BA-kort før eller ikke. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Mange venter med utsending av kort til du har flydd en gang eller to. Lenke til kommentar
excellent Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan man se sitt medlemsnummer noe sted etter man er logget inn på siden til BA, finner ikke det heller nemlig ! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Når jeg logger inn står på den første siden rett efter innloggingen! Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kan man se sitt medlemsnummer noe sted etter man er logget inn på siden til BA, finner ikke det heller nemlig ! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (Jeg vet ikke hvor viktig anonymitet er for deg - men det var ganske enkelt å se gjennom blur-teksten din). Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det beste fly selskapet må v?re Quantas bra seter, ok mat, billig, på lange turer alltid bra og nye filmer. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har fløyet ganske langt med Quantas uten at det var noen underholdningssystem ombord. Setene eller maten utmerket seg heller ikke spesielt. En liten forfriskning servert av Quantas. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har fløyet ganske langt med Quantas uten at det var noen underholdningssystem ombord. Setene eller maten utmerket seg heller ikke spesielt. En liten forfriskning servert av Quantas. du fløy sikkert virigin et under selskap av quantas. som suger, det er et BILLIG selskap. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sånn så flyet ut: åjå såpass lite og link da skjønner. fra hvor til hvor fløy du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå