robertaas Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Til sammenligning, Flying Blue har nå tilbud på flere mål i Nordamerika for 25.000 poeng. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Det beste av de EB-tilbudene som ligger ute nå er Tromsø-Riga. Husk at all tilknyttning innen Norge er inkludert, slik at du som Oslobeboer kan dra opp ettermiddagen før til Tromsø, se Tromsø, fly tidlig morgen etter ned til Riga. Alt for 6000 EB-poeng. Kupp! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kjempetilbud for de som bor i Tromsø, men å betale for og gjennomføre den ekstra turen opp og ned fra Tromsø tror jeg ikke noe særlig på. Er fullbooket ut dette kvartalet så jeg får ikke benyttet noen av disse tilbudene: http://www.flyingbluenews.com/promotions/s...romoawards.html Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Om du bor i Oslo er transfer OSL-TOS med i EB-tilbudet! Remember that transfer flights within the Baltic states & Nordic countries are included. http://www.flysas.com/en/EuroBonus/EuroBon...c=PointBargains Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Styret i Avinor vedtok torsdag 12. februar løsningsforslag til ny Terminal for Oslo Lufthavn. Som vil la vente på seg http://e24.no/naeringsliv/article3030503.ece Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 I den sammenhengen kan nevnes at også CPH Swift - Københavns lavpris-konsept-terminal, er utsatt. Lenke til kommentar
lama_ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei. når jeg i morgen skal reise fra kjevik til barcelona ( mellomlanding i schipol) med klm. blir jeg nødt for og sjekke inn bagasjen på nytt på schipol? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ikke om du reiser med én billett. Har du derimot satt sammen reisen selv av to forskjellige billetter du har kjøpt, en til Amsterdam og en videre, så må du sjekke inn bagasjen på nytt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 KLM er et fullservice-selskap, og vil også sjekke gjennom baggasjen din også om du har kjøpt to separate billetter, og minimum connection time er overholdt. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hva kan en selv gjøre for en mest mulig komfortabel flyreise på økonomiklasse? Skal en tur over dammen og med tanke på min vonde hofte samt korsrygg og 10 timers flytur begynner jeg nesten å grue meg allerede Har gått til innkjøp av en slik oppblåsbar nakkepute men skulle gjerne sett flere alternativer der ute... Dinside.no hadde ett eller annet oppblåsbart nettopp men jeg vet ikke om det var en så fullgod løsning i grunnen. Uansett, tips og råd tas imot med takk! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Prøv å få deg et sete ved nødutgang eller på første rad, det kan være veldig mye mer behagelig. Evnetuelt, hvis flyet er overbooket, tilby deg å vente på neste fly. Det du da kan gjøre er å si at du kan stå igjen dersom du får strøm på flyet, noe du vil finne på Economy Extra og Business hos de fleste flyselskaper. Vi gjorde selv det på en jobbreise, ventet et døgn i København og så ble vi oppgradert til Economy Extra, siden vi trengte strøm for å kunne jobbe på veien over. Dog skal det nevnes at vi ventet nesten til boardingen startet, og da manglet de fortsatt 3 personer, men de var veldig villige siden ingen andre hadde meldt seg frivillig. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Takker for tips Dog er det ikke aktuelt å utsette avgangen om jeg får velge Jeg prøvde som du sier å skaffe meg gode plasser på flyet via online setereservasjon men der var det mange som var kommet meg i forkjøpet gitt! Noen råd over ting man faktisk kan få gjort noe med selv inne på flyet? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Da ser det ut til at gutteturen til sommeren kommer til å se slik ut: Oslo - Frankfurt - Singapore - Tokyo - Los Angeles - New York - København - Oslo Flyr selvsagt Star Alliance, deriblant Singapore Airlines, ANA, United og SAS. Vi bruker Round-The-World prisklassen til Star Alliance så prismessig havner vi akkurat på (eller i underkant av) 20.000 kr for hele reisen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nice! Det er da i Economy, right? Vi har lekt litt med tanken her i familien, kjøpe en RTW-billett og besøke Hawaii, Australia, Afrika og sikkert et lite stop i Tokyo på vei fra Hawaii. Ikke planlagt noe konkret enda, men det hadde passet alle i familiens ferieønsker - og vi hadde fått en fantastisk flott tur! Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvilken RTW bilett er det Roberto, 26 000 miles? Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Star Alliance har så vidt jeg vet inndelt RTW billettene sine i fire kategorier (åtte hvis man tar med economy og first class) 26.000, 29.000, 34.000 og 39.000 (air)miles. Hvis man reiser lenger enn dette har jeg forstått det sånn at man må betale et mellomlegg og for billigste billett for den reisen. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Maximum miles 26.000 - Gjelder kun for Economy. Maximum miles 29.000 - RWSTAR1 34.000 - RWSTAR2 39.000 - RWSTAR3 Gjelder for First/Business/Economy. Endret 21. april 2009 av MindB Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Takker for tips Dog er det ikke aktuelt å utsette avgangen om jeg får velge Jeg prøvde som du sier å skaffe meg gode plasser på flyet via online setereservasjon men der var det mange som var kommet meg i forkjøpet gitt! Noen råd over ting man faktisk kan få gjort noe med selv inne på flyet? Om første rad/nødutgang var opptatt ville jeg ha valgt midtgang så kan du i det minste strekke beina ut til siden. Ellers så kan du jo også ta deg en gåtur innimellom. Er også en side som gjør at du kan se hvor de bra og dårlige plassene er, heter Seatguru tror jeg, bare søk på google. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nja, i midtgang får man trallene rett i albuen, blir sølt på ved servering av andre og man må hele tiden opp og ned for andre som må springe på do, strekke beina eller hente noe fra kofferthylla. Og dette må de selvsagt gjøre mens du har bordet fullt av mat og drikke. Og når andre kommer gående ned midtgangen griper de gjerne tak i stolryggen forran deg og slipper den slik at alt på bordet ditt blir kastet i luften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå