Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Jeg vet hva du mener om butikken, men pirløsningen, som også beholdes med den nye piren, gjør jo nettopp at det er veldig mye kortere å gå. Sammenlign f.eks. Oslo Gardermoen med København Kastrup - sistnevnte har marginalt flere passasjerer, men flyplassen virker jo fryktelig mye større og det er veldig mye lengre å gå...

 

(En av grunnene i beslutningen til OSL AS/Avinor AS for å velge en ny pir ble uttalt til å være "å beholde de korte avstandene som preger OSL". Det er ingen lange avstander på Gardermoen!!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk EB-kortet mitt i dag. Fant ut at det var kjekt å ha, da jeg kommer til å reise en del med jobben fremover. Har allerede gått glipp av noen tusen poeng siden i høst.

 

Vurderer å gå til anskaffelse av Skyteam-kort også. Da burde de fleste flyselskapene jeg reiser med bli dekket. :)

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar
Vurderer å gå til anskaffelse av Skyteam-kort også. Da burde de fleste flyselskapene jeg reiser med bli dekket. :)

Isåfall bør du huske at Continental er på vei ut av SkyTeam, og inn i Star Aliance.

 

Jeg har selv FlyingBlue kort fra KLM for opptjening av poeng hos SkyTeam.

Lenke til kommentar

Det var jeg ikke klar over. Om det er tilfellet, så er det ikke noe vits i å bli SkyTeam-medlem. Flyr for det meste Star Alliance i Europa med jobben, og et par turer i året med Continental i privat regi.

 

Vet du når dette trer i kraft? Har akkurat booket meg en tur i midten av mai. Hadde jo ikke vært feil å få EB-poeng for den. :)

 

Edit: Ettersom Continental blir med i SA, vil det i så fall bare være noen få turer i året med KLM.

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar

Har lest litt rundtomkring at Ryanair skal avskaffe alt som heter manuelt innsjekkingssystem på flyplasser. I tillegg skal de montere myntinnkast ved toalettet slik at det skal koste penger å gå på do. Det er bare snakk om rundt 1£ per tr på do, så det er sagt.

 

comments anyone?

Lenke til kommentar
Har lest litt rundtomkring at Ryanair skal avskaffe alt som heter manuelt innsjekkingssystem på flyplasser. I tillegg skal de montere myntinnkast ved toalettet slik at det skal koste penger å gå på do. Det er bare snakk om rundt 1£ per tr på do, så det er sagt.

 

comments anyone?

Ser ikke helt poenget, de kan da umulig tjene så utrolig mye på å la doene koste en tier?

Lenke til kommentar
Har lest litt rundtomkring at Ryanair skal avskaffe alt som heter manuelt innsjekkingssystem på flyplasser. I tillegg skal de montere myntinnkast ved toalettet slik at det skal koste penger å gå på do. Det er bare snakk om rundt 1£ per tr på do, så det er sagt.

 

comments anyone?

Ser ikke helt poenget, de kan da umulig tjene så utrolig mye på å la doene koste en tier?

 

Det er relativt langt til type Spania og Italia hvor FR flyr mye til fra Torp, så det kan nok bli noen hundrelapper. Alle monner drar...

 

Om jeg liker det? Slettes ikke - ingen planer om å fly FR med det første!!

Endret av PlatinumFlyer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...