MindB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Om man skulle videre ut i verden via LHR, så får man bagasjen helt fram om man er innom med den i Fast Bag Drop?? Det stemmer. Fast Bag Drop fungerer på lik linje som vanlig check-in, men er forbeholdt de som har sjekket inn via internett på forhånd. Endret 28. desember 2008 av MindB Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Om man skulle videre ut i verden via LHR, så får man bagasjen helt fram om man er innom med den i Fast Bag Drop?? Det stemmer. Fast Bag Drop fungerer på lik linje som vanlig check-in, men er forbeholdt de som har sjekket inn via internett på forhånd. ..og reiser man med BA, "må" man sjekke inn på forhånd, enten via nett, eller automatene som står utplassert.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Riktig. BA fokuserer enormt på selvbetjening, også i Business-klasse. Lenke til kommentar
excellent Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har meldt meg inn i BA's Executive Club.. Får man kort etter den første reisen? Skal man ikke få ett medlemsnummer??Ikke sett eller fått.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 EuroBonus folk, jeg har et spørsmål. Har dere kun medlemskort eller har dere MasterCard/Diners Club sammen med medlemskortet? Hvilke fordeler og ulemper er det med vær av mulighetene? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Det er ingen ulemper med å ha Diners/MC kombinert. Du tjener ekstra EB-poeng på dine purchases, og er du EBG(ull) betaler SAS årsavgiften for deg. Win-win, intet å tape? (Dog kan jeg være med på at årsavgiften for Diners muligens kan virke litt saftig, men den gir jo faktisk også tilgang til en god del lounger ut i den store verden). Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 650 kr i året er ikke akkurat en formue, så det er ikke det jeg bekymrer meg mest for. Noe jeg er mer skeptisk til er om jeg tjener nok. MasterCard 'krever' bare 150 000 i året, noe jeg ikke får problemer med å tjene i år, men jeg aner ikke hvor mye DinersClub krever. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Diners opererer med trynefaktor, dessverre. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er det mulig å kjøpe poeng for Flying Blue? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Det er jeg temmelig sikker på at er mulig ja! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har ikke klart å finne det noe sted. Rotete website. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 noen som kjenner til Dusseldorf`s flyplass? skal fra Oslo til Praha med mellomlanding i Dusseldorf i februar og lurer på om det er en grei og oversiktlig flyplass? til gjengjeld kan jeg si at jeg reiser med LH. Gleder meg til denne våren, da blir det mye reising Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) slett dette innlegget Endret 9. februar 2009 av spillegalen Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Schipol er utrolig grei å finne fram på. Jeg klarte det alene som 10 åring eller noe. Security checken avhenger av hvor mange folk, men pleier ikke å ta spesielt lang tid på schipol. Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) takker for svar Endret 9. februar 2009 av spillegalen Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 til master air. hvor lang tid hadde du på deg på flyplassen? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Spillegalen, det er helt normalt med en time på Schipol hvis du skal videre. Hvis du forteller hvor du skal videre har jeg mulighet til å fortelle deg om avstander og hvorvidt du i det hele tatt vil trenge å gå gjennom noen ny security-control. Lenke til kommentar
esop Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen her som vet hvordan Kjevik Lufthavn er? Da tenker jeg i forhold til Osl. Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Spillegalen, det er helt normalt med en time på Schipol hvis du skal videre. Hvis du forteller hvor du skal videre har jeg mulighet til å fortelle deg om avstander og hvorvidt du i det hele tatt vil trenge å gå gjennom noen ny security-control. skal til barcelona Noen her som vet hvordan Kjevik Lufthavn er?Da tenker jeg i forhold til Osl. Den er liten, men temmelig god plass etter security checken Endret 9. februar 2009 av spillegalen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har hørt en del "negativ" omtale om flyselskapet Aeroflot. Har egentlig ikke hørt noen spesiell begrunnelse for disse utallelsene, er det noen som har gode/dårlige opplevelser med flyselskapet? Service, beinplass etc etc. takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå