ingj Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg tenkt meg til Budapest i påsken. Men ser at det går ikke flyavganger dit før mandag i påsken og da må jeg jo bli inn i selve påsken. Er det noen som vet om alt er stengt i den delen av påsken som alt er stengt i Norge? Altså helligdagene. Hadde vært utrolig kjedelig om alt var stengt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg tenkt meg til Budapest i påsken. Men ser at det går ikke flyavganger dit før mandag i påsken Hvor flyr du fra? Fra Oslo er det daglig fly dit. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det mulig å avbestille sas-billetter online? Jeg kan ikke se hvor det kan gjøres. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Logg inn og velg "mine flyreiser" eller noe slikt. Så må du velge om du har booket disse innlogget med din profil eller ikke, tast inn referansen og når du får opp den bestemte reisen kan det være du ser en "kanseller denne reisen" knapp. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 når du får opp den bestemte reisen kan det være du ser en "kanseller denne reisen" knapp.Nei, det er det jeg ikke finner. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Har du bestilt tkt på sas.no? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja. Brukte webchatten de har og fikk det raskt ordnet. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva ligger vanligvis prisene på til New York når den kommer opp i julekalenderen til sas? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noe spesielt jeg bør få med meg når jeg er innom Hong Kong Intl. til helga? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hva ligger vanligvis prisene på til New York når den kommer opp i julekalenderen til sas?De har tidligere ligget i underkant av 3000, men så langt har ikke tilbudene i årets julekalender vært like gode som før. Husk også at SAS flyr østover når de skal til USA så det tar litt tid. Endret 9. desember 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Husk også at SAS flyr østover når de skal til USA så det tar litt tid. En gang til? De kan da umulig fly østover, over Kina, Japan etc før de kommer til USA? Det er jo helt på trynet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det kan være han mener at det kan være at du flyr vi ARN i stedet for CPH. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det kan være han mener at det kan være at du flyr vi ARN i stedet for CPH. Nei, ARN istedenfor JFK. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva mener du? SK har flighter fra CPH og ARN til EWR. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva mener du? SK har flighter fra CPH og ARN til EWR.Ja, det er bra for de som bor i nærområdene til de flyplassene. For oss som bor i Norge har SAS et mye dårligere tilbud. Og man må velge andre selskaper om man vil fly direkte til USA eller i det minste fly i riktig retning om man må mellomlande. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva ligger vanligvis prisene på til New York når den kommer opp i julekalenderen til sas?De har tidligere ligget i underkant av 3000, men så langt har ikke tilbudene i årets julekalender ikke vært like gode. Husk også at SAS flyr østover når de skal til USA så det tar litt tid. Vet du hvilke tidsperioder man må reise innenfor? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vet du hvilke tidsperioder man må reise innenfor? Glasskula mi sier ut mars, men til høyere pris enn før, kanskje 3600. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Så det vil si at jeg kan reise allerde nå i romjulen? Tenkte å besøke venner i PA til nyttår. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Så det vil si at jeg kan reise allerde nå i romjulen?Ifølge glasskula mi kan du ikke reise før i januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå