Roberto Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har en bekjent som har to barn på hhv 1 og 3 år og begge er Senator i Lufthansa. Det er ikke så verst med tanke på hvor mye reising som faktisk må til (i motsetning til EBGs usle 45K poeng). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva ligger Senator i LH på da? Rundt 100' poeng? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva ligger Senator i LH på da? Rundt 100' poeng?På ett år ja. HON Circle krever 600.000 på 2 år og da kan du gi Senator-status til en annen person. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Heisann. Reiser hjem fra Tyskland i morgen og tenkte på å ta med meg to glassflasker øl, men går det greit? Jeg tenker på lufttrykket oppe, flaskene vil vel ikke "poppe"? Håper på raske og fornuftige svar. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Du slipper vel ikke gjennom sikkerhetskontrollen med de uansett? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Skal sjekke inn bagen. (Er altså ikke håndbagasje det er snakk om) Endret 29. juli 2008 av iRoman Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Null problem i lasterommet. Men siden bagasjen din blir kastet rundt omkring av bakkemannskapene, pakk flaskene godt inn i f. eks. bobleplast eller noen klær. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det skal jeg gjøre, tusen takk for svar. Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Må nesten spørre, kanskje dumt spørsmål, men anyways, jeg er 85% sikker på at jeg har skjønt rett, men må ha det 100% Det gjelder Sas Eurobonus: Hvis man flyr tur retur København - Bangkok i business, så er det 10800 poeng hver vei? Og med 200% bonus på grunnpoengene så får man da 43200 poeng på den turen, eller er jeg helt på bærtur nå? Endret 5. august 2008 av mr_scoopex Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Må nesten spørre, kanskje dumt spørsmål, men anyways, jeg er 85% sikker på at jeg har skjønt rett, men må ha det 100% Det gjelder Sas Eurobonus: Hvis man flyr tur retur København - Bangkok i business, så er det 10800 poeng hver vei? Og med 200% bonus på grunnpoengene så får man da 43200 poeng på den turen, eller er jeg helt på bærtur nå? Ja, litt... Standard poeng for København - Bangkok er: 5400 Dette er på økonomi med 100% opptjening. Flyr du med Business så skal du ha 200%, altså 10800 poeng hver vei. Economy Extra gir 150%, og billig økonomi (Economy Discounted) gir 25%. I tillegg til det over så vil EuroBonus Sølv gi 15% ekstra, og EuroBonus Gull 25%. Lenke til kommentar
excellent Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Om man bestiller en Economy Flex-billett hos KLM, kan man oppgradere denne til WBC på en eller annen nmåte? Endret 22. august 2008 av excellent Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Skal muligens til USA i høstferien, og siden det ikke er jeg som betaler regningen, og company policy er billigst mulig biletter, så ender jeg nok opp på Economy, og Economy Extra eller Business på tilbakeveien hadde vært veldig velkomment -- spesielt siden jeg sannsynligvis må rett på skolen. Hva koster en poengoppgradering fra Economy til Economy Extra eller Business? (Med SAS) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Om man bestiller en Economy Flex-billett hos KLM, kan man oppgradere denne til WBC på en eller annen nmåte? Hvis du vil reise WBC, hvorfor ikke booke en WBC-billett? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Skal muligens til USA i høstferien, og siden det ikke er jeg som betaler regningen, og company policy er billigst mulig biletter, så ender jeg nok opp på Economy, og Economy Extra eller Business på tilbakeveien hadde vært veldig velkomment -- spesielt siden jeg sannsynligvis må rett på skolen.Hva koster en poengoppgradering fra Economy til Economy Extra eller Business? (Med SAS) Economy til Economy Extra er 10.000, Economy Extra til Business er 20.000 og Economy til Business er 30.000. Dette er hver vei og kun fra US and A og over dammen tilbake igjen. Selv synes jeg at Economy til Economy Extra gir best value til en forholdsvis lav poengsum. Lenke til kommentar
excellent Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Har man tilgang til lounger om en har Blue Excutive Club og flyr Club World? Las ett sted at man da KUN har tilgang til Arrivals Lounges - stemmer dette? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Skal på interrail med 80 liters sekk. Skal den sjekkes inn som spesialbagasje hos Norwegian? Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har man tilgang til lounger om en har Blue Excutive Club og flyr Club World?Las ett sted at man da KUN har tilgang til Arrivals Lounges - stemmer dette? Om man fly Club hos BA (Club World/club Europe) har man tilgang til lounge, ja.. Har selv flydd Club europe tur\retur London, og slapp inn både på Gardermoen og i London.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Selvsagt har du tilgang til lounge med en business-billett - og med ClubWorld har du også arrivals lounge. Dette er totalt uavhengig av ditt kort - du trenger ikke være frequent flyer i det hele tatt. Skal på interrail med 80 liters sekk. Skal den sjekkes inn som spesialbagasje hos Norwegian? Spørs hvilken flyplass - greien er at den må sendes i en kasse så den ikke henger seg fast i båndet. På Gardermoen kaller vi det spesialbaggasje. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 For mange av mine nærmeste har det kommet som en liten overraskelse, men jeg skal, for første gang, test Norwegian på en lengre intra-europeisk reise. Den 5. oktober har jeg en t/r billett til Budapest som jeg vurderer å dokumentere som en reiseskildring her (hvilket minner meg om at jeg har glemt å skrive om mine siste reiser)... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Robbie?! NÅ lurer jeg på hva som skjer! Når jeg søker på Budapest i september, er det faktisk billigst med OK via PRG - og OK er jo faktisk et veldig "OK" selskap i SkyTeam (generelt også veldig gode priser på fleksibel C-klasse). Som den *-junkien du er burde du da fly via Munchen! Nei, dette blir spennende gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå