foorex Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Ja er KLM. Også ett spørsmål til. Skal ha med meg den bærbare, er det greit om jeg f.eks setter på en episode av Diggnation og ser den på den bærbare mens jeg er på flyet? Har aldri sett en med bærbar-PC på økonomi de to andre gangene jeg har flydd over til usa. Vil folk se rart på meg? Jeg bryr meg selvfølgelig ikke hva andre folk måtte tro om meg, men er det en form for uskreven regel at en ikke skal bruke bærbar-PC på økonomi? De fleste sitter vel på Business klasse. Eller går det fint? Endret 25. juni 2008 av FooReXZ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Gjør nok ikke det, pt. SK har en direkteflight til SFO rett rundt hjørnet. Trodde denne var avlyst, jeg? Ang. KLM og "premium economy" er det slik at alle elite og elite plus-medlemmer, samt de dyreste økonomi-billettene, får sitte på de første radene etter business. Setene er de samme, og tilbudet er også det samme, men de får sitte lenger fremme. Ofte er også eventuell (fremre) exit-row holdt av til den samme gruppen. Bulkhead i midten på fireseteren går jo ofte til infants. Om du går etter benplass har du jo eventuell den bakerste nødutgangen - rad 35?. PC er da slett ikke noe porblem i økonomiklasse, bortsett fra at det kan bli trangt for din egen del. Tilbake i 2002 husker jeg en far som satt på film for sine barn på laptopen sin i økonomi. Ingen skrevne eller uskrevne regler på dette. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Noen som vet hvordan jeg reservere sete hos KLM? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Via ditt reisebyrå (der du kjøpte billetten). Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Noen som vet hvordan jeg reservere sete hos KLM?Prøvd Manage my booking på Klm.no. Tror det var der jeg reserverte sete når jeg var i Singapore tidligere i år. Fungerer kun på interkontinentale flygninger hvis jeg ikke husker helt feil. Endret 30. juni 2008 av Joddleif Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Seter kan ihvertfall via reisebyrå, reserveres på samtlige KLM-flyvninger. Lenke til kommentar
dogcow Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Bare man bruker headset eller tilsvarende er det nok null stress med bærbar, men det er vel få som vil digge å høre om Alex og Kevin sine tanker i 40 min mens de f.eks vil sove. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er det strømuttak ved gatene på Schiphol? Eller er det kun på spesifikke steder? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er vel ikke alle på gatene men ved enkelte restauranter og Café'r? Skyt meg om jeg tar feil, men fant ingen da jeg var der for 3 uker siden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Da blir det visst en USA-tur på meg førstkommende søndag. Flyr til Seattle, og kjører så bil til Portland. Flyr vanlig economy til Seattle fra CPH, men det er allerede overbooket, og da blir det nok oppgradering. Og tilbake er det premium economy, så det blir nok en fin tur. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 SAS oppgraderer jo etter ranking, og overbooking er jo tross alt helt normalt - det er alltid no-shows. (Seattle er jo også en grei destinasjon og reroute gjennom f.eks. Amsterdam, uten at det blir flere stopp eller at du kommer senere frem). Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Sitter i kpn laptop-bar på Schiphol, nå. 9 euro for 90 mins syntes jeg ikke var like ille som hotellet(28 euro for tilsvarende tid..) Venter på SAS-flyet hjem - om to timer Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Betalte søndag 1,5LVL(17 kr) for 60 minutter på flyplassen i Riga. Nettaksess var forresten gratis på hotellet. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 I USA er det også mye gratis nett på hoteller, utrolig greit. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Gi meg et hotell med safe, fri nettaksess og strand med korallrev så kommer jeg... Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg for min del har værtfall oppdaget at såkalte luksushotell er de mest ræva hotellene av alle. Alt er dyrt, folkene er ekstra sure og, værtfall på vårt hotell(Hilton Amsterdam), var det kjempestøvete, skittent i alle kroker og Voss-vannet(slå den!) var utgått på dato. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Innholdet i minibaren er veldig ofte gått ut på dato. Det er jo ikke så mange som vil ha en liten sjokolade til 40-50 kr. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Innholdet i minibaren er veldig ofte gått ut på dato. Det er jo ikke så mange som vil ha en liten sjokolade til 40-50 kr. Eller en flaske vann til 100 kroner Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Og man kompenserer så for det lave salget ved å ta enda høyere priser. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg for min del har værtfall oppdaget at såkalte luksushotell er de mest ræva hotellene av alle. Alt er dyrt, folkene er ekstra sure og, værtfall på vårt hotell(Hilton Amsterdam), var det kjempestøvete, skittent i alle kroker og Voss-vannet(slå den!) var utgått på dato. Når ble Hilton Amsterdam et luksushotell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå