Jann!s Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er det lov å bruke PC-en under flyving? Pappa sier at det ikke er lov p.g.a. trådløst nettverk på PC-en. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Det har til og med vært prøvd ut WLAN i fly uten noe videre trøbbel(annet enn kostnadsmessig) - så det er intet hinder. Selvom du for ditt eget batteris skyld jo burde skru av WLAN i luften. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ja, jeg har faktisk skrevet et innlegg på diskusjon.no ombord Lufthansa for noen år siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry4401843 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det har til og med vært prøvd ut WLAN i fly uten noe videre trøbbel(annet enn kostnadsmessig) - så det er intet hinder. Selvom du for ditt eget batteris skyld jo burde skru av WLAN i luften. Elsker Virgin Atlantic akkurat der -- alltid strømuttak. (Kanskje til og med på økonomiklasse?) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det har til og med vært prøvd ut WLAN i fly uten noe videre trøbbel(annet enn kostnadsmessig) - så det er intet hinder. Selvom du for ditt eget batteris skyld jo burde skru av WLAN i luften. Elsker Virgin Atlantic akkurat der -- alltid strømuttak. (Kanskje til og med på økonomiklasse?) Det tror jeg ikke, men det er det på Upper Class Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Kun tilgjengelig i Economy Premium samt Upper Class. Jeg er faktisk sølvmedlem i Virgin Flying Club av alle ting. Endret 9. mars 2008 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Virgin gjør det henholdsvis bra på tester, og det er et pluss. Mine favoritt-flyselskaper er følnegde: Singapore Airlines, British Airways, Brussels Airlines på Buisness Class, Qantas Airways og Virgin. Flyr dog bare med Virgin når jeg er med bestefar Hva er deres favoritt-flyselskaper? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Vel, siden jeg er EBG burde jeg nesten si SAS - men servicenivået varierer fryktelig. På interkontinentale reiser er SAS som regel meget bra (i Business vel og merke), men flyr du i Europa med et slitent cabin crew (fra Norge) så er servicenivået på Oslo Sporveier bedre. Så jeg må nok innrømme at Swiss er mitt favorittselskap, etterfulgt av SAS på interkont. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hva er deres favoritt-flyselskaper? Emirates, Thai Airways, Singapore Airlines og British Airways. Endret 9. mars 2008 av MindB Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har fløyet med Emirates og Thai to eller tre ganger (på en ferie for noen år siden) og servicen var helt topp, men har ikke fløyet med de nok til å sette de på listen over favoritt-flyselskaper Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Continental, Virgin, SN Brussels. BA ranker også relativt høyt, liker business på BA - det er mulig å finne en svært reasonably priced inflexible ticket. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Continental, Virgin, SN Brussels. BA ranker også relativt høyt, liker business på BA - det er mulig å finne en svært reasonably priced inflexible ticket. Du er Brussels du også? Rart det der, men det er alltid god service, uansett. De er ikke som SAS Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er det noen som har skjedd med SAS i det siste? Jeg reiste nylig med dem og jeg hørte ikke at betjeningen kom med en eneste sur eller spydig kommentar til noen av de som reiste. Faktisk smilte til og med en av dem. Dette er jo helt unaturlig for SAS. Kabinbesettingen var riktignok ikke norsk. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er det noen som har skjedd med SAS i det siste? Jeg reiste nylig med dem og jeg hørte ikke at betjeningen kom med en eneste sur eller spydig kommentar til noen av de som reiste. Faktisk smilte til og med en av dem. Dette er jo helt unaturlig for SAS. Kabinbesettingen var riktignok ikke norsk.[/b] Der har du svaret. Norsk kabinpersonell er frekke av natur. De har mye å lære... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Continental til Hawaii ---> Forvent en pen ung Hawaiidame med kokkosnøtt parfyme. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Continental, Virgin, SN Brussels. BA ranker også relativt høyt, liker business på BA - det er mulig å finne en svært reasonably priced inflexible ticket. Du er Brussels du også? Rart det der, men det er alltid god service, uansett. De er ikke som SAS Ja, har faktisk fløyet via BRU et par ganger og videre med American til USA. Riktignok liker jeg ikke flyplassen i Brussel spesielt godt, men det får man leve med. Den er jo ihvertfall rimelig ny... Ser forresten ut som om jeg skal jobbe en del med SN Brussels Airlines i tiden fremover. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er nokså glad i Lufthansa. De er hurtige mtp. boarding, og cabin crew er hyggelig. Forøvrig har Virgin America strømuttak på alle setene, tilogmed Economy. Noe som er litt spesielt er at First Class har innebygd massasje-greier i setene. PlatinumFlyer: Hva er det egentlig du jobber med? Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er nokså glad i Lufthansa. De er hurtige mtp. boarding, og cabin crew er hyggelig. Forøvrig har Virgin America strømuttak på alle setene, tilogmed Economy. Noe som er litt spesielt er at First Class har innebygd massasje-greier i setene. PlatinumFlyer: Hva er det egentlig du jobber med? Når det gjelder Lufthansa, stemmer det at de ikke tilbyr online innsjekking når jeg reiser fra Gardermoen? Skal en tur til Düsseldorf og finner ingen informasjon om online innsjekking på Lufthansa's nettsider. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå