Lilja4ever Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvis det er Norwegian eller Sterling du reiser med, må du vel det. Var vel en av de to selskapene som skulle innføre noe liknende 9405736[/snapback] Okei..reiser med norwegian..så, da må jeg vell betale 100 kr ekstra..er ikke så mye da, men får være. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er Delta Airlines med i Star Alliance ? Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er Delta Airlines med i Star Alliance ? 9418559[/snapback] Nei, av amerikanske flyselskap er det kun United Airlines og US Airways som er medlem av Star Alliance. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Er Delta Airlines med i Star Alliance ? 9418559[/snapback] Delta er vel SkyTeam. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det medfører riktighet, det. Delta Air Lines er medlem i alliansen SkyTeam Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Reiser til USA i morgen og har et spørsmål til håndbagasje. Skal ha med meg pcvesken og sekk, kan jeg ta med begge som håndbagasje eller regnes dette som 2 kolli? Kan eventuellt ta PC'n oppi sekken, men der et det lite med plass. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvilken klasse reiser du på? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Bilettene er dessverre kjøpt av utvekslings organisasjonen, så antar det er vanlig Monkey. Er dette relevant? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 PCen regnes som personal item, og er i tillegg til en carry on når du reiser til USA fra Norge. Unntak om du mellomlander på LHR..... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Så om jeg drar via CPH så vil det ikke bli noen problemer med å ha PC og sekk? Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Møt opp tidelig til boarding så får du plass;) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Møt opp tidelig til boarding så får du plass;) 9421277[/snapback] Har vel lite å si om jeg møter opp tidelig. Dette kan da ikke ha noe med min håndbagasje på de forskjellige flyene å gjøre. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Grunnen er at du da vil få plass til å legge fra deg tingene dine. Fordi når du er blandt de første inn så er det god plass i hattehyllene.... Er det vanlig vektbegrensinger til London med BA? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Grunnen er at du da vil få plass til å legge fra deg tingene dine. Fordi når du er blandt de første inn så er det god plass i hattehyllene.... 9421374[/snapback] Vanskelig å komme først inn på flyet i Bergen, København og Atlanta. Tviler på det hjelper å være først inn, spørsmålet er om de slipper inn personer med 2 kolli. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 HAr ikke vært noe stress når jeg har være ute å flydd med pappa og mamma. Pappa pleier å ha en sekk og en trillekoffert og det går bra når han møter opp tidelig ved gaten og går fort om bord på flyet. Det er egen erfaring. Pappa er EBG men ingen har spurt om han er det når han går inn med så mye og ingen har engang snudd seg.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Problemet på Heathrow er fryktelig streng security som kun tillater en carry on, og ikke "personal item" som vi driver med i Statene. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvilket selskap flyr du med? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg forstod det som om det var Delta? ...hvilket makes no sense hvis han bytter i CPH... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Bergen - København - SAS København - Atlanta - Delta Airlines Atlanta - Pennsylvania Delta Aitlines Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Beklager, Delta startet vel opp den ruten ved maitider i fjor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå