PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Skyt meg gjerne, men har ikke US Airways en direkterute til PHL fra ARN?? Fra CDG, LHR og AMS går det jo helt sikkert. Men tror faktisk US flyr fra Stockholm direkte til Philadelphia. Det var jo snakk om for noen år siden at US så på OSL-PHL, men det ble det vel aldri noe av. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ta bilde av maten du får 9135691[/snapback] Done. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Kjempebra Roberto! Du kan dette med å reise Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg er helt sikker på at man fly direkte til PHL via Paris eller London. 9359220[/snapback] Ja det stemte det, men jeg tar fra Frankfurt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Et lite spørsmål, har lagt merke til to forskjeller på Flesland og Gardemoen. Når man skal igjennom sikkerhetskontrollen på gardemoen så må man ta ut laptopen av veksen/sekk etc. Dette må man tydligvis ikke på Flesland. Hvorfor er det forskjell og er det noen andre som har merket det? Hva er vanlige på de store internasjonale flyplassene? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Måtte ta den ut da jeg var i amerika, litt tilbake, måtte ta den ut i england nå i sommer, måtte ta den ut i belgia noen uker tilbake. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Laptoper og andre større electronic devices må ut av bagen i USA. I Europa varierer dette fryktelig, men jeg gjør det over hele verden. Heller dét enn å måtte gå gjennom kontrollen en gang til... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Så sant, så sant. Har en fin liten historie fra litt tid tilbake. Min familie og jeg var på ferie, og vi skulle mellomlande i Frankrike, på en lengere reise. Det vi, og spesiellt jeg var uvitne om, var at det ikke lenger var lov å bringe med drikke på flasker gjennom sikkerhetskontrollen. Vi hadde allerede tilbringet en dag i paris, og skulle tilbake på CDG for videre reise. Vi kom på flyplassen, jeg gikk for å kjøpe meg noe drikke, og tenkte ikke på at jeg kunne kjøpe det når vi var gjennom sikkerhetskontrollen. Vi kommer dit, alle går gjennom, og det går greit, helt til jeg går gjennom. En høy mann kommer bort til meg og begynner å bable noe på fransk, som jeg svarer til med: "Parlez-vous Anglais?". Han svarer "yes", så høflig som han prøvde å være. Han var ikke den aller beste linguisten, så det var ikke alt jeg forstod, men noe gjorde jeg. Han spurte om jeg hadde med meg noe jeg ikke hadde lov til, og så sikker som jeg var, svarte jeg nei. Han åpna skulderbagen min, så igjennom, og begynnte å si noe til meg, jeg ikke fikk med meg. Jeg så at han ble litt opprørt, så sa han, og correct me if my french is not correct...: "Étranger stupide, aucunes boissons permises"... Det var jo selvfølgelig ikke lov å ha med drikke gjennom sikkerhetskontrollen. Det var ikke akkurat en veldig behagelig måte å få belært regler på, men noe må man få igjen for å vøre uoppmerksom. Etter det, så har jeg fulgt med, da, for å si det sånn Ble kanskje litt uoversiktlig, men jeg prøvde Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hehe, ikke dum den. Når jeg var i Frankrike i sommer, riktignok på Orly, så var det digre skilt som forklarte "INGEN FLASKER!1" + At jeg, på tross av å ha sovet i de fleste fransktimene på skolen, forstod hva som sto Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hehe, ikke dum den. Når jeg var i Frankrike i sommer, riktignok på Orly, så var det digre skilt som forklarte "INGEN FLASKER!1" + At jeg, på tross av å ha sovet i de fleste fransktimene på skolen, forstod hva som sto 9394248[/snapback] For det første var det ikke satt opp noen skildet enda, uansett ville jeg gått fordi. Vet ikke hvorfor, men legger ikke merke til sånt på flyplasser Litt ignorant av meg kanskje? For det andre snakker jeg bare fransk på hobbybasis, dvs. jeg har aldri tatt kurs. Uansett, det gikk bra Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Nok et lite spørsmål. SAS reklamerer med at de ''relanserer service'' Hva er denne servicen de snakker om? Kaffe & te som de begynte med igjen for en stund tilbake? Personlig så kan jeg ikke se hva som er nytt med servicen til SAS, den har da aldri vært noe å skryte av heller. Endret 30. august 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Og frokost. Men ikke gratis vann. Eller, gratis vann hvis du sier du føler deg dårlig. Dessuten "løvemat" til barna. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Helt fantastisk service! Løvematen til barna er litt av en relansering av service Ah nei, innenlands holder jeg meg til DY Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Løvemat er gode greier, en sånn pakke søtsaker og sånn appelsindrikke i mikroskopisk format. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det er fantastisk for dem under 10. Får vel nøye meg med frokosten jeg da. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Som er kun før klokken 9! (Eller 8 - husker ikke helt). Lenke til kommentar
hightow Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Måtte ta den ut da jeg var i amerika, litt tilbake, måtte ta den ut i england nå i sommer, måtte ta den ut i belgia noen uker tilbake. 9393083[/snapback] ... og det er laptopen det er snakk om her Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Morsom du Ja, det var det Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Håndbagasje er inkludert. Hver reisende kan ta med 1 stk håndbagasje gratis. Innsjekket bagasje er begrenset til 2 kolli a 20 kg per reisende. Bagasjefrakt belastes fra første kolli og beregnes per kolli og per strekning. Full fleks reiser er inkludert 1 gratis kolli. Fraktgebyret er 27 kr (avrundet) på innland og 25 kr på utland. Oppmøte med bagasje over 2 kolli eller med overvekt belastes med et ekstra gebyr. Spesialbagasje som sykler, ski, snøbrett, surfebrett, golfbager og lignende kan ikke forhåndbetales. Skal bestille reise nå, og får opp dette? vil det si at jeg må betale for insjekket baggasje? så hvis jeg reiser med 15 kg, må jeg ta betale 50 kr? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvis det er Norwegian eller Sterling du reiser med, må du vel det. Var vel en av de to selskapene som skulle innføre noe liknende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå