SurfingElite Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Glimrende, akkurat hva jeg trengte. Forresten er JFK den største i New York? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 JFK er vel den største i nærheten av New York, med i overkant av 40 millioner. Mener jeg leste 41. EWR, som CO flyr til fra OSL, har meg bekjent 33. Lenge siden jeg har fløyet til LGA, men den har nok rundt 25 hvis jeg skal tippe. Teterboro har vel veldig lite rutetrafikk. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kommer til å vente ca. to timer på OSL i morgen, og i den forbindelse kunne det vært deilig å prøve SAS sin lounge. Regnes min Ungdomsbillett (bookingklasse M) for en såkalt fullprisbillett (noe som gir innpass)? Eventuelt, kan man betale for å få innpass? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nei og nei, dessverre. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kommer til å vente ca. to timer på OSL i morgen, og i den forbindelse kunne det vært deilig å prøve SAS sin lounge. Regnes min Ungdomsbillett (bookingklasse M) for en såkalt fullprisbillett (noe som gir innpass)? Eventuelt, kan man betale for å få innpass? 9286954[/snapback] Må nok ha billett på business eller førsteklasse hos Star Alliance, eller et Star Alliance Gold kort for å få innpass i loungen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Monkey-class holder nok desverre ikke. SK selger heller ikke loungeacess meg bekjent. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Monkey-class holder nok desverre ikke. SK selger heller ikke loungeacess meg bekjent.9287986[/snapback] Kan man kjøpe loungeaccess hos mange andre flyselskaper da? Virker jo ganske genialt hvis det ikke er alt for dyrt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Man kan kjøpe loungeaccess hos en del flyselskaper, ja. Brussels Airlines, Virgin osv... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Yay, er Privilege Gold medlem nå Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Kjøp av lounge access er også standard i USA - pga en gammel lov som sa at et flyselskap ikke kunne tilby lounge gratis, da dette ikke var en relatert tjeneste i forhold til å fly. Dette henger stadig igjen, og du kan kjøpe medlemsskap, enten fast eller per dag, hos både RCC og Presidents C. Jeg tror jeg har betalt 50 USD noen ganger hos Red Carpet. Det er vel det som er standard dagspris tenker jeg. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Yay, er Privilege Gold medlem nå 9310479[/snapback] Gratulerer og velkommen som i frequent flyer klubben på diskusjon.no! Noen fete perks du kan forvente? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Yay, er Privilege Gold medlem nå 9310479[/snapback] Gratulerer og velkommen som i frequent flyer klubben på diskusjon.no! Noen fete perks du kan forvente? 9350515[/snapback] Ja, det er vel det. Men ikke noe veldig spesiellt i forhold til EuroBonus Gold f.eks. Jeg får jo 25% Gold Bonus Miles på hver flight, 10 ekstra kilo bagasje, lounge access uansett klasse man reiser med, inngang for en du reiser med gratis, altså, ganske vanlig, men uansett fint når man reiser Blei kanskje litt dårlig skrevet, men det får gå Takk btw Endret 24. august 2007 av YvesSaintLaurent Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Hvis jeg husker riktig er ikke SN med i noen allianse, er de? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nei, ikke annet enn at de er partnere med en del andre tjenester man kan tjene bonuser hos. Desverre. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Er det bare én person du kan ta med gratis inn? Vi pleier å få ta med hele familien på SAS sine lounges, og på OSL fikk vi tilogmed hente inn to kamerater av broren min som fløy alene til Hellas. Mulig SAS bare er snille med oss da, for Lufthansa hadde maks én. Men vi har vært hele familien på Thai Airlines sin lounge i enten San Francisco eller London også. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Tror nok de bare har vært snille. Det kan hende Brussels Airlines er snille også, men nå har både mamma og stefaren min også Gold, så vi har ikke noe problem med å få med hele familien inn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 SAS slipper inn den "nære familien" av den reisende dersom de reiser sammen med samme fly. Det betyr at en far med EBG kan ta med samtlige barn pluss kone. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 De som EB kort kommer gratis inn på SASmaster på losby. De med EBG kommer gratis inn+lounge der. Var god mat der i dag;) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Et raskt lite spørsmål, går det fly fra Europa direkte til Philadelphia? Eller må man innen om NY? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg er helt sikker på at man fly direkte til PHL via Paris eller London. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå