Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kjenner vel til uttrykket? :)

Monkey Class kommer vel av booking-klasse "M" som er Economy. Det er et nokså vanlig og utbredt uttrykk og du må gjerne mene det er frekt - poenget er uansett at jeg forklarer hva ting betyr. Så du skyter litt på feil mål. ;)

Selv kaller jeg det for Punishment Class, av booking-klasse "P" som for øvrig er billigere enn M. :)

Lenke til kommentar
Du kjenner vel til uttrykket? :)

Monkey Class kommer vel av booking-klasse "M" som er Economy. Det er et nokså vanlig og utbredt uttrykk og du må gjerne mene det er frekt - poenget er uansett at jeg forklarer hva ting betyr. Så du skyter litt på feil mål. ;)

Selv kaller jeg det for Punishment Class, av booking-klasse "P" som for øvrig er billigere enn M. :)

9122206[/snapback]

Jeg kjenner uttrykket, men siden jeg var litt uheldig når jeg snakket litt høyt en stund tilbake, så har jeg skjerpa meg litt med å bruke uttrykket :p Det finnes mennesker som faktisk kan ta seg nær av det. Hvertfall... Vi var på Gardermoen, husker ikke helt hva vi gjorde, men jeg og min kjære stefar diskusterte forskjellen på de forskjellige klassene, og vi var ganske enige om at Økonomiklasse er værre en å bo 10 år i Afrika uten mat, og vi brukte kanskje ordet monkey class. Plutselig kommer det en mann bort til oss, og skjeller oss ut. Han var forbanna, fordi vi snakka sånn om economy... :innocent:

Lenke til kommentar
Vi var på Gardermoen, husker ikke helt hva vi gjorde, men jeg og min kjære stefar diskusterte forskjellen på de forskjellige klassene, og vi var ganske enige om at Økonomiklasse er værre en å bo 10 år i Afrika uten mat, og vi brukte kanskje ordet monkey class.

9122307[/snapback]

Ok, det der derimot er teit. :)

Tilbake til noe mer on topic, er det flere enn meg som bidrar på loungeguide.net? :)

Lenke til kommentar
Vi var på Gardermoen, husker ikke helt hva vi gjorde, men jeg og min kjære stefar diskusterte forskjellen på de forskjellige klassene, og vi var ganske enige om at Økonomiklasse er værre en å bo 10 år i Afrika uten mat, og vi brukte kanskje ordet monkey class.

9122307[/snapback]

Ok, det der derimot er teit. :)

Tilbake til noe mer on topic, er det flere enn meg som bidrar på loungeguide.net? :)

9122359[/snapback]

Teit var det, men poenget mitt var at du ikke burde bruke det, for som jeg opplevde, er det noen som tar seg nær av det...

On topic:

Har ikke bidratt på loungeguide, nei. Hittil... Har vært inne å sett, men det frister ikke å skrive :)

Lenke til kommentar

Om du synes jeg er snobb fordi jeg ikke liker economy, synd for deg, men vær så snill - hold deg til retningslinjene...

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

EDIT: Uansett, hc. Jeg ser jo selv at det kan oppfattes som snobbete å komme med den uttalselsen, men som sakt, det var noen år tilbake. Stefaren min derimot er snobb fra topp til tå. ;)

Endret av YvesSaintLaurent
Lenke til kommentar
*snip*

9119142[/snapback]

Bilder!

9119896[/snapback]

Hehe...nå har ikke noen vane av å gå rundt å ta bilder i tide og utide, men jeg har noen mer eller mindre greie bilder av hotellrommet mitt her på Peninsula, samt utsikten fra balkongen. Alle tatt med SE K810i. Hvis det er greit nok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...