Roberto Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvorfor all denne DY-kritikken? Som om ikke SK har hatt forsinkede flights? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Fløy med charterfly, My Travel Airways, for første gang nå nylig. Jeg følte at seteradene stod mye tettere der enn hos vanlige rutefly. Er det vanlig at seteradene står tettere på charterfly enn på rutefly? Er faktisk den værste flyturen jeg har hatt. (Og den ble ikke bedre av at flyvertinnene gikk rundt å solgte skrapelodd på flyet! Da rant begeret over. Noe så teit.) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Er det vanlig at seteradene står tettere på charterfly enn på rutefly? Er faktisk den værste flyturen jeg har hatt. (Og den ble ikke bedre av at flyvertinnene gikk rundt å solgte skrapelodd på flyet! Da rant begeret over. Noe så teit.) 9090678[/snapback] Ja, det er vanlig. Dessverre. Ikke minst er det livsfarlig. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 HAHA, skrapelodd! Nå lo jeg godt... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hahahah, skrapelodd på flyet. Enda en god grunn til at jeg ikke drar på chartertur. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 HAHA, skrapelodd! Nå lo jeg godt... Hahahah, skrapelodd på flyet. Og ikke bare det: det hadde egne skrapelodd for barn også. Noe så tragisk. Det positive oppi det hele var at vi havnet ved nødutganen på vei hjem, noe som ga oss svært god benplass. Hadde vi forhåndsbestilt denne plassen skulle de hatt 320 kr tur/retur. Makan til måter å tjene penger på. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det var seriøst det dummeste jeg har hørt, tror jeg. Meen jeg har opplevd at en venn fløy med charter fly, og de delte ut kasetter Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Makan til måter å tjene penger på. 9091009[/snapback] Vel, akkurat det er ikke uvanlig. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Vel, akkurat det er ikke uvanlig.Vet det ikke er uvanlig å tjene penger på setereservasjon. Norwegian har jo til og med begynt med det. Skal ha penger for alle ekstratjenester vet'du Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 ...og SAS opererer med det samme. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Når jeg fløy med SAS i juni var det gratis å reservere plass. Men mulig de har andre rutiner for charterrutene de flyr? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 As from 03JUL07 passengers holding economy class tickets, for travel within Europe, will be default pre-seated 3 hours before departure. It will not be possible for the passenger to change the seat on Internet, Self Service Machines, manual check-in or at gate, less than 3 hours before departure. Passengers who want to choose their seat must check-in on Internet, Self Service Machines or manual check-in, more than 3 hours prior to departure. Dette betyr at man kan betale for en høyere klasse og således få muligheten til å velge sete "gratis". Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Eller gjøre det tre timer før departure? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Right, som om det er et alternativ. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Det må det jo bli for alle de som ikke har råd til å oppgradere EDIT: Uansett, det er syns for de som flyr med SAS Endret 17. juli 2007 av YvesSaintLaurent Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Min teori er at de prøver å gjøre P-class så Punishment at selv en sadist blir skremt. Dette for å skape enda flere incentiver for å få folk over til Economy Extra/Flex og/eller Business. Rart det der, jeg er eurobonus gullmedlem men unngår SAS for alt det er verdt. Har vel kanskje 2 av 10 segmenter på SK-metall, resten er Star Alliance. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Dvs. du reiser en del det da Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Robbie da, trodde du var SK-patriot! Holder meg til CO i den grad det er mulig. Men så reiser jeg lite på dette kontinetet også da. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Continental er bra. Hvis jeg ikke husker feil har de førsteklasse Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 De har Business First på internasjonale destinasjoner. Det er meget bra. Min mor klaget på at connection domestic i statene var "trangere" hehehe.. Men BusinessFirst-produktet er faktisk meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå