Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fløy med charterfly, My Travel Airways, for første gang nå nylig. Jeg følte at seteradene stod mye tettere der enn hos vanlige rutefly. Er det vanlig at seteradene står tettere på charterfly enn på rutefly? Er faktisk den værste flyturen jeg har hatt. (Og den ble ikke bedre av at flyvertinnene gikk rundt å solgte skrapelodd på flyet! Da rant begeret over. Noe så teit.)

Lenke til kommentar
Er det vanlig at seteradene står tettere på charterfly enn på rutefly? Er faktisk den værste flyturen jeg har hatt. (Og den ble ikke bedre av at flyvertinnene gikk rundt å solgte skrapelodd på flyet! Da rant begeret over. Noe så teit.)

9090678[/snapback]

Ja, det er vanlig. Dessverre. :nei:

Ikke minst er det livsfarlig.

Lenke til kommentar
HAHA, skrapelodd! Nå lo jeg godt...
Hahahah, skrapelodd på flyet.
Og ikke bare det: det hadde egne skrapelodd for barn også. Noe så tragisk. Det positive oppi det hele var at vi havnet ved nødutganen på vei hjem, noe som ga oss svært god benplass. Hadde vi forhåndsbestilt denne plassen skulle de hatt 320 kr tur/retur. Makan til måter å tjene penger på.
Lenke til kommentar
As from 03JUL07 passengers holding economy class tickets, for travel within Europe, will be default pre-seated 3 hours before departure.

It will not be possible for the passenger to change the seat on Internet, Self Service Machines, manual check-in or at gate, less than 3 hours before departure.

Passengers who want to choose their seat must check-in on Internet, Self Service Machines or manual check-in, more than 3 hours prior to departure.

Dette betyr at man kan betale for en høyere klasse og således få muligheten til å velge sete "gratis".

Lenke til kommentar

Min teori er at de prøver å gjøre P-class så Punishment at selv en sadist blir skremt. Dette for å skape enda flere incentiver for å få folk over til Economy Extra/Flex og/eller Business. Rart det der, jeg er eurobonus gullmedlem men unngår SAS for alt det er verdt. Har vel kanskje 2 av 10 segmenter på SK-metall, resten er Star Alliance. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...