edge Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Faktisk ikke, Joachim. Norwegian flyr til Orly som er nærmere Paris sentrum enn CDG. 9047788[/snapback] Indeed. Men ingen stikkontakter på OSL? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det er stikkontakter i både SAS-loungen og business-loungen på OSL, men jeg vet ikke om du har tilgang der. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Men ingen stikkontakter på OSL? 9048113[/snapback] Det finnes et strømuttak ved hver sånn "rad" med telefoner. Den telefonluken ytterst har et uttak under telefonen til venstre. Disse telefonlukene har for øvrig en liten benk, så du kan sitte og lade laptopen samtidig. Ellers finnes det et strømuttak ytterst til høyre i sitteavdelingen på Upper Crust. Nå som jeg tenker meg om finnes et også en i Kon Tiki helt til venstre (bak bordet). Men de telefonlukene er en sikker vinner. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Faktisk ikke, Joachim. Norwegian flyr til Orly som er nærmere Paris sentrum enn CDG. 9047788[/snapback] Virkelig. Jeg trodde Orly lå en del lengre unna jeg... Men så har jeg heller aldri fløyet ditt, og knapt vært i Paris.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 God morgen, klokken er 06:00 og jeg driver med litt lounge-hopping i Sao Paulo. Varig loungen er enda tilgjengelig for Star Alliance gjennom vouchers en stynd fremover, men synd at Varig ble kastet ut av Star Alliance fordi denne loungen er virkelig fin. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 God morgen, klokken er 06:00 og jeg driver med litt lounge-hopping i Sao Paulo. Varig loungen er enda tilgjengelig for Star Alliance gjennom vouchers en stynd fremover, men synd at Varig ble kastet ut av Star Alliance fordi denne loungen er virkelig fin. 9064841[/snapback] How's the weather? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) As always, good. Scandinavian loungen er forresten stengt pga oppusing -- resultatet er en halvveis crowded business lounge i OSL om dagen. Tenk IKEA-restauranten. Endret 15. juli 2007 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Ja, den er rimelig crowded... Ikearestaurant derimot vet jeg ikke helt... Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Da er edge på OSL. Venter på fly, KJEDELIG. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Og jeg fløy hjem fra Lyon via Købenahvn til Oslo på busniess(skrivefeil) med sas, jeg liker sas best og pappa fikk brukt opp litt poeng:D Helt grei service ikke noe WOW men god mat til Lyon, men smørbrødet til Oslo var ikke noe bra syns jeg... Vil noen vite noe mer? Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ble ikke overasket engang, når Norwegian kunne informere om at flyet var 40 minutter forsinket(pga at crewet ikke møtte opp) Mongoer. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Norwegian er svaret på mongo, edge... Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Bare vent og se det kommer til å bli mer og mer negativ omtale rundt Norwegian i nyhetene nå... Nå får folk vite hva det selskapet egentlig er... Selv liker jeg sas. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Norwegian i seg selv er OK. Northport på bakken derimot, ikke akkurat noe å hoppe i været for. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Bare vent og se det kommer til å bli mer og mer negativ omtale rundt Norwegian i nyhetene nå... Nå får folk vite hva det selskapet egentlig er... Selv liker jeg sas. 9086272[/snapback] Ja, det får vi håpe Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Uff, jeg får vel selge meg ut av NAS før dere får viljen deres.... :ehmm: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jaja, det er Norwegian uansett Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Fordi? 9088854[/snapback] Fordi om ingen flyr NAS, så går verdien ned. Nå skal det forøvrig sies at de flyr en stor mengde fulle fly, så det er jo godt jobbet av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå