Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men ingen stikkontakter på OSL?

9048113[/snapback]

Det finnes et strømuttak ved hver sånn "rad" med telefoner. Den telefonluken ytterst har et uttak under telefonen til venstre. Disse telefonlukene har for øvrig en liten benk, så du kan sitte og lade laptopen samtidig. :)

Ellers finnes det et strømuttak ytterst til høyre i sitteavdelingen på Upper Crust. Nå som jeg tenker meg om finnes et også en i Kon Tiki helt til venstre (bak bordet). Men de telefonlukene er en sikker vinner. :)

Lenke til kommentar

God morgen, klokken er 06:00 og jeg driver med litt lounge-hopping i Sao Paulo. Varig loungen er enda tilgjengelig for Star Alliance gjennom vouchers en stynd fremover, men synd at Varig ble kastet ut av Star Alliance fordi denne loungen er virkelig fin. :)

Lenke til kommentar
God morgen, klokken er 06:00 og jeg driver med litt lounge-hopping i Sao Paulo. Varig loungen er enda tilgjengelig for Star Alliance gjennom vouchers en stynd fremover, men synd at Varig ble kastet ut av Star Alliance fordi denne loungen er virkelig fin. :)

9064841[/snapback]

How's the weather?

Lenke til kommentar

Og jeg fløy hjem fra Lyon via Købenahvn til Oslo på busniess(skrivefeil) med sas, jeg liker sas best og pappa fikk brukt opp litt poeng:D Helt grei service ikke noe WOW men god mat til Lyon, men smørbrødet til Oslo var ikke noe bra syns jeg... Vil noen vite noe mer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...