Xtend Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Champis:) gleder meg hehe! og Tusen takk for hjelpen=) Fant ut at en tur-retur til chile gir 16084 poeng altså blir det 4 reiser så oppnår jeg platina (som er 70 000 poeng, og det blir bare 4 reiser for som sølv får man 50% av miles du reiser som poeng og som gull 75%) og det burde jeg klare på 2 år. og veldig bra med alle godene man får oppover som sølv, gull og platina! dumt at jeg ikke hadde tittet på det før, for da hadde jeg vel vært platina kunde alt... You qualify for Elite Silver, Gold or Platinum Membership by accruing the specified amount of Level Miles (or Level flight segments) within one calendar year (1 January to 31 December). As soon as you reach the next threshold, you are automatically upgraded to the corresponding Elite Level. Level Miles (and Level flight segments) are earned on eligible AIR FRANCE, KLM and SkyTeam flights. Your Level Miles (and Level flight segments) are valid until December 31st of the year of issue. Fant dette på Air france sin hjemmeside... betyr det at jeg må klare å samle opp foreksempel 90.000 poeng på et år for å bli platina kunde.. Er det også slikt at poenga mine sletter seg etter hvert år? 8304527[/snapback] For å bli oppgradert fra Basic til Silver må du tjene opp 25.000 poeng mellom 1. januar og 31. desember. For å bli oppgradert til Platinum trenger du 70.000 poeng innen samme tidsperiode, 90.000 poeng gjelder kun for franske statsborgere. Du mister ikke poengene du tjener med det aller første, men for å få Silver, Gold eller Platinum kort må du altså tjene opp et visst antall poeng innen 31. desember. Ble du medlem av Flying Blue i mars, har du kun 9 måneder på å tjene nok poeng til å bli oppgradert til neste level. Klarer du ikke å tjene nok poeng innen 31. desember, må du begynne på scratch igjen fra 1. januar. Lenke til kommentar
Opalkev Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Åja skjønner... tusen takk;) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Oioi, jeg hater jo slike innlegg - men denne traaden hadde jeg glemt - jeg startet den jo til og med. Maa tilbake i mine innlegg. Faar prove aa vaere litt mer konstruktiv, har bestilt biletter PHX-LAX med US for torsdag denne uken, hjem lordag, og PHX-EWR for andre helgen i Mai med CO. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Moro! Min halvferdige statistikk fra 01.01.2006: http://my.flightmemory.com/Robbiedeluxe Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Jeg driver med aa sette sammen min statistikk-side, tror jeg begynte lordag.. Er vanskelig aa finne alt dog.. EDIT: Hey, du har norges/Europakart jo! Endret 17. april 2007 av JoachimR Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Morsom nettside du har funnet Robbiedeluxe. Tror jeg skal legge inn flyturene mine en dag jeg har bedre tid. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg tror Robbie fant den paa flyertalk.com, men det er jo bare meg da... Den siden ble vel naa nylig lansert i Engelsk, har ellers bare vaert paa Tysk. Creds til Robbie, han er en kjekk og god kar. Vi kan gi ham aren vi. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Moro! Min halvferdige statistikk fra 01.01.2006: http://my.flightmemory.com/Robbiedeluxe8408668[/snapback] Genial side! Artig å ha historikk over flyturene en har tatt. La inn det jeg husket fra og med år 2000: http://my.flightmemory.com/eholdo Endret 1. juni 2007 av Joddleif Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Fant den for første gang på scanair.no - men nyheten om at den endelig ble lansert på engelsk plukket jeg opp på FlyerTalk.com, mitt andre hjem på internett. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Nå har jeg endelig fått lagt inn alle flyreiser fra 2000 og til i dag, tror jeg har fått med alt. Reiser til Bangkok via Shanghai om en uke, så jeg får legge inn den turen da. http://my.flightmemory.com/Xtend Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Huff, hadde en dårlig flyopplevelse i dag Alta - Tromsø er i utgangspuktet en kort tur på 30 min. Brukte e-ticket hos SAS som jeg alltid gjør, men da jeg skulle boarde flyet fikk jeg beskjed om at passagerer som har sjekket inn bagasje er nødt til å vise legitimasjon. Gikk fra å måtte stå et halvt minutt i kø (av en eller annen grunn er det lite folk som bruker e-ticket i Alta ) til å måtte stå 10 minutt i den vanlige køen. Når ble man nødt til å vise legitimasjon ved boarding hvis man har sjekket inn bagasje og bruke e-ticket? Som ikke det var nok, da jeg gikk av flyet i Tromsø så ramlet nøklene min ut fra jakken uten at jeg merket det. Fikk en telefon fra flyplassen mens jeg ventet på taxi, nøklene kunne plukkes opp ved utgang 22. Problemet var at for å komme til utgang 22 måtte jeg gjennom sikkerhetskontrollen. Fikk streng beskjed om at det var overhode ikke aktuelt at vekterene kunne passe på tingene mine mens jeg hentet nøklene, så de måtte sjekkes gjennom. Hadde nettopp kjøpt en flaske Farris, som var uåpnet, den måtte kastes. Ranselen, som ble sjekket inn som bagasje i Alta, inneholdt toalett saker og jeg hadde jo selvfølgelig ikke pakket de inn i en plastpose. Heldigvis hadde jeg ingen beholdere på over 100ml. Nei, alle passasjerer er terrorister inntil flyet lander trygt, virker værtfall så. Det er vell ikke lenge før det krevers at flypassasjerene har kurs, sertifisering og godkjenning fra kongen før du kan reise Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Det skjedde vel forste april eller mai, mener jeg leste noe om det. Har dog ikke vaert i Norge. Vet ikke hva de gjor, men her i Statene maa jeg alltid vise forerkortet mitt ved innsjekk(sjekker ofte inn paa maskin, damen sjekker boarding passet naar det er printet med forerkortet, og deretter ma jeg vise forerkortet i security'en sammen med boardingpass. I Norge maa du vel enda ikke vise det ved security/ Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Når ble man nødt til å vise legitimasjon ved boarding hvis man har sjekket inn bagasje og bruke e-ticket?8570893[/snapback] ID-kontroll ved innlandsreiser fra 1. mars 2007 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Noen som vet om alle LH 747 maskiner nå har den nye C-class? Lenke til kommentar
Huni Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Fin tråd dette her:) Har et spørsmål angående Flying Blue kortet til KLM/AF. Vi er 4 stk som reiser med KLM til California i Juni, er det da sånn at jeg kan få bonuspoeng (miles) for alle 4 på mitt kort, eller må alle ha hver sitt kort? - Huni Endret 24. mai 2007 av Huni Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Du får kun poeng for din egen reise. Synd du flyr KLM forresten. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Du får kun poeng for din egen reise. Synd du flyr KLM forresten. 8692325[/snapback] Kjedelig med poengene! Hvorfor er det synd at jeg skal reise med KLM? Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Elsker rushet ved landing/takeoff, alt jeg kan si. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvorfor er det synd at jeg skal reise med KLM? 8693715[/snapback] KLM er jo Sky Team, og Star Alliance > Sky Team. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Med unntak på poengsida.. KLMs poeng går aldri ut på dato.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå