d'espresso Skrevet 27. november 2017 Rapporter Del Skrevet 27. november 2017 Noen som har flydd til USA i det siste? Hvordan spørsmål stilles egentlig før avgang? Regner med at det er for å bekrefte adresse o.l. oppgitt i passinformasjons-opplegget man fyller ut minst 72h før avgang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. november 2017 Rapporter Del Skrevet 27. november 2017 Ja , de spør nok om hvor du skal bo , reisens formål , hvor mye penger du har med etc. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 27. november 2017 Rapporter Del Skrevet 27. november 2017 Fikk akkurat samme spørsmål som overnevnte + hvor lenge jeg skulle være i USA, hva jeg jobbet med, etc Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2017 Nye Emirates 777 sin first class suite er helt sinnsyk! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2017 Nye Emirates 777 sin first class suite er helt sinnsyk! Hvor prøvde du den og hva er forskjellen fra andre suite-varianter? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2017 Singapore airline har jo dobbeltseng i sin suite... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2017 http://www.nydailynews.com/news/national/broken-toilets-delta-flight-emergency-landing-article-1.3680644 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2017 Nye Emirates 777 sin first class suite er helt sinnsyk!Hvor prøvde du den og hva er forskjellen fra andre suite-varianter? Ikke prøvd den :/ Synes bare den var veldig fin. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2017 Det verste med first class er at du sannsynligvis sitter trangt på economy class og tenker på hvor mye bedre de på first class har det. Jo finere first class er, dess sterkere blir den følelsen. På disse kortdistanse-flyvningene hvor forskjellen bare et forheng og et måltid så bryr jeg meg ikke, men når forskjellen blir så stor som på bildet over begynner det å bli ganske bittert. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2017 Drømmer litt om å reise et sted i overgangen februar/mars. Type 1 uke, maks 2. Er det noen steder i verden som er kule å reise til på det tidspunktet? Trenger litt inspirasjon! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2017 Drømmer litt om å reise et sted i overgangen februar/mars. Type 1 uke, maks 2. Er det noen steder i verden som er kule å reise til på det tidspunktet? Trenger litt inspirasjon! Det er en bra tid for Karibien og det meste av sørøst-asia. Hva med en rundtur i Myanmar? 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 Jeg kom akkurat hjem fra Kambodsja. Meget behagelig temperatur der nå. Flyr man direkte fra Oslo til Bangkok og er det bare 45 min med et nytt fly derfra, så det er ganske praktisk også. Myanmar har jeg faktisk tenkt på selv. Har lyst til å se ruinbyen Bagan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 noen som har erfaringer med Wizzair? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 noen som har erfaringer med Wizzair? Hva tenkte du på? Flydd en del med de ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 Greit flyselskap? Noe problemer? Må visstnok ha appen for å få boarding pass,går det greit? Mat? Underholdning? Behagelig? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Greit flyselskap? Noe problemer? Må visstnok ha appen for å få boarding pass,går det greit? Mat? Underholdning? Behagelig?Aldri hatt problemer med de, nei du kan printe ut boarding pass og,appen går greit den, brukt den noen ganger. Mat er ikke inkludert. Avhengig av ruta så er et utvalg tilgjengelig for kjøp. Ikke flydd lenger ruter med de så underholdning har det ikke vært. Behagelig... Tja synes alle fly er ukomfortable så det er nok en smakssak, men vært heldig og fått 3 seter for meg selv noen turer og slengt meg etter stuert og kapret nødutgang ansvar som gir bedre benplass gratis xD Hvor langt skal du fly med de? Endret 12. desember 2017 av technicality Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 Til Gdansk bare. Så trenger bare at de lander trygt. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Til Gdansk bare. Så trenger bare at de lander trygt.Da blir det nok slik jeg beskriver, ikke underholdning og litt smått i mat du kan få kjøpe av de, typ baguetter, posesuppe og slikt. Og drikke såklart, ikke noe inkludert de gangene jeg har flydd med de. Jada det lander nok trygt, kanskje en liten dult avhengig av vær men ikke noe å bekymre seg over Endret 12. desember 2017 av technicality Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 Takker Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 noen som har erfaringer med Wizzair? Har ikke fydd med dem, men pass på at du må betale ekstra for å ha med vanlig håndbagsje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå