koots Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Jupp, det og alle Eurobonus co-branded. Liker tydeligvis ikke kombinasjonen 5-sifret inntekt, 6-sifret gjeld og yrke "student" Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Ikke streik kanskje, men en generell flykansellering tenkte jeg. Står jo egentlig ganske klart der ja, i linken din. Merkelig at de skal gjøre forskjell på slike kanselleringer da, det er jo ikke vår feil enten det er streik, værforhold eller tekniske problemer som forårsaker det. Forsikringsselskapene er nok veldig klar over hvilke kanselleringer som gjelder streik og vil normalt ikke dekke dette. Det er flyselskapet som skal dekke ekstra utgifter ved streik, men det er jo lov å prøve seg mot forsikringsselskapet. Bekrefter herved at du hadde rett - gjelder kun ved streik. God helg Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Noen som har erfaring med å reise til Iran i juli/august? Ja, det er jævlig varmt. Dra heller i mars/april eller september/oktober. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Mai var fortsatt helt greit i Iran. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 OK, takk for svar. Tror dere det er trygt å bestille billett med Norwegian nå? Vurderer tur til Berlin om en uke. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Ville ikke satset så mye på at de er ferdige i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 OK, takk for svar. Tror dere det er trygt å bestille billett med Norwegian nå? Vurderer tur til Berlin om en uke. Nei da, det er ikke trygt for 5 flate øre Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg tenker at det er så mange alternativer for å komme seg til Berlin at det er unødvendig å vurdere nettopp det ene selskapet som er i streik. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg tenker at det er så mange alternativer for å komme seg til Berlin at det er unødvendig å vurdere nettopp det ene selskapet som er i streik. Det er kanskje en ide å begynne å vurdere andre alternativer generelt, for godt, slik at man ikke trenger å vurdere å bruke de i det hele tatt. Det har vel vært nok tullball med dette selskapet nå? Jeg har flydd Oslo-Bankok en drøss ganger og tenkte at "jøss, Norwegian er fint å fly med". Dette var inntil jeg prøvde en tur med ThaiAir. Betaler med glede dobbel pris. 1 Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg tenker at det er så mange alternativer for å komme seg til Berlin at det er unødvendig å vurdere nettopp det ene selskapet som er i streik. Det er kanskje en ide å begynne å vurdere andre alternativer generelt, for godt, slik at man ikke trenger å vurdere å bruke de i det hele tatt. Det har vel vært nok tullball med dette selskapet nå? Jeg har flydd Oslo-Bankok en drøss ganger og tenkte at "jøss, Norwegian er fint å fly med". Dette var inntil jeg prøvde en tur med ThaiAir. Betaler med glede dobbel pris. Kan du utdype dine erfaringer? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Har gavekort hos Norwegian, så det er bare derfor. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Er du en ekte reisende? http://scandinaviantraveler.com/no/truetraveler Ikke mulig å få full score om man ikke er på en flyplass. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hvis jeg har lyst på en langhelg i Minsk - kan jeg bare dukke opp på flyplassen der uten noe forberedelser (les: invitasjon osv.)? Leser at man kan skaffe seg visum på flyplassen. Hvor mange dollars må en stakkar ut med for det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hvis jeg har lyst på en langhelg i Minsk - kan jeg bare dukke opp på flyplassen der uten noe forberedelser (les: invitasjon osv.)? Leser at man kan skaffe seg visum på flyplassen. Hvor mange dollars må en stakkar ut med for det? 90 euro om du er norsk ser det ut til. http://mfa.gov.by/upload/tt/Visa%20fees%20at%20the%20Minsk%20National%20Airport.pdf http://belarusdigest.com/story/getting-belarusian-visa-easier-more-expensive-15292 1 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hadde tenkt å spørre om det samme, fin info det der. Takk Lenke til kommentar
Samara Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Er du en ekte reisende? http://scandinaviantraveler.com/no/truetraveler Ikke mulig å få full score om man ikke er på en flyplass. Jeg reiser ikke så mye (til utlandet) at full score ville vært riktig. Men altså, trapp eller rulletrapp? Jeg tar stort sett bare trapp, er da godt å bevege seg litt før og etter man sitter i et lite sete! Og gjennomsiktig toalettmappe har vi erfart at er bare tull. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 er det lov å ta med en sjokolade kanin, 20-30 cm høg med som handbagasje? 1 Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 er det lov å ta med en sjokolade kanin, 20-30 cm høg med som handbagasje? Så lenge den ikke smelter (og da blir flytende) skal vel det gå greit? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 er det lov å ta med en sjokolade kanin, 20-30 cm høg med som handbagasje? Så lenge den ikke smelter (og da blir flytende) skal vel det gå greit? og så lenge den ikke er "bare litt til i tillegg til den lovlige håndbagasjen" (avhenger selvsagt av flyselskap, rute og tid på døgnet) Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 er det lov å ta med en sjokolade kanin, 20-30 cm høg med som handbagasje? Så lenge den ikke smelter (og da blir flytende) skal vel det gå greit? og så lenge den ikke er "bare litt til i tillegg til den lovlige håndbagasjen" (avhenger selvsagt av flyselskap, rute og tid på døgnet) Jeg er whiskeysamler og whiskeydranker og kjøper bestandig 1-2 flasker whskey (på flyplasser i Asia lar de meg ofte kjøpe 3...hihi...) som jeg tar med meg som ekstra håndbagasje i tillegg til sekken min som er totalt makset i forhold til lovlig håndbagasje (Reiser aldri med kofferter eller ting som må på rullebåndet). Har ALDRI hatt noe problem med dette (bortsett fra Ryan Air. Så ja, lol, jeg tror kanina di kommer trygt med på flyet - Regner med at du tar den med ut av buret først og sender det som separat, innsjekket bagasje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå