Tunky Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ja, det er mulig. Forresten: finnes "melkerutene" enda? Mamma snakka om at ho hadde flydd Kristiansand - Alta for 20-25 år siden, med mellomlanding på omtrent alle flyplassene langs kysten opp igjennom. Det var visst billig.. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Tja. Jeg føler i alle fall at det er lenge siden sist jeg så nyheter om "dritt" i Norwegian nå.Norwegian får vel nok pepper i USA om dagen... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Jo, det er sant. Men tilbake til det jeg egentlig linka: Jeg selv hadde vært så flau over å ha gått på feil fly at jeg neppe hadde turt å kreve gratis mat og ny billett. Jeg hadde i alle fall ikke gått ut i media med det. Er jeg alene om det? Syns VG har fremstilt det som at det er SAS sin skyld, men jeg syns passasjeren selv må ta skylda. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Jo, det er sant. Men tilbake til det jeg egentlig linka: Jeg selv hadde vært så flau over å ha gått på feil fly at jeg neppe hadde turt å kreve gratis mat og ny billett. Jeg hadde i alle fall ikke gått ut i media med det. Er jeg alene om det? Syns VG har fremstilt det som at det er SAS sin skyld, men jeg syns passasjeren selv må ta skylda. På en måte: Ja, du må jo være ganske korka for å klare dette. Men det viser jo en brist i sikkerheten, så det er bra at media nevner det. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg skal fly KLM Ålesund - Manchester (mellomlanding i Amaterdam). Det var noen som sa at man fikk gratis servering ombord, noen som vet om det er riktig? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Bruke poeng til mat ombord så har du vel allerede kastet de ut vinduet omtrent. Sparer opp, sakte men sikkert, gjennom flygning og Trumf så har jeg vel en dag råd til å bruke poengene på en flygning. Er klar over det. Men samtidig så er jeg fortsatt såpass ung at jeg fly på ungdomsbilett. Hvis jeg skulle tatt en EuroBonus-reise nå i helga som jeg var på tur, så ville jeg betalt 800kr for den - jeg betalte drøye 1000kr, uten bruk av poengene. Da bruker jeg de heller på mat og sånnt Så får jeg heller vurdere å gjøre det annerledes senere, når jeg f.eks får somla meg til å fikse trumf Men hvem veit nå, med mye mindre generøs EB-ordning Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg skal fly KLM Ålesund - Manchester (mellomlanding i Amaterdam). Det var noen som sa at man fikk gratis servering ombord, noen som vet om det er riktig? Ja, det er vel en snack (eller sandwhich om det er tidlig på morgenen), pluss 1 drikke som du får, på begge flyvningene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Hvordan er Flightfinder mht refundering av lavprisbillett , kanskje billigere å endre billetten......hørte om en fyr som bare fikk 5k refundert av en 10k billett. Endret 15. desember 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Flightfinder skal ha 4500 for å endre billett , skulle satt meg bedre inn i reglene dems. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Noen som har prøvd dette? http://maphappy.org/2014/06/use-point-of-sale-to-get-cheaper-international-tickets/ Lenke til kommentar
Samara Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Noen som vet ca hvor ofte tilbud på bonusreiser (Eurobonus) kommer? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Noen som vet ca hvor ofte tilbud på bonusreiser (Eurobonus) kommer? Poengtilbud? Et par ganger i måneden har det vel vært den siste tiden. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Da satser jeg på at det kommer en ila begynnelsen av januar Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Artikkel mht sikkerhetskontroll : "Det er selvsagt forbudt å ha med skytevåpen, spisse, skarpe eller stumpe gjenstander som kan forårsake skade når du skal ut å fly. Likevel er det en del overraskende ting du kan medbringe, som hvis du absolutt må ha med deg strikkepinner, fisk, telys eller dartpiler i håndbagasjen din" Ja , bare ta med strikkepinner på KLM flight & se hva som skjer , heh....... Lenke til kommentar
Leifen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Stemmer det at det ikke trengs visum for innreise til Canada? Tenkte å ta båt fra Seattle til Victoria (dagstur), om det skulle bli for mye tid å slå i hel. Har 10 dager til rådighet med base i Seattle. Vurderer også å ta fly lengre sørover for noen dager. Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Skal ikke være nødvendig for Canada nei Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Medlemene av Eurobonus fikk igjen e-post med tilbud om gratis innmelding i Eurobonus. Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Og i vanlig SAS-stil så er det langtfra alle som får slikt Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kan noen hjelpe meg med å finne billigst mulig flybilett? Skal til London 13 Mars (12 går fint) og helst hjemme 15. Har kikket litt på Ryanair hvor prisen blir 600-800per pers. Blir prisene billigere etterhvert? Er noen andre billigere? Kan fly fra Oslo, Torp eller krsand. Lenke til kommentar
koots Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Billigere? Det er jo rimeligere enn å ta toget på en reise som er 4t t/r... Vet ikke alder på deg/dere men sjekk ungdomsbilletter hos SAS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå