koots Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Når du tjener opp til statuskort på vanlig måte, så får du det ut nåværende periode, hele neste periode + 3 mnd hos SAS. Hvordan det funker med kort som gis bort vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Når du tjener opp til statuskort på vanlig måte, så får du det ut nåværende periode, hele neste periode + 3 mnd hos SAS. Hvordan det funker med kort som gis bort vet jeg ikke. Såpass ja. Ikke værst Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Når du tjener opp til statuskort på vanlig måte, så får du det ut nåværende periode, hele neste periode + 3 mnd hos SAS. Hvordan det funker med kort som gis bort vet jeg ikke.Det fungerer på samme måte... 1 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ah, nyttig tilfeldig info.Da er det jo glimrende at den jeg ga det bort til akkurat hadde meldt seg inn i EB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Hva får man for 15.000 bonuspoeng? De stapper en klokke opp i rumpa di som gave.......hint , hint Endret 14. oktober 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Kan man tjene Eurobonus hos andre selskap enn SAS? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Kan man tjene Eurobonus hos andre selskap enn SAS? Ja, du kan lese mer om det her. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Fikk kun 7 av 10 på flyquizz, dette har jeg tydeligvis lite greie på: http://www.klikk.no/kvinneguiden/reise/article930800.ece Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 8/10, feil på den om røyking og lynnedslag. Grunnen til at det fortsatt ofte er askebeger ombord på fly er vel om noen skulle finne på å tenne opp en så skal det være et egnet og trygt sted å stumpe røyken? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 http://www.nrk.no/norge/_-flyansatte-har-ikke-tid-til-a-spise-lunsj-1.11998440 Syns denne artikkelen er verdt å drøfte i en tråd om fly. Er selv ofte på tur, og holder meg langt unna lavprisselskapene. Jeg har ikke veldig god råd, men det er enkelte bedrifter jeg rett og slett ikke støtter. Jeg syns det er en uvane at vi skal ha absolutt alt billigst mulig, det er selvsagt gøy å få mye for pengene - men det er alltid noen som tar støyten når prisen er altfor god. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det var nok mer glamorøst før i tiden, ja. Jeg kan si med hånda på hjertet at det er sånt hverdagen utarter seg for flyverter(inner) i Norwegian de siste årene. Hver enkelte ansatte produserer flere timer flyvninger, synd med denne utviklingen her. Når folk er så vant med å betale mindre for en flybillett enn 1 uke parkering på OSL, så er det ansatte som må ta støyten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Er det noe sted man kan se oversikt over hvilke flyruter som legges ned og åpnes? Tidligere i år la Norwegian ned ruta si mellom Værnes og Torp, og jeg trodde siste avgang skulle være i midten av oktober. Nå ser jeg at det er mulig å bestille reiser på denne strekninga flere måneder frem i tid, dog med færre avganger enn tidligere. Ser ut som de har åpna ruta igjen. Noen som vet? Lenke til kommentar
PorteføljePer Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Priority lane er jo noe som har kommet, men det er nok flere muligheter som kommer etterhvert kommer det mer... Pandion er veldig bra, men er nok ikke for alle.. Det skal mye reise inn i bildet for å veie opp for Pandion. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) http://bonusfeber.no/sas-forandrer-eurobonus/ Tragedie! EDIT: Lurer på hvor mye SAS har betalt norske tabloider for å holde tett om denne saken da det ikke blir nevnt på de "store" nettavisene! Endret 27. november 2014 av Salvesen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hmm, jaja - var morro så lenge det varte. Eneste jeg har brukt poengene mine til er mat på flyet og evt. lounge. Det vil fort bli brukt opp nå - men shit au. Flyr uansett ikke nok til at jeg kommer meg noe høyere enn sølv Derimot så blir det mye lettere å velge ett annet selskap nå. Lenke til kommentar
koots Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Bruke poeng til mat ombord så har du vel allerede kastet de ut vinduet omtrent. Sparer opp, sakte men sikkert, gjennom flygning og Trumf så har jeg vel en dag råd til å bruke poengene på en flygning. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 http://www.vg.no/forbruker/reise/utrolige-historier/skulle-fly-til-bergen-endte-opp-i-oslo/a/23345954/ Haha, dette skjønner jeg virkelig ikke hvordan er mulig. Og atpåtil er ho frekk nok til å spørre om gratis mat når ho har gjort feilen selv. Tolker artikkelen som at ho fikk gratis reise videre til Ålesund også.. Det blir vel fremstilt sånn fordi media har lagt sitt hat på SAS for tida. Ferdig med Norwegian for en stund, tydeligvis. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 .Det blir vel fremstilt sånn fordi media har lagt sitt hat på SAS for tida. Ferdig med Norwegian for en stund, tydeligvis. Jaha? Det var derfor de droppet å skrive noe om Eurobonus slakten? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Tja. Jeg føler i alle fall at det er lenge siden sist jeg så nyheter om "dritt" i Norwegian nå. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Tja. Jeg føler i alle fall at det er lenge siden sist jeg så nyheter om "dritt" i Norwegian nå. De har vell skjerpet seg, IMO har de fortjent all "støyen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå