sdf123 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Har du en epost adresse jeg kan kontakte SAS på? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 SAS har vel ingen e-postadresse for direkte kontakt, men kjører heller diverse skjemaer på nettsiden. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Chat, telefon og Facebook, sjekk kontaktinfo på websidene deres. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Se om jeg får ringt dem en dag da, er ute på en service jobb nå! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Og der var jeg fullbooket helt frem til neste sommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Dolph Ziggler mistet wrestling-beltet sitt med United , Canada-NY......vanligvis bruker wrestlerne ta det som handbagasje da det er ganske kostbart. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Takk skal dere ha. Hvordan er United og Iceland Air når det kommer til selve flyene? Er de relativt nye med grei komfort? Og hva med ting som bagasje og mat under reisen. Er det noe jeg må se opp for? Jeg syns United er utrolig bra. Flyene på denne strekningen har veldig bra underholdningssystemer og el-støpsler ved alle seter. Maten er faktisk på grensen til god og inkludert i prisen. I tilegg passer flytidene meg veldig bra. Pappa flyr mellom New York og Europa flere ganger i måneden, og han foretrekker også United. Endret 11. oktober 2014 av Barista Bob Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg syns United er utrolig bra. Betjeningen er mye kjipere enn på europeiske selskaper. SIst jeg fløy stod vi først nesten time og ventet før vi kom avgårde og flere timer uti flighten spurte en nær meg høflig en av betjeningen som gikk forbi om det var mulig å få noe å drikke da han var tørst etter mange timer på flyet, han kunne gjerne betale. Servicepersonen stilte seg opp og høylytt skjelte passasjeren ut fordi han var så frekk og ikke kunne vente slik som alle andre. Så husk å kjøpe med en flaske vann om du flyr med United. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Deler absolutt ikke den erfaringen med United. Den tiden jeg var våken var de flinke til å komme rundt med drikkevarer, og det var heller ikke noe problem å gå tilbake til galley og få drikke, eller bare plinge på de. Men såklart, det finnes unntak. Kan ikke skjære alle over én kam. 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Deler absolutt ikke den erfaringen med United. Den tiden jeg var våken var de flinke til å komme rundt med drikkevarer, og det var heller ikke noe problem å gå tilbake til galley og få drikke, eller bare plinge på de. Men såklart, det finnes unntak. Kan ikke skjære alle over én kam. Har flydd 15-20 ganger med dem og servicen har variert fra greit til skikkelig ille. Har riktignok kun flydd økonomi med dem og det kan muligens forklare forskjellen i opplevelse. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 har brukt United et par ganger på innelandsflygninger i Usa og til og fra Mexico, syns de har noe av den sureste kabinansatte jeg noen gang har hvert borti Lenke til kommentar
Navis Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Hva får man for 15.000 bonuspoeng? Endret 11. oktober 2014 av Navis Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hva får man for 15.000 bonuspoeng? Det kommer an på hva slags bonuspoeng det er snakk om. Lenke til kommentar
Navis Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hva får man for 15.000 bonuspoeng? Det kommer an på hva slags bonuspoeng det er snakk om. SAS Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hva får man for 15.000 bonuspoeng? Det kommer an på hva slags bonuspoeng det er snakk om. SAS Du kommer tur/retur innenriks for 10.000, evt. en vei for 6000. Innen Norden må du ha 20.000 for tur/retur, men du kommer deg en vei for 12.000 http://www.sas.no/en/EuroBonus/Earn-points/airlines/SAS/SpendPoints/award_chart/ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hva får man for 15.000 bonuspoeng? http://www.sas.no/eurobonus/tilbud-og-nyheter/poengrabatt/ t/r London, Manchester eller Dublin om du er rask. Bruker bestille når det er poengtilbud. Det beste tilbudet jeg har brukt er t/r Tokyo for 20,000 poeng. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Om man får et sølv- eller gullkort fra en som har gull- eller platinumkort, vil man ha det for evig og alltid eller må man fly for 20.000 eller 50.000 poeng i året for å beholde det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Om man får et sølv- eller gullkort fra en som har gull- eller platinumkort, vil man ha det for evig og alltid eller må man fly for 20.000 eller 50.000 poeng i året for å beholde det? Er ganske sikker på at du kun har det ut opptjeningsperioden din da man kan gi bort ett kort per opptjeningsperiode. Status til evig tid er kun noe for de som fyller 60 år og har hatt gull i 10 år. 1 Lenke til kommentar
Ajeey Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hva får man for 15.000 bonuspoeng? Innen Norge mener jeg å huske at en tur ligger på rund 6000 ~ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Er ganske sikker på at du kun har det ut opptjeningsperioden din da man kan gi bort ett kort per opptjeningsperiode. Fikk nylig sølv. Vil det si at jeg har sølv frem til 31.Mai 2015 (denne opptjeningsperioden). Eller vil det si at jeg har sølv til 31.Mai 2016 (tjener til sølv i løpet av perioden)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå