Hugol Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Min far har et EuroBonus gullkort, og jeg hørte her forleden at medlemmer med gullkort har muligheten til å gi vekk et sølvkort. Stemmer dette, og vet noen i såfall hvordan dette kan gjøres? Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Det stemmer. Han har nok fått mail om hvordan det gjøres. Hvis ikke står det helt sikkert godt forklart når han logger seg inn på eurobonussidene. Vet at min far har fått mail om det, men har ikke undersøkt det videre, så kan ikke si noe mer enn at det er mulig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 http://www.sas.no/misc/my-profile-container/mine-eurobonus-sider/Gi-bort-et-EuroBonus-kort/ Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Det ser ut til at det blir klassetur til Houston i januar og har mulighet til å fly derifra til et annet sted. Noen som har noen reisemål å anbefale? Kunne tenkt meg Mellom-Amerika, men ikke Mexico. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Panama city? Montego Bay? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Da har jeg bestilt tur til Bali med stopover i Doha på vei hjem i september. Må bare få fortalt det, når jeg har bestilt business med Qatar hele veien... 787 til/fra Doha, litt dårligere (165 grader recline) A333 doha/denpasar. Gleder meg som et barn Tror ikke det er noe jeg skal venne meg til, så lenge jeg har min nåværende jobb, men dog Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Da har jeg bestilt tur til Bali med stopover i Doha på vei hjem i september. Anbefaler Doha Hilton. Bademulighet i basseng og hav og bra Tiki-restaurant. Ble oppgradert til "Panoramic suite" der". Endret 15. juni 2014 av robertaas Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Så ikke dårlig ut. Litt usikkert hva jeg gjør, mulig det blir å bruke clubcarlsson-poeng og bo gratis på radisson blu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Tro om jeg engang skal tørre å fly Norw til NY i midten aug......risikerer å bli Kjos-fast :/ Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Spørs vel hvor risikovillig man er, og hvor mye det er å spare. Jeg hadde nok valgt annerledes... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Erfaring med reisefeber.no? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Har det kommet noen nye regler for flygninger til USA denne uken? Fikk en kryptisk beskjed av pappa om at jeg mått huske å lade opp telefon og pc på grunn av nye regler, men finner ingen ting på Tsa.gov eller faa.gov Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Nye regler er ikke offentlige, men om du ikke får liv i mobil eller pc når du blir bedt om det er det ikke sikkert de får bli med på flighten. Så ikke slå av mobilen før du er på flyet om du ikke vil sinke køen. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 hei, skal en tur til london med familien min i høstferien, er ikke spesielt shopping glad, så lurte på om det var andre ting en gutt på 17 år kunne finne på? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Fotballens mekka er jo London. Kan det være noe? Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Har tenkt på en kamp, ja. Og så den gondolbanen over Themsen. Kan egentlig like mye forskjellig. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Noen som vet om det er lov a forlate flyplassen etter man har sjekket inn bagasjene og har fortsatt noen timer igjen til flyet gaar? Flyet mitt gaar kl. 1945 fra Manchester og skipet vil ankomme Liverpool om morgenen. Tenker vi er ute senest kl. 10. Tar nok en matbit der forst for jeg tar toget videre, som tar ca. 1 time. Begynt smaatt a tenke paa hva jeg kan bruke fritiden til, men helst uten aa drasse paa den tunge bagasjen. Hadde vaert herlig aa fatt sjekket inn eller laast bagasjen der og jeg kunne tatt en tur til byen. Noen som har noen gode raad aa komme med? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Innsjekking åpner vanligvis 3 timer før avgang, men noen er helt nede i 2 timer. Ville satset på å finne om det er bagasjeopbevaring på jernbanestasjonen i Manchester. Har vært der flere ganger, men så ikke etter det. Det kan du selv google. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 hei, skal en tur til london med familien min i høstferien, er ikke spesielt shopping glad, så lurte på om det var andre ting en gutt på 17 år kunne finne på?Det er veldig koselig å bare vandre rundt og kikke Ellers står som regel matmarkedet Borough på min plan, samt gjerne en musikal/teater/konsert - er mye å velge mellom! Fotballkamp har jeg enda tilgode å få med meg i London, men er du interessert i fotball så er nok det et godt forslag. Hva med å besøke et av skrekkabinettene? Eller et museum for noe du kan interessere deg for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå