Haawy Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Var bare ment som et lite pirk i siden. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Er det lov å ha på elektronisk utstyr nå ved take-off og landing? Har ikke blitt bedt om å slå det av de to siste turene mine. Endret 3. januar 2014 av Haawy Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Tror SAS har nettopp startet med å tillate det. Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Er det lov å ha på elektronisk utstyr nå ved take-off og landing? Har ikke blitt bedt om å slå det av de to siste turene mine. Som SAS-ansatt kan jeg bekrefte dette. http://reise.aftenposten.no/reise/Na-slipper-SAS-passasjerer-a-skru-av-mobil-og-nettbrett-58000.html#.UsdaIfTuJe5 Eller, hvordan var det? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Er det lov å ha på elektronisk utstyr nå ved take-off og landing? Har ikke blitt bedt om å slå det av de to siste turene mine. Restriksjoner i regelverket er endret både av amerikanske og europeiske luftfartsmyndigheter, men flyselskapene må implementere disse endringene i eget regelverk. Den siste måneden eller så har jeg flydd med 6-7 flyselskaper på begge sider av atlanteren, ikke ett av de har rotet seg til å begrense regelrytteriet. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 SAS oppfordret vel til å ta av hodetelefoner under sikkerhetsinstruksene, samt at datamaskiner skal legges i stollomma foran en under start og landing, men øvrige sier de ikke noe på lenger Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Har litt lyst å prøve en billigrute fra torp med Wizzzair, ser de gjerne tar 299kr pr. person hver vei og 209 om du er med i kundeklubben. Er disse prisene ralistiske eller vil det komme hauger av gebyrer som på ryanair? Og generelt, er det et flyselskap verdt å bruke? For meg vekker Beograd størst interesse i denne omgang. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Er en haug med gebyrer hos Wizzair. F.eks 80 kr ekstra pr.vei for insjekking og 160 ekstra vist du skal ha med deg bagasje. Det er det jeg kommer på nå. Kan også nevne at du får bare ha med deg en veldig liten bag/sekk på flyet, som må gå under setet vist du ikke betaler noe ekstra. Men utenom gebyrene er Wizzair ikke noe dårlig valg. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg husker jeg hadde en link tidligere, der prisene for poengreiser med SAS stod (Norge -> Europa 1, Norge ->Europa 2 etc.). Greier ikke å finne den lenger, noen som har oversikten? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 http://www.sas.no/EuroBonus/Opptjen-poeng/Flyselskap/SAS/SpendPoints/award_chart/ Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Et lite tips: til reise innenlands i Canada og på en del strekninger mellom USA og Canada kan Porter anbefales. Nokså rimelig, med god service, god håndtering av de problemer som har oppstått pga været i det siste, og ikke minst flyr de til Toronto City Airport, som ligger bortimot midt i sentrum, en kort fergetur fra sentrum. Har flydd Porter både innenlands i Canada og over til USA i det siste – alle sammen bra opplevelser med god service (vin og god øl i ordentlige glass, selv i Q400!). Nå i KLM-loungen i Toronto, første tur for min del med nye KLM Business. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hei folkens! På grunn av jobb må jeg selge min og kjæresten min sine billetter med Norwegian til New York, og tenkte jeg kunne prøve her først. Utreise 06.03.2014 18:00, med hjemreise 13.03.2014 21:30. Totalpris for billettene er 5218kr, og endring av navn koster 249 kr pr pers pr vei, altså totalt 1000kr. Kan gå med på å møtes litt på halvveien her mtp. navnendringsgebyr. Håper ikke jeg bryter noen regler nå, og om så skulle være tilfelle så vil jeg slette denne umiddelbart. Ta kontakt om det skulle være aktuelt Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 De koster vel rundt 5 på Norwegian.no? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Det kan stemme, burde jeg jo selvfølgelig ha sjekket først. Mine er i hvert fall inklusive bagasje begge veier på alle billetter, og jeg kan da ta navnendring på egen kappe, slik at totalpris blir 5218. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nevner bare at kjøp og salg i forumet ikke er lov. Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Noen som har erfaringer med Delta? Lurte på en tur til Sør/mellom-Amerika og ser de har mange avganger. Hvordan er det med transitt i USA forresten? Har mulighet å fly med KLM, men det er en god del dyrere- er det verdt det? Edit: Kommer til å fly fra Schiphol. Endret 13. januar 2014 av MFleksnes Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Delta og KLM codesharer på en del strekninger, så selv om du bestiller KLM kan du enda opp med Delta. Jeg har flydd med Delta til Brasil, og 5-6 ganger til USA -- ingenting å klage på. Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Aha. Og transitt i USA- trenger jeg beregne god tid, og kan det by på noen problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå