akira7 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det er forsatt veldig mange ledige seter ved nødutgangene. Jeg regner med at du ikke booket denne reisen direkte på singaporeair.com? Da du kunne kjøpt setene ved nødutgangene. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 jo, jeg booka den på singapore air, var kjempebillige billetter der. kan jeg kjøpe setene ? hvordan da? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Man har muligheten til å velge seter når man booker reiser igjennom siden deres, det gjør man etter å ha skrevet personopplysninger, så får du opp "Choose seats". Vet ikke om det går an ettersom reisen er allerede booka. Ta å kontakt singapore air og sjekk om det er mulighet for det nå. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 jau, sjekket. de sa at på den flygningen har alle samme benplass, altså fra københavn osv. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Da ville jeg ha vært tidlig ute å sjekke inn online å kapra setene med god beinplass først. Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Noen som har peiling på om SAS flybussen Bergen selger periodekort/klippekort? Lenke til kommentar
Halfsack Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Selger to stk flybilletter fra Gardermoen til Alicante den 26. Juni til 9. Juli (Sas ungdomsbillett for 12-25 år) PM for mer info om du er interessert. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Får vel ikke endre SAS ungdomsbillett? Lenke til kommentar
Halfsack Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Får vel ikke endre SAS ungdomsbillett? Du kan endre navnet på billetten mot en avgift på 500 kr.- Har kontaktet SAS og fått bekreftet dette. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Noen som har brukt ticket.no før? Virker som de har flere reiser i sommer til en billig penge. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Noen som har brukt ticket.no før? Virker som de har flere reiser i sommer til en billig penge.Kan ikke huske å ha bestilt fra dem,men de virker da lik mange andre selskaper. Du vil antagelig finne de samme reisene til tilsvarende priser hos en rekke andre videreselgere og også direkte fra de som arrangerer det (charterselskap eller book flybillett og hotell direkte). Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Kan ikke huske å ha bestilt fra dem,men de virker da lik mange andre selskaper. Du vil antagelig finne de samme reisene til tilsvarende priser hos en rekke andre videreselgere og også direkte fra de som arrangerer det (charterselskap eller book flybillett og hotell direkte). Hvilke er enkle og billige å bruke? Planen var en tur til Dubai, ja jeg vet drepende varmt Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvilke er enkle og billige å bruke? Denne tråden er burde hjelpe: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=674492 Air China har nå underholdning også utenfor flyet: http://www.youtube.com/watch?v=tPzRPga6uDg Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Har litt under en uke fri f.o.m søndag, så jeg har litt lyst til å ta en storbytur. Jeg sjekket litt på RyanAir, men jeg fant ikke noen spesiellt billige billetter. Restplassene som virker interessante blir ganske dyre siden jeg reiser alene. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan finne en billig storbytur i ca. 3 dager? Reiser helst fra Stavanger, men jeg kan komme meg til Haugesund og Sandefjord greit. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Drar til Helsinki i tre dager neste uke, og tror ikke fly var avskrekkende dyrt. Hotell var ikke direkte billig da. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Har litt under en uke fri f.o.m søndag, så jeg har litt lyst til å ta en storbytur. Jeg sjekket litt på RyanAir, men jeg fant ikke noen spesiellt billige billetter. Restplassene som virker interessante blir ganske dyre siden jeg reiser alene. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan finne en billig storbytur i ca. 3 dager? Reiser helst fra Stavanger, men jeg kan komme meg til Haugesund og Sandefjord greit. Flybilligst.com, var en som postet den i tråden for noen sider siden, ville sjekket der. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Noen som vet når Norwegians Dreamliner er klar for Oslo-Bangkok? Leser til stadighet at de blir utsatt og byttet ut med andre, mindre fly osv...ikke at bryr meg så veldig egentlig bare jeg kommer meg dit..men hadde jo vært litt gøy med nytt fly.. Jeg flyr 7.august Det eneste jeg finner av info er at de blir klare for denne etappen i august - noen som vet en mer eksakt dato? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 På økonomi vil du antagelig få mye mindre plass på Dreamliner enn på de maskinene som er leiet inn. Lenke til kommentar
thethirstytraveler Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Så et Norwegian fly på Gardermoen som skulle til Bangkok for et par uker siden, Var bra størrelse på det, men var nok ikke dreamliner`n. Var et lite søtt Norwegian symbol på siden bare. Innleid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå