William_S Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Lengste enkeltflyturen jeg har tatt er vel NRT-ZRH med Swiss, brukte vel 11 timer og 30 minutter. Heldigvis var reisen i first class, sa jeg ville vel egentlig at reisen skulle vare mye lengre. Og til robertaas, sa gar vel EWR-SIN med bare businessklasse pa SQ sin Airbus 340-500. Endret 5. juli 2012 av William_S Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Take your pick: http://en.wikipedia.org/wiki/Non-stop_flight Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Flyr lufthansa og austrian via respektive land (tyskland / østerrike)? Jeg gjorde et søk på finn.no men fant bare aeroflot. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Take your pick: http://en.wikipedia....Non-stop_flight Der har vi fasitsvaret gitt. Hehe. Har lyst til a prove EWR-SIN engang, men siden det er allbusiness er det vel litt dyrt. Mulig det er noe a bruke US Airways poeng pa, det skal visstnok ga an om man booker pa dagen flighten er eller no. Endret 5. juli 2012 av William_S Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Er SIN-LHR ofte schedulert med 14t og 10 min? Har fløyet SIN-AMS, og det er vel ikke så mye kortere. Men var FRA-RIO som var oppunder 13 timer om jeg ikke husker helt feil. Altså scheduled, var over en time forsinket. Endret 5. juli 2012 av -Sindre Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Flyr lufthansa og austrian via respektive land (tyskland / østerrike)? Jeg gjorde et søk på finn.no men fant bare aeroflot.Da bør du oppgradere til en bedre søkemotor. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Tør jeg spørre i hvilket selskap du jobber for? kan godt ta det på pm hvis du ikke vil offentliggjøre det.. men vet om flere som har måtte kjøpe nye billetter da de valgte taxfree istedenfor og rekke flyet sitt.. Det er to store flyselskaper her i Norge, jeg jobber for et av selskapet, men vil ikke avsløre noe mer. Står et rimelig greit hint på profilen din da, så med informasjonen over er det ikke vanskelig å gjette seg til hvilket selskap det er. Så bra, da kan vi legge saken død Er SIN-LHR ofte schedulert med 14t og 10 min? Har fløyet SIN-AMS, og det er vel ikke så mye kortere. Men var FRA-RIO som var oppunder 13 timer om jeg ikke husker helt feil. Altså scheduled, var over en time forsinket. Nei, selv om det er schedulert 14.10t, så kan selve flyturen være kortere. Flyselskaper legger inn en ekstra buffer i tidtabellen om det kommer opp noe uforventet, som f.eks deicing, holding før landing, etc. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 gode tips for billige billetter fra New Zeland i slutten av december eller begynelsen av januar. spiller ingen rolle hvem by jeg flyr fra eller til i grunn Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 gode tips for billige billetter fra New Zeland i slutten av december eller begynelsen av januar. spiller ingen rolle hvem by jeg flyr fra eller til i grunnMed Jetstar fra Sydney burde du komme ned mot 2000 NOK t/r. Lenke til kommentar
eflatjan Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Lengste flyterun dere har vært med på? Min lengste var vel hjem fra Beijing. De så kalkulert tid 9t 15min men vet ikke nøyaktig pga tidsforskjell og sånt. Flyturen andre veien tiok merklig nok tre kvarter mindre tid. Regner med en del her har lengre? Amsterdam - Manila i en KLM Boeing 747. Ca 13 timer. Korteste flytur var Walaha-Longana (begge på øya Ambae i Vanuatu) i en Air Vanuatu Twin Otter. 8 minutter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Forferdelig rom i London (ubehagelig "militærseng" , kald dusj......varmtvann er bare å glemme , bortimot null privatliv da rommet er i forbindelse med kitchen) 25£/natt for noe som i realiteten er verdt 10-15£/natt. Kan ikke vente til i morra......I'm outta here :/ Skulle likt å bodd på Graceland.....da kunne jeg skutt TVn i stedet for av-knappen.....humrer .....og null lufting/AC. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Tripadvisor skuffer igjen? Eller tok man bare det første og billigste? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Er det bare jeg som opplever problemer med Ryanair sine nettsider? Har prøvd å bestille billetter ved to anledninger i dag og begge gangene får jeg opp en feilmelding, "Error", og at transaksjonen kan ha gått igjennom. Forhåpentligvis har den ikke gått igjennom begge gangene (Har ikke blitt trukket noe som helst på Mastercardet ihvertfall). Problemet er at det bare er ett jævla sete igjen til en bestemt pris og ettersom det nå er mandag og litt over en uke til avreisedatoen så regner jeg med prisen vil stige de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Er det bare jeg som opplever problemer med Ryanair sine nettsider? Har prøvd å bestille billetter ved to anledninger i dag og begge gangene får jeg opp en feilmelding, "Error", og at transaksjonen kan ha gått igjennom. Forhåpentligvis har den ikke gått igjennom begge gangene (Har ikke blitt trukket noe som helst på Mastercardet ihvertfall). Problemet er at det bare er ett jævla sete igjen til en bestemt pris og ettersom det nå er mandag og litt over en uke til avreisedatoen så regner jeg med prisen vil stige de nærmeste dagene. Den siden er noe av det dårligste jeg har sett. Har også prøvd å bestille uten noe serlig lykke. Det var bare for å finne pris da. Men du kan vel i verste fall gå til et reisebyrå så ordner de det:) 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Da er vi hjemme fra bryllupsreisen og den gikk veldig bra. Tok litt over 13 timer fra vi reiste fra Oslo til vi landet i Miami. Mellomlandingen i Zürich gikk som smurt, ingen ventetid, ingen forsinkelser. Meget fornøyd med servicen til Swiss Air (spesielt maten, hvordan vi ble ivaretatt gjennom hele turen). Hjemreisen fra Newark til Oslo med United var mindre imponerende. Ikke den beste servicen. Åtte timer ble litt i det lengste laget i et såpass lite fly (boeing 757-200). Endret 9. juli 2012 av yvonne2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Er det bare jeg som opplever problemer med Ryanair sine nettsider? Har aldri hatt problemer der, men det er muligens betalingsløsningen som har problemer for tiden. Er ikke sikker på om det er disse Ryanair bruker, men:http://www.digi.no/898496/sliter-med-nettbetaling Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Trenger en perfekt cabin koffort, og fant denne: http://www.amazon.co.uk/Cabin-Max-Backpack-Approved-55x40x20/dp/B002Q5APX4/ref=sr_1_1?s=sports&ie=UTF8&qid=1341826491&sr=1-1 Men får jeg kjøpt noe sånt i Norge? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hjemreisen fra Newark til Oslo med United var mindre imponerende. Ikke den beste servicen. Åtte timer ble litt i det lengste laget i et såpass lite fly (boeing 757-200). Skal selv fly OSL-EWR om en måneds tid. Ser ikke frem til det etter denne beskjeden... United er samme flight som SAS da? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Skal selv fly OSL-EWR om en måneds tid. Ser ikke frem til det etter denne beskjeden... United er samme flight som SAS da? SAS og United flyr nesten samtidig mellom OSL og EWR, men det er helt separate fly. Problemet til United er elendig servicenivå ombord og enda dårligere holdning hos personalet. Dette er skikkelig østblokk. Sist jeg fløy med dem tilbake til Oslo satt jeg bak i flyet og det gikk nesten 3 timer fra vi kom ombord til jeg fikk den første og eneste serveringen ombord på den transatlantiske flighten. Etter over 2 timer var det et par som begynnte å bli veldig tørste og spurte ydmykt en av betjeningen om de ikke kunne få noe å drikke, de var også villig til å kjøpe noe å drikke om det var det som skulle til da de var veldig tørste. Han stilte seg opp og kjeftet høylytt på det "frekke paret" å ba dem vente på deres tur. Har også vært i kontakt med kundeservice etter å ha betalt for noe de ikke kunne levere, men å få tilbake pengene var helt utelukket. Anbefaler å ta med deg din egen vannflaske når du skal fly United. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Uach. Er vel SAS over om jeg husker rett, men skal videre med United derfra. Får vel handle en baguett og noe drikke på EWR da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå