robertaas Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Pass i alle fall på at du ikke må betale full pris før du har fyllt 26 år, at du ikke kan dra rett fra flyplassen til Lyon uten togbytte og at du sparer minimalt med tid på TGV på denne strekningen. Ser ikke noen spesielle tilbud på så kort varsel. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Overrasker meg hvor billig det er å fly kontra tog. Koster meg 399 å ta fly fra Kjevik til Kristiansand, mens det ville kostet 299 med tog. Legger jeg til Flytoget fra Kjevik, koster det meg 484. Betaler lett de 185 ekstra for å komme meg hjem på 2 istedenfor 5 timer. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Mener du fly fra Kjevik til Gardermoen? Og flytog fra Gardermoen? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 HUff, min tur til Cork ble verre for far. Men bra for meg Evenes - Oslo (Norwegian) Oslo - København - Amsterdam (SAS) Amsterdam - Cork (Aer Lingus) Retur Dublin - Oslo (SAS) Oslo - Evenes (Norwegian) Billigst mulig. Mye venting pga ulike selskaper, men det får så være. Jeg får fly med 3-4 ulike maskiner minst... 737-800, 737-600, MD81 eller 87, og A320. Det er nesten det beste med å fly, jeg får endelig fly med en Airbus Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Noen som vet åssen været i alanya er i midten av april? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Sikkert like jævlig som resten av året kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Sikkert like jævlig som resten av året kan jeg tenke meg. Hva mener du? I sommeren er det jo glovarmt der, synes jeg Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg tror ikke det primært er temperaturen det siktes til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Trodde liksom det gikk han å sjekke inn bagasjen i Berlin før man gikk i gjennom security....måtte hive noe greier. Irriterende prinsippmessig selv om det var småbeløp som ble kasta. Ikke kan man gå på Burger King uten boarding pass heller (så forresten ikke noen automater slik at man kunne ordne bp selv) , den er på andre siden....bare dyre restauranter før security. Endret 16. februar 2012 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Noen som vet om man kan koble til en ipad/annet nettbrett til strøm, på et fly? Er snakk om fly fra Danmark til Washington, så er mange timer, må ha veldig godt med batteri da. Tror det var SAS som tar seg av flyinga. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Du må opp på Economy Extra hos SAS før du får strøm på den flighten. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Uansett, flighten varer 8-9 timer – trekk fra litt dødtid under takeoff og landing, så burde du ha plenty med batteri om du får ladet på Kastrup. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 I tillegg har du egen skjerm med et par filmer som går på rundgang Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Er det vanlig at prisene settes opp på langturer i helgene? Eller har jeg rett og slett akkurat klart å gå glipp av en eller annen kampanje? Satt og søkte tidligere i uken på å komme meg til SFO i juni til en konferanse, og nå ligger plutselig de fleste mulighetene på 1 000 kroner mer enn på torsdag. Det er jo riktignok jobben som betaler, men jeg håpet jeg kunne presse prisen på å reise litt før konferansen startet også få en ekstra overnatting betalt istedet Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Er det vanlig at prisene settes opp på langturer i helgene? Eller har jeg rett og slett akkurat klart å gå glipp av en eller annen kampanje?I USA er det vanlig at prisene er lavest på tirsdag da færrest bestiller og høyest i helgen. I tillegg la Lufthansa onsdag ut tilbud til flere byer i Nord-amerika. For eksempel Continental la seg under dem i pris og Lufthansa gikk så ytterligere ned. Det er naturlig at det raskt går unna endel billetter da og at prisene raskt går opp igjen. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 de gode prisene jeg hadde funnet var dog med swiss og canadian Får satse på å bestille tirsdag da, håpe på å spare den danske stat for en tusenlapp Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Mulig det har blitt spurt om her før: hvordan får jeg lettest visum til Russland? Tenker da å reise et par dager til St. Petersburg og Moskva. Har hørt at jeg trenger invitasjonsbrev. Evt. hvis jeg bruker Visumservice e.l., vil de da ordne "invitasjonsbrev"? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Du må bruke dyrt hotell med visumservice, reisebyrå som fikser det via russisk partner eller proffesjonelle visumfiksere. Pass på at sistnevnte kan be seg om å gjøre mesteparten av jobben selv. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1307807 Endret 20. februar 2012 av robertaas 1 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Visumservice fikser invitasjon for noen hundrelapper -- eller gjorde det i det minste tidligere. (Har jeg oppfattet ting rett får jeg snart ettårig multientry. Det hadde gjort godt -- et salig mas hver gang.) 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Takker for svar begge to! Da ringer jeg Visumservice. Hadde liksom håpet å kjøpe et av disse billigtilbudene som stadig dukker opp på flybilletter og bare slengt meg inn på et hostel. Det jeg håper er at jeg ikke har så alt for mye obligatorisk (labtimer og øvinger), slik at jeg bare kan "forsvinne" et par-tre uker fra studiene, så kan jeg ta den transmongolske, men tenkte evt. St. Petersburg med tog til Moskva som et kortere alternativ. Reiser du så mye til Russland Euklid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå