Gyr0 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har lest gjennom vilkårene deres nå. Må betale 15 euro for å sjekke inn opptil 15kg bagasje. Kan ha med 10kg gebyrfritt i kabinen. Forresten veldig mange orddelingsfeil i vilkårene deres. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er det mulig å ha en stop-over med SAS? Hvis jeg flyr Oslo-Seoul blir det en mellomlanding i Beijing og kunne tenkt meg en dag der (det er vel maks ett døgn som er lov?). Prøvde å søke, men da virket det som om jeg måtte bestille enveisbilletter... Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det burde være fult mulig, da det er mulig å bestille multi-stop billetter når man reiser på poeng. Hvordan du får kjøpt det blant vanlige poeng er jeg dog usikker på, det er mulig det må gjøres over telefon/via reisebyrå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Turen min til India er dårligere planlagt enn en tenåringsgraviditet i Drammen. Veldig spontant! Derfor trenger jeg all mulig input. Andaman, Kerala, Agra og Jaipur virker som interessante steder. 1 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Mens vi snakker om spontanitet så bestilte jeg i dag en tur til Beirut i juni etter eksamnene. Gleder meg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Dro til Beirut i september, spennende sted. Kanskje litt for spennende for enkelte... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Midtøsten kan være fali ja Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Da var det bare å forberede seg på nye streiker i SAS: Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Skal snart til Rio for et par uker og lurer på om noen har erfaringer med å besøke Iguacu Falls i samme slengen? Hvor mye må man regner med i flybilletter og hvor mange dager bør man beregne hvis man vil se fossen og kanskje litt i Argentina og Paraguay? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Uff, har jeg smittet deg? :!: Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hehe, viktig å være effektiv Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Skal snart til Rio for et par uker og lurer på om noen har erfaringer med å besøke Iguacu Falls i samme slengen? Hvor mye må man regner med i flybilletter og hvor mange dager bør man beregne hvis man vil se fossen og kanskje litt i Argentina og Paraguay? Jeg reiste dit fra Argentina, så kan ikke si så mye om transport. Vi hadde vel en dag på hver side, noe jeg syntes var akkurat passe. Vi var ikke i Paraguay, da... Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Et spørsmål angående Ryanair. Er det mulig å kun kjøpe baggasje den ene veien ? Eller må man kjøpe begge veier? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Sjefen for Qatar Airways viser den nye flyplassen i Doha. Han vet hva han vil. http://edition.cnn.com/video/?/video/business/2012/01/30/future-cities-richard-quest-doha-airport.cnn Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Par avvist på flyplass i USA pga. vits på twitter: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2093796/Emily-Bunting-Leigh-Van-Bryan-UK-tourists-arrested-destroy-America-Twitter-jokes.html Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Sjefen for Qatar Airways viser den nye flyplassen i Doha. Han vet hva han vil. Morsom, men streng type. Utrolig smart fyr. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Lite spørsmål angående online innsjekking. Kan jeg dra direkte til nettsiden til Qatar for å sjekke inn der når jeg skal reise innenlands først med SAS? Altså reiseruten blir SAS inn til Oslo og fra Oslo til Bangkok med Qatar. I mitt hode blir det litt feil når det er en sammenhengende reise med SAS først. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tror du må sjekke inn på hver av selskapenes hjemmeside først. Det måtte jeg når jeg dro til Vietnam og reiste med BA til LHR, så CX fra LHR til SGN. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Det er bestillt som en sammenhengende reise fra reisefeber.no så jeg tror ved å gå til skranken på flyplassen så sjekker de meg inn hele veien derfra og sørger for at bagasje kommer frem osv. Innenlands med SAS er ikke så nøye men hadde vært kult å kunne sjekke inn med Qatar for å sikre seg noen greie plasser på forhånd. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ingen som vet angåend innsjekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå