Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å ha en stop-over med SAS? Hvis jeg flyr Oslo-Seoul blir det en mellomlanding i Beijing og kunne tenkt meg en dag der (det er vel maks ett døgn som er lov?). Prøvde å søke, men da virket det som om jeg måtte bestille enveisbilletter...

Lenke til kommentar

Skal snart til Rio for et par uker og lurer på om noen har erfaringer med å besøke Iguacu Falls i samme slengen? Hvor mye må man regner med i flybilletter og hvor mange dager bør man beregne hvis man vil se fossen og kanskje litt i Argentina og Paraguay?

Jeg reiste dit fra Argentina, så kan ikke si så mye om transport. Vi hadde vel en dag på hver side, noe jeg syntes var akkurat passe. Vi var ikke i Paraguay, da...

Lenke til kommentar

Lite spørsmål angående online innsjekking.

Kan jeg dra direkte til nettsiden til Qatar for å sjekke inn der når jeg skal reise innenlands først med SAS?

Altså reiseruten blir SAS inn til Oslo og fra Oslo til Bangkok med Qatar.

I mitt hode blir det litt feil når det er en sammenhengende reise med SAS først.

Lenke til kommentar

Det er bestillt som en sammenhengende reise fra reisefeber.no så jeg tror ved å gå til skranken på flyplassen så sjekker de meg inn hele veien derfra og sørger for at bagasje kommer frem osv.

Innenlands med SAS er ikke så nøye men hadde vært kult å kunne sjekke inn med Qatar for å sikre seg noen greie plasser på forhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...