Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et godt tips som kommer godt med for de som skal reise med Qatar Airways og som har lang ventetid nede i sandkassa (Doha Intl Airport). Dere kan kjøpe dere tilgang til Oryx Lounge oppe i 2.etasje på departure terminal , dette koster 40 dollar pp. Der inne er det gratis wi-fi, mat og drikke, alkohol tilbys til kun klokka 01. Jeg var der nå i juni og skulle videre til SGN, hadde 6 timer layover. Jaggu flyr tiden når du har tilgang til internett og har stikkontakt til pc'en. Kall meg gjerne for de "spesielle interesserte", men alternativet med å reise med CX med transit i London som jeg gjorde i sommer 2010 fristet ikke igjen, selv om CX er en av de bedre selskapene jeg har reist til SGN med. Så Qatar fikk æren av å fly meg nå i sommer og QR skuffet ikke.

Lenke til kommentar

Har lyst til å teste Qatar Airways og ser at de har gode tilbud. Men det er liksom det at jeg må skru igjen pengekrana nå etter altfor mye reisevirksomhet i sommer. Og gode nyheter for de som reiser med Qatar, dere kan sette bonuspoengene på US Airways selv om Qatar ikke er med i noen allianse. Tror også man kan sette bonuspoeng fra Qatar over på Miles and More også.

Lenke til kommentar

noen som har noe info om og få tak i visa til Mauritania fra frankrike sin ambassade?

 

og noen som vet greiet måtte og få tak i visum til Mali?

 

planen var og skaffe begge i Marokko, men turen min har blitt utsatt litt pga et prosjekt på jobben jeg må gjøre ferdig før drar. så blitt flytta fra 1sep til 28 oktober

Lenke til kommentar

noen som vet om det er mulighet for å ha 2 norske pass?

 

jeg reiser en del og passet mitt blir ganske slitt, forrige gang ble det ødelagt i central asia, noe som gjorde at jeg fik store problemer og komme ut av et land, fikk våpen rettet mot hodet av grensevakter pga de trodde passet var falskt.

 

så jeg kan i grunn trenge 2 pass.

 

vet at eks, tyskere kan ha 2 stk

 

da har jeg fått mitt pass nr 2.

 

eneste jeg trengte var og hvise reiserute og forklare at det ikke var noen norske ambassader i landene jeg skulle.

 

pass nr2. varer dog bare i 2år. kosta 450

Lenke til kommentar

robertass vet du om det stemmer at airbaltic nå er konkurs? har lest litt forskjellige nyheter om de den siste uka, ser også at hjemmesiden er nede nå

 

Air Baltic sliter veldig økonomisk og det ble for et par dager siden reddet av den latviske stat og noen andre invenstorer enn så lenge. Hvor lenge det varer vet vi ikke, så jeg håper du har betalt reisen med kredittkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...