Bonna86 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg har kommet frem til at jeg bruker kofferten min, lar den være ulåst og kjøper en TSA-låsereim rundt den. Kofferten har i tillegg to andre låsemekanismer (uten kodelås), så jeg tror det bør gå bra. Mannen min som skal få ny koffert til sin bursdag derimot tror jeg like godt kan få en TSA-godkjent koffert. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Fløy ikke Widerøe mellom Torp og Bodø en stund? Har de sluttet med den ruten nå? Rutene mellom Torp og Nord-Norge flys kun om sommeren. Endret 27. august 2011 av A-Jay Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Blir stuck i Las Vegas til mandag morgen. Har heldigvis fått forlenget leietiden på leiebilen + hotellrommet. Nå er det bare å vente på tlf til Continental og SAS en god del timer. Godt jeg har jobbtlf. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det burde ikke være noe problem å finne noe å se eller gjøre i Vegas. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Nei, men ønsker å finne fly tilbake til Newark og deretter Oslo. Dessverre er ventetiden på telefon og/eller McCarran flere timer. Venter heller på tlf i stedet for 4-5 timer på flyplassen. Drar selvfølgelig ut i kveld. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 E det mulig å ta en dagstur til London, eller blir det knapt med tid? Sjekket SAS, kan være framme 9:30 og så blir retur 10 timer senere... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Fullt mulig, har sikkert vært på dagstur ene eller andre veien over 100 ganger. Sitt ved midtgangen så langt fremme som mulig, aldri sjekk inn bagasje, sjekk inn på forhånd og tenk ut hvor i London du vil på forhånd. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Har du en nøyaktig plan om hva/når/hvor du vil gjøre noe så bør det gå bra. Jeg har vært der noen få ganger det siste året og må si jeg har lært at man sjelden har tid til en 2-3 ting gjennom hele dagen der. Tower of London tar for eksempel nesten 2/3 av dagen. Endret 29. august 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Alle de tunge kulturinstitusjonene utgår med mindre de er turens hovedformål, slikt tar for mye tid. Det lar seg imidlertid fint gjøre å få handlet litt, droppe innom en lunchkonsert i en kirke, spise på en pub, møtt noen venner og gått et møte eller to. Å gjøre byen i sin helhet er en oppgave for livet, ikke dagen. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Blir nok bare shopping. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det går nok fint, men selv trenger jeg mer tid, til shopping that is. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er morsomt med "Donald-salg" på Primark og damer som står og river i de samme klærne. :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er morsomt med "Donald-salg" på Primark og damer som står og river i de samme klærne. :!: Salg på Primark? Syntes det er kaotisk som f--- uansett når jeg er der jeg. Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hei. Holder på å bestille tur til Lisboa nå i oktober. For de billigste billettene vi fant (slik at vi også er der tidlig, og drar derfra sent), innebærer det at vi må vente en natt på flyet på Zurich Airport. Mitt spørsmål er derfor følgende: Funker det å få seg litt søvn utenfor terminalen, uten at en booker et lite rom? Edit. Ser at det koster ca 300 for en natts søvn, funker. Endret 30. august 2011 av blured Lenke til kommentar
wailer Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 noen som har noen tips om Lisboa? skal ditt 3dager før jeg setter nesen mot gibraltar og afrika var i lisboa for over 10år siden med familien men husker ca 0 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 -Akvariet på området for verdensutstillingen er verdt et besøk. Også endel spesiell arkitektur i området. -Ta funicular eller byheis opp mot vest. Det er også endel små barer og spisesteder der oppe. -Slottet til San Jorge, fin utsikt. -Skranglete trikketur i trange gater, pass på alle verdisaker. Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei Beklager hvis dette er besvart før, men fant ingenting når jeg prøvde å søke. Jeg skal reise fra Sola til New York i desember, har da en mellomlanding på Heathrow. Vet fra tidligere besøk at dette er en rotete flyplass så er usikker på hvor lang tid jeg trenger for å komme meg fra Terminal 1 til Terminal 3. Layoveren er 1t55min, tror dere dette er nok tid? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Minimum connection time fra 1 til 3 er 1t15 min, men jeg håper for din skyld at du har gjennomgående billett med under 2 timer der. Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Har ikke bestillt enda. Kjøper hele reisen gjennom expedia.no, så regner med det er en gjennomgående billett. Fant en annen mulighet som gir meg 5timer på heathrow, er vel sikrere å ta denne. Selv om 5 timer er i lengste laget. Endret 8. september 2011 av Romvesen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Eve-Osl-Lon....maa man sjekke inn paa nytt i Osl eller kan bagasje gaa som transitt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå