Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Jeg har kommet frem til at jeg bruker kofferten min, lar den være ulåst og kjøper en TSA-låsereim rundt den. Kofferten har i tillegg to andre låsemekanismer (uten kodelås), så jeg tror det bør gå bra. Mannen min som skal få ny koffert til sin bursdag derimot tror jeg like godt kan få en TSA-godkjent koffert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en nøyaktig plan om hva/når/hvor du vil gjøre noe så bør det gå bra. Jeg har vært der noen få ganger det siste året og må si jeg har lært at man sjelden har tid til en 2-3 ting gjennom hele dagen der.

 

Tower of London tar for eksempel nesten 2/3 av dagen.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Alle de tunge kulturinstitusjonene utgår med mindre de er turens hovedformål, slikt tar for mye tid. Det lar seg imidlertid fint gjøre å få handlet litt, droppe innom en lunchkonsert i en kirke, spise på en pub, møtt noen venner og gått et møte eller to. Å gjøre byen i sin helhet er en oppgave for livet, ikke dagen.

Lenke til kommentar

Hei. Holder på å bestille tur til Lisboa nå i oktober. For de billigste billettene vi fant (slik at vi også er der tidlig, og drar derfra sent), innebærer det at vi må vente en natt på flyet på Zurich Airport. Mitt spørsmål er derfor følgende: Funker det å få seg litt søvn utenfor terminalen, uten at en booker et lite rom?

 

Edit. Ser at det koster ca 300 for en natts søvn, funker.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Hei

Beklager hvis dette er besvart før, men fant ingenting når jeg prøvde å søke. Jeg skal reise fra Sola til New York i desember, har da en mellomlanding på Heathrow.

 

Vet fra tidligere besøk at dette er en rotete flyplass så er usikker på hvor lang tid jeg trenger for å komme meg fra Terminal 1 til Terminal 3. Layoveren er 1t55min, tror dere dette er nok tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...