Tee-Zee Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Funderer litt på å skifte bonusprogram til Miles&More. Tror ikke det blir noe problem å komme seg relativt kjapt opp til sølvnivå, og ser at de har Business-lounger på sølv. Noen som har erfaring med disse, og vet om det også gjelder SAS-loungen på Gardermoen? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 å få sjekke inn i "hurtigkøen" og et ekstra kolli bagasje er mere enn nok for min del som utenlandsstudent. og med SAS sin ungdoms rabatt innen Europa er de ikke stort dyrere enn Norwegian og servicen er uten tvil bedre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Vurderer å skaffe meg et kombinertkort fra Eurobonus. Har kun et vanlig Mastercard fra før av... Endret 1. august 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 EBS er uansett bortkastet. Gull og Pandion har i det minste en viss verdi, sølv er jåleri uten effekt.Prioritert sikkerhetssjekk i USA er den størstde fordelen slik jeg ser det. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Innlosjering på Bora Bora for de som har god råd: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Huff, ble helt syk av å se på det. Uansett, blir helt sikkert Filippinene neste år. Der har jeg aldri vært. Noen som har tips? Tenker vel kanskje 2 dager i Manila/Cebu (har ikke bestemt hvilken by jeg flyr til, men jeg får samme pris til begge byer med agentbilletter) og rundt 2.5 - 3 uker på div. andre steder. Boracay er visst obligatorisk? Er det bare Skandinaviske barnefamilier der? Vil helst til et sted med lite turisme. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Ville kommet meg raskest mulig unna Manila/Cebu. Boracay er obligatorisk. Stor variasjon på typer turister der. Så et par skandinaviske barnefamilier der, men backpackere er fremdeles dominerende. Apo Island er fantastisk om du dykker eller snorkler. Bohol like ved Cebu fortjerner en rundtur. Man kan treffe på avtaren min der. Har ikke reist mere der selv, men hørte anbefalinger om mange andre plasser. Det var en veldig positiv opplevelse å reise rundt i Filipinene og de har stort potensiale som destinasjon. Endret 4. august 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Er det verdt å dra med ikke-dykkere til disse øynee? Blir eventuelt en ukes tid eller så, redd for at det kan bli mangel på utenomfuktige aktiviteter. Å betale for slik innlosjering selv er passe uaktuelt, men om opphavet er med ... (Skjønt, om en sammenligner prisen på dette med en hytte på noen hundre kvadrat som brukes et par ganger i året eller en dyr båt knapt i bruk blir det neppe alt for ille.) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Er det verdt å dra med ikke-dykkere til disse øynee?Om de heller ikke vil snorkle har man lite å gjøre på Apo, men også snorkling hvor man blandt annet møter skilpadder er bra. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hvis jeg måtte velge mellom Manila og Cebu hadde jeg valgt Manila lett, tidligere var Manila kanskje den storbyen jeg hata mest, men etter jeg var der flere ganger tidligere i år syns jeg Manila er helt grei,kommer 100% ann på hvor i Manila men bor, er noen områder nå som holder på og bli gjort om til Turistdeler. etter jeg var der sist nå har jeg ingen ting i mot og være der noen dager. hvor lenge skal du være på Filippinene? Boracay : syns jeg var helt greit var veldig mye barnefamilier når jeg var der Bohol: Kan jeg anbefale Palawan: min klare favoritt, fantastiske strender(El Nido),dykking og natur, kan besøke verdens lengste Underground river som er litt spennende, finner selv Palawan ganske uberørt fortsatt Donsol: svømme med hvalhai Purta Galera/Sabang: bare 3 timer fra Manila, var der jeg leide et hus i over 2 månder tidligere i år, veldig bra dykking men uten om det, ingen grunn og dra ditt Malapascua: verden klasse dykking men ikke mye annet Banaue: Ris trasser, på verdens arvlisten anbefaler på det sterkeste noen dages gåturer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg tenker en tur på ca. 3 uker. Takk for tips. Bohol drar vi nok til ja, og helt sikkert Boracay også. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hvilken filmfigur har denne Bohol-beboeren vært inspirasjonen til mon tro? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 du var i den lille "parken" i bohol du også ser jeg robertass Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det som er bra med å ha vært i Vietnam er at når alle klager så kan jeg be de holde munn og si "YOU DON'T KNOW WHAT 'NAM IS LIKE!!!!" hehehehehhee. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 du var i den lille "parken" i bohol du også ser jeg robertassSå mange slike "parker" langs veien. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Det som er bra med å ha vært i Vietnam er at når alle klager så kan jeg be de holde munn og si "YOU DON'T KNOW WHAT 'NAM IS LIKE!!!!"Har noen lignende minner fra India, alt blir liksom OK etter India. Det skal godt gjøres å finne steder som er skitnere, lukter verre, har mer kaotisk trafikk, er mer nedslitt eller har mere slitsomme tiggere. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Kanskje jeg burde dra dit for å kunne se sjarmen med en del steder jeg trodde var ille Bare tanken på å dra tilbake til Bali er forferdelig, da blir det direkte ut til min dykkeøy kan jeg tenke meg. Eller ett eller annet sted litt ut av byene der det er større mulighet for å få fred. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Etter India blir alt annet greit, men Kuta har fortsatt null sjarm. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 kommer litt ann på hvor man drar i India, jeg var der i 6månder, men jeg fant fortsatt kathmandu i nepal verre en mange byer i India India er et fantastisk land men,man trenger mere enn et par uker for og oppleve, alle steder er totalt forskjellige i det landet Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Skal til gardermoen om få minutter, og må bare uttrykke min frustrasjon over startour/tui som av en eller annen idiotisk grunn har satt bagasjegrense på 15kg, jeg har aldri vært borti noe annet enn 20kg på alle former av reiser, fra charter til rutefly. Så nå er det opp og se om jeg blir 300kr fattigere siden min koffert veier 16kg. Hvordan skal man pakke klær og snorkelutstyr for 14 dager + litt bøker under 15kg? Endret 5. august 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå