wilzoo Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hadde gleden av å stå på Maho Beach på St. Martin her om dagen. Var rimelig heftig å se en jumbo lande noen få meter over hode på deg!Er kiting tillatt på den stranden? Haha det tviler jeg sterkt på, men det stod ikke noen skilt om det. Det er et par skilt der som advarer mot å stå på stranden når fly tar av. Måtte jo nesten prøve, så jeg stilte meg opp sammen med et par andre og tviholdt i gjerdet nærmest rullebanen da et 767 fra US Airways skulle ta av. Jeg har selv jobbet som stuer på flyplass så jeg er klar over hvor varmt det kan bli og hvor kraftig jet-blasten er, men distansen var såppas at jeg visste det ikke kunne bli mer enn 80 grader. Måtte klamre meg godt fast for å si det sånn og det var vel en 70 graders varme Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ser de har parasoller på den stranden... Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Det er i og for seg en fin strand. Det er barer på hver side og de har tavler med ankomsttidene til alle wide-body flyene. Er en veldig fin plass å nye en solfylt dag hvis man er flyinteressert. Helt utrolig opplevelse. Kan ikke akkurat anbefale å slå seg ned på stranden med en parasoll når fly tar av, som denne japaneseren så elegant beviser i denne videoen. http://www.youtube.com/watch?v=RILkG2yhAAM Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Skjønte med en gang at det var et japansk tv-show. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Maho Beach er kult, er stygt redd for at jeg må tilbake dit en gang. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Reiser til Kypros 27. juli, men reiser uten reiseselskap. Som de ser på biletet er det fleire mellomlandingar. Kva skjer visst eit fly blir forsinka slik at vi ikkje rekker neste? Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Om alle bilettene er på en bestilling er det Norwegian sitt ansvar å få deg videre vel. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ja, alt er med norwegian, men lurer pga lavpris-billett mellom anna. Begynte å tenke på dette då eg reiste sist veke med reiseselskap (ving) og då blei flyet forsinka begge veger. Det ordna seg ganske greit pga Ving var veldig hjelpsomme, men no reiser vi som sagt utan reiseselskap. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ikke noe problem, Norwegian får dere videre. På slike områder merker man fra tid til annen at SAS har romsligere ordninger og mer fleksibilitet (mindre kjipe på hotell mm.), men det er ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) - Endret 21. juli 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
wailer Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Strendene i Vietnam overrasket positivt: Vi var vel omtrent alene på den stranden hele dagen. Vietnamesere har ikke kultur for å gå på stranden. Nha Trang? når jeg var der i januar var det helt fult Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Cua Dai beach, 4-5km fra byen Hoi An. Var aldri i Nha Trang, har hørt at det er ca. som Mallorca og Ayia Napa. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Nha Trang er faktisk en veldig rolig by som er verdt et besøk, tingen er bare at byen i de siste årene har tiltrukket seg utrolig mye turister. Mallorca og Ayia Napa blir NT nok aldri. Endret 20. juli 2011 av akira7 Lenke til kommentar
wailer Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Nha Trang var som Ko Tao,Ko Samui, Krabi,Puket i Thailand, alt for mye turister til at jeg liker det Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Nha Trang?Det ligger vel i navnet at det er trangt om plassen der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Nasjonal tragedie. Folk som skal fly i morgen bør beregne ekstra tid til sikkerhetskontroll. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det blir vel som i USA til slutt i Norge....sikkerhetshysteri , da dem kan finne andre maater. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Nasjonal tragedie. Folk som skal fly i morgen bør beregne ekstra tid til sikkerhetskontroll. Jeg fløy i går kveld og sikkerhetskontrollen virket enda normal, bortsett fra at køen gikk litt sakte. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Nokon her som har greie på om flybussen frå Berben buss-stasjon går kontinuerlig eller ikkje? Reiser frå Bergen 11:45 til Kypros. Er det tidlig nok å vere ved bergen buss-stasjon 08:50? Eller må eg ta ein tidligare buss som er i Bergen 21:50 kvelden før? Avreise frå Flesland er altså onsdag 27. juli, 11:45. Endret 25. juli 2011 av Scarn Lenke til kommentar
wailer Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 hvor i sør amerika er det billigst og fly til rundt 1sep? kan hende jeg må gjøre om på afrika turen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå