Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

American Airline, og det er godt under 24 timer til flyet går fra Heathrow.

Får ikke sjekket inn heller forresten, siden jeg flyr BA først så blir jeg bare directa dit for å checke inn, noe som kun funker for flighten til UK, men får ikek til å fikse flighten til US på noe vis... jaja, får ta det i skranken på flyplassen om noen få timer.

Lenke til kommentar

jeg kan sterkt anbefale Shanghai har hvert der noen ganger nå, også i Februar var ganske bra vær når jeg var der i feb 2008..

er ikke sååå mye og gjøre i Shanghai selv om jeg altid ender opp mere enn 1 uke der hver gang:)

men det er en del og se rundt Shanghai, eks Suzhou,Hangzhou ,Nanjing og Huangshan er alle hvert turen når man er i shanghai, de 3 første gang men da på dags turer fra Shanhai, Huangshan bør du bruke 3 dager,

Lenke til kommentar

Har enda ikke fått booket noen reise for februar. Noen som har tips til en spennende helgetur i februar? Kunne tenkte meg Shanghai eller Seoul, men det er fremdeles for kaldt i februar.

Hva med Khartoum? :whistle: Skal være varmt nok i de sanddynene der.

Endret av William_S
Lenke til kommentar
jeg kan sterkt anbefale Shanghai har hvert der noen ganger nå, også i Februar var ganske bra vær når jeg var der i feb 2008..
I snitt 8 grader om dagen og 1 om kvelden er litt for kjølig, men vesentligst så vil det vel også være ganske så grått før våren har kommet dit.
Lenke til kommentar
Nanjing er vel en litt drøy dagstur om jeg ikke husker rett? For en som ikke er redd for å dra på helgetur til Shanghai i utgangspunktet burde det vel gå greit ...
Da flyr jeg heller til Nanjing, men det er også for kaldt i februar og vil helt finne en destinasjon hvor jeg ikke trenger visum.

Hong Kong/Macao er bedre, men de vil jeg spare til en annen anledning hvor jeg kan ta et par dager fri.

Lenke til kommentar

selv hadde jeg aldri dratt mere enn et par timer med fly for en helge tur.

Helsinki er 1 og halv time fra oslo med fly, ganske dyrt tempen er som norge i feb, jeg likte Helsinki veldig godt når jeg var der for noen uker siden, ikke noe søppel, lett og komme seg rundt

selv har jeg titta på lang helg tur til Gibraltar

ellers så liker jeg Lisbon godt, Madeira likte jeg godt når jeg var der for mange år siden med mor me og gikk tur

Azorene har jeg hørt mye bra om, der kan du dykke med hvalhai og andre hvaler om du er heldig

eller hva med Cape Verde

Lenke til kommentar
Hva med Juba?
Hverken krigssone i Afrika uten severdigheter eller landsbygda i Estland frister.

Hehe, det var ikke seriøst ment. Men det kunne jo vært interessant, da. Men slipper man inn i Sør-Sudan med mindre man har diplomatiske interesser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...