Tee-Zee Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Så noen unge og reiseglade i Scanorama her forrige dagen, og så at ett av navnene kunne passe med en bruker her. Stemmer det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Så noen unge og reiseglade i Scanorama her forrige dagen, og så at ett av navnene kunne passe med en bruker her.Bladde gjennom juliutgaven sist helg, la ikke merke til noe spesielt. http://www.scanorama.com/ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Dette blir spennende, jeg har ikke logget inn for flighten min enda, og nå som jeg går inn noen timer før så ser det ut som alle setene er tatt Håper det betyr at jeg blir oppgradert og ikke blir stuck til neste fly Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hvilket selskap er dette med og har online checkin åpnet? Logget inn og prøvdeå reservere sete hos Air China og fikk da beskjed om at alle plassene var tatt, situasjonen var egentlig at man enda ikke hadde lov til å reservere noe sete. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 American Airline, og det er godt under 24 timer til flyet går fra Heathrow. Får ikke sjekket inn heller forresten, siden jeg flyr BA først så blir jeg bare directa dit for å checke inn, noe som kun funker for flighten til UK, men får ikek til å fikse flighten til US på noe vis... jaja, får ta det i skranken på flyplassen om noen få timer. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Har enda ikke fått booket noen reise for februar. Noen som har tips til en spennende helgetur i februar? Kunne tenkte meg Shanghai eller Seoul, men det er fremdeles for kaldt i februar. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 jeg kan sterkt anbefale Shanghai har hvert der noen ganger nå, også i Februar var ganske bra vær når jeg var der i feb 2008.. er ikke sååå mye og gjøre i Shanghai selv om jeg altid ender opp mere enn 1 uke der hver gang:) men det er en del og se rundt Shanghai, eks Suzhou,Hangzhou ,Nanjing og Huangshan er alle hvert turen når man er i shanghai, de 3 første gang men da på dags turer fra Shanhai, Huangshan bør du bruke 3 dager, Lenke til kommentar
William_S Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Har enda ikke fått booket noen reise for februar. Noen som har tips til en spennende helgetur i februar? Kunne tenkte meg Shanghai eller Seoul, men det er fremdeles for kaldt i februar. Hva med Khartoum? Skal være varmt nok i de sanddynene der. Endret 12. juli 2011 av William_S Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 ellers så likte jeg Tallin veldig godt, passer bra for en helge tur selv om kan være ganske kaldt i Estland i i feb Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Nanjing er vel en litt drøy dagstur om jeg ikke husker rett? For en som ikke er redd for å dra på helgetur til Shanghai i utgangspunktet burde det vel gå greit ... 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 jeg kan sterkt anbefale Shanghai har hvert der noen ganger nå, også i Februar var ganske bra vær når jeg var der i feb 2008..I snitt 8 grader om dagen og 1 om kvelden er litt for kjølig, men vesentligst så vil det vel også være ganske så grått før våren har kommet dit. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hva med Khartoum? Skal være varmt nok i de sanddynene der.Joda, det er varmt nok, men det er ingenting jeg har lyst til å se der. Helt sikkert er det vel heller ikke. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 når jeg var der i slutten av feb 2008 kune man gå i tskjorte/tynn genser om dagen uten problem, om kvelden tok kunne man ta på en litt tynn jakke Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 ellers så likte jeg Tallin veldig godt, passer bra for en helge tur selv om kan være ganske kaldt i Estland i i febTallin er om vinteren et veldig godt forslag, men jeg har allerede vært der. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Nanjing er vel en litt drøy dagstur om jeg ikke husker rett? For en som ikke er redd for å dra på helgetur til Shanghai i utgangspunktet burde det vel gå greit ...Da flyr jeg heller til Nanjing, men det er også for kaldt i februar og vil helt finne en destinasjon hvor jeg ikke trenger visum. Hong Kong/Macao er bedre, men de vil jeg spare til en annen anledning hvor jeg kan ta et par dager fri. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Har enda ikke fått booket noen reise for februar. Noen som har tips til en spennende helgetur i februar? Kunne tenkte meg Shanghai eller Seoul, men det er fremdeles for kaldt i februar. Hva med Juba? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hva med Juba?Hverken krigssone i Afrika uten severdigheter eller landsbygda i Estland frister. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 selv hadde jeg aldri dratt mere enn et par timer med fly for en helge tur. Helsinki er 1 og halv time fra oslo med fly, ganske dyrt tempen er som norge i feb, jeg likte Helsinki veldig godt når jeg var der for noen uker siden, ikke noe søppel, lett og komme seg rundt selv har jeg titta på lang helg tur til Gibraltar ellers så liker jeg Lisbon godt, Madeira likte jeg godt når jeg var der for mange år siden med mor me og gikk tur Azorene har jeg hørt mye bra om, der kan du dykke med hvalhai og andre hvaler om du er heldig eller hva med Cape Verde Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hva med Juba?Hverken krigssone i Afrika uten severdigheter eller landsbygda i Estland frister. Hehe, det var ikke seriøst ment. Men det kunne jo vært interessant, da. Men slipper man inn i Sør-Sudan med mindre man har diplomatiske interesser? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 sør sudan var ikke stort problem og komme inn i før de ble eget land hverfall, sudan visum fikk man i egypt lett og i Khartoum fikk man tilatelse for sr sudan på noen timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå