Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hun lov aa gaa til sak siden hun ble uskyldig anklaget for drugs ?

Hvis du mener hun fra mexico;

Tviler sterkt på at hun kommer noen vei med tanke på at det ikke var uten bevis de gikk til sak, 15kg kokain er ganske heftig :p

Skulle de bare konfiskert bagasjen og antatt hun var uskyldig og bare latt være å arrestere henne? :ermm:

Hadde det derimot vært uten noen form for bevis eller grunnlag så er saken anderledes.

Lenke til kommentar

New York - Honolulu er et kaos med tanke på bagasje.

Folk har jo fader meg med seg hele bagasjen sin på flyet. At folk kan være så gjerrige gjør meg irritert.

Var en stakkars soldat som ikke fikk plass til sekken sin i noen av lukene. Han satt på rad 30. Ikke engang luken som var rett over han, for den hadde en kjerring som satt på rad 38 tatt.

Continental er virkelig for slappe der. Karen så jo på høyttaleren; "En bag/veske, og en personlig ting, som f.eks bærbare maskiner". Rett etter kommer det ei jente i 30 årsalderen med to store kofferter og to vesker inn på flyet.

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det egentlig å få nytt pass i posten?

Min verste dag i dag, alt går feil... og nå finner jeg ikke passet mitt, 7 dager før jeg skal til USA.

Jaja, bør være her, hadde det i hånda for en uke siden :hmm:

Tok 3 dager eller noe når jeg måtte skaffe meg et nytt pass i mars, er kanskje litt større pågang nå?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

noen som har erfaring og ta med sykkel på Turkish airlines? jeg finner ikke noe info på siden:S

En telefon er vel det greieste? Eller sa kan du vel kjope en sykkel pa destinasjon?

har ikke tid og ringe før mandag, pga jobber til 23 resten av uka derfor jeg spurte her:P

har spurt på div reise forum ang sykkel butikk i istanbul men flere som sier det ikke er noen spess bra der.

har egentlig fly til sør afrika i starten av sep for å så sykkle opp til egypt/istanbul (kommer ann på tid) men ser ut som jeg flyr til istanbul og sykkler nedover isteden pga en kamerat hjemme fra kan bli med da

Lenke til kommentar

noen som har erfaring og ta med sykkel på Turkish airlines? jeg finner ikke noe info på siden:S

En telefon er vel det greieste? Eller sa kan du vel kjope en sykkel pa destinasjon?

har ikke tid og ringe før mandag, pga jobber til 23 resten av uka derfor jeg spurte her:P

har spurt på div reise forum ang sykkel butikk i istanbul men flere som sier det ikke er noen spess bra der.

har egentlig fly til sør afrika i starten av sep for å så sykkle opp til egypt/istanbul (kommer ann på tid) men ser ut som jeg flyr til istanbul og sykkler nedover isteden pga en kamerat hjemme fra kan bli med da

Hadde jeg vaert deg hadde jeg hivd meg pa sykkelen hjemmenifra og sykla nedover. Haha. Bare ikke bli sittende fast i en sanddyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...