Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal en uke i Italia jeg(Et sted ca en time sør for Roma(med tog)), den 11 juli tror jeg vi drar :thumbsup: :w00t:

Aner ikke hvilket selskap vi flyr med eller noe, men satser på at vi ikke flyr med et Fokker 50 værtfall(eller Dash 8*tenke på turen stavanger-newcastle*(med grøss))

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Heia Norge!

6372537[/snapback]

Fantastisk, ikke minst:

"Vi avventer svaret fra Avinor. Dessuten har vi full gjennomgang av organiseringen av Avinor. Selskapet ble etablert som et selvstendig AS av den forrige regjeringen, sier Tungesvik."

Ja, for alt hadde blitt så mye bedre om det ble et statlig organ igjen.. La Avinor få en sjanse da...

Men dere vet det kanskje. I US finnes det en konkurrent til Amadeus, som foretrekkes av amerikanske flyselskap. Noen som vet hva det systemet skulle hete?

Lenke til kommentar

Nå får jeg vel glede dere litt;

Jeg skal ta en liten tur ned til Amsterdam-Schipol å sjekke ut forholdene. Flyr med SK på business. I følge checkmytrip.com til og med varm servering. :p Vi får nå se - jeg skal ikke vidre denne gangen, og skal bo på flyplasshotellet(Sheraton Amsterdam Airport Hotel) - så nå får vi se om jeg får bedre inntrykk av Schipol da..

Lenke til kommentar
Jeg skal ta en liten tur ned til Amsterdam-Schipol å sjekke ut forholdene. Flyr med SK på business. I følge checkmytrip.com til og med varm servering. :p Vi får nå se - jeg skal ikke vidre denne gangen, og skal bo på flyplasshotellet(Sheraton Amsterdam Airport Hotel) - så nå får vi se om jeg får bedre inntrykk av Schipol da..

6374933[/snapback]

Flyr du SK-metall?

Lenke til kommentar
Nå får jeg vel glede dere litt;

6374933[/snapback]

"Bare tar en tur til Amsterdam"?

Er du rik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...