Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Slik rangerer jeg flyselskaper: Midtøsten/Asia > Europa > Amerika. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 TAP har noen lavere priser over dammen i fellesferien, for eksempel til Miami, om det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Er nok New York det er snakk om, har til og med fått hookup med folk mine foreldre kjenner som hadde lyst til å vise meg byen Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Er nok New York det er snakk om, har til og med fått hookup med folk mine foreldre kjenner som hadde lyst til å vise meg byen Både SAS og Continental flyr direkte fra Oslo til New York (EWR) Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Har muligens blitt spurt om før, men here goes. Hvordan er det å fly i innland i Kina? Og i hvilke forfatning er flyplasser i f.eks. Tibet? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Raptor' timestamp='1302621165' post='17209812'] Er nok New York det er snakk om, har til og med fått hookup med folk mine foreldre kjenner som hadde lyst til å vise meg byen Både SAS og Continental flyr direkte fra Oslo til New York (EWR) Jeg er klar over det, og skal vurdere det. Har ikke kommet opp når jeg har rangert etter pris, og jeg ville helst ha kommet til JFK, og ikke Newark. Jeg skal rett til La Guardia, og går utifra at det tar kortere tid fra JFK? Edit: Ser at prisen med Continental er 3000 kr mer, og SAS enda litt. Da tror jeg heller jeg satser på en mellomlanding Endret 12. april 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 SIkker på at du vil til JFK, multisync? hehehe. Dette skjedde på JFK i dag, Air France A380 med et lite uhell, og en Delta-maskin sto litt i veien. http://www.youtube.com/watch?v=fMKGv3KFqKo&feature=player_embedded Dette er forøvrig grunnen til at du skal ha setebeltet på under taxing. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Høres så uskyldig ut med "clips tail", men flyet snurrer jo nesten 90°! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Der var det en fordel å sitte midt i flyet og ikke helt bak. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 SIkker på at du vil til JFK, multisync? hehehe. Dette skjedde på JFK i dag, Air France A380 med et lite uhell, og en Delta-maskin sto litt i veien. http://www.youtube.c...player_embedded Dette er forøvrig grunnen til at du skal ha setebeltet på under taxing. Dette skjedde vel igår på JFK Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 I går, selvfølgelig ja. Uansett, rimelig recent Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jaja, litt spenning må man vel ha Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Lurer på hvem som har skylden. Blir vel enten Air France pilotene, Delta pilotene eller gutta i tårnet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 De har ikke glemt å male om ledestripene til det noe store flyet da? Lenke til kommentar
William_S Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Lurer på hvem som har skylden. Blir vel enten Air France pilotene, Delta pilotene eller gutta i tårnet. For meg så har både Air France og Delta skylda her. For meg ser det ut som Delta flyet kommer fra pushback. Air France pilotene burde ha sett at flyet står litt langt ute og burde umiddelbart ha kutta farta til så sakte som overhodet mulig. Her burde de ha tenkt på vingespennet på Airbus 380. Delta flyet ble nok pushet litt langt ut eller så har tårnet vært uklart om hvem som skulle uti der først og har de vært det burde de ha latt Delta flyet vente før de pushet det helt ut. Lenke til kommentar
koots Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Delta ankommer men er ikke parkert enda, AF er klarert fra tårnet og det er det i teorien klart og fritt for hindringer. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Tror ikke at noen gidder å rapportere hvem som får skylden, tar sikkert et par uker med krangling og innen den tid er det glemt. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Delta ankommer men er ikke parkert enda, AF er klarert fra tårnet og det er det i teorien klart og fritt for hindringer. Det hindrer likevel ikke å bruke øyne og hue, men siden du sier AF er klarert så er det vel Delta som må ta på seg ansvaret her.Når det er sagt så vet jeg ikke om hvor mye man ser fra cockpiten i Airbus 380. Er litt forskjell mellom en A380 og en Mc Donnel Douglas MD-80 eller 90... Endret 12. april 2011 av William_S Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Tror ikke at noen gidder å rapportere hvem som får skylden, tar sikkert et par uker med krangling og innen den tid er det glemt. Det er såpass store kostnader her at noen må ta regningen. En skade på en 380 koster vel ikke en penny om dagen, så AF vil vel at Delta skal betale og vica versa. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Er litt forskjell mellom en A380 og en Mc Donnel Douglas MD-80 eller 90... Det lille flyet er en CRJ-700, som er enda mindre enn en MD-80/90. Endret 12. april 2011 av A-Jay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå