Henrik C Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 2000 hver vei da? Billigste jeg fant var rundt 4000, opp mot 4300. Uansett, gode priser. Kanskje jeg skal spare opp til høstferie.. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) 2000 hver vei da? Billigste jeg fant var rundt 4000, opp mot 4300. Uansett, gode priser. Kanskje jeg skal spare opp til høstferie.. Nei, T/R. Det er en feilprising. Se tråd: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=84029 Flere som har bestilt t/r for 2100NOK. Omtrent billigere å dra til Sør-Amerika enn å ta en uke i Syden. Prisene ser visst ut til å være korrigert nå. Endret 4. april 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvor søker du fra? Fra http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?specialid=5021 Finner jeg ikke slike priser. Uansett er det ikke aktuelt for meg å bestille dit nå. :-/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg fant ikke disse prisene. Registrer at enkelte andre brukere fikk seg en billigtur. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Daer nok feilen korrigert. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er vel relativt dårlig med flyvninger over dammen fra LGA, spørs om du ikke må til JFK eller EWR. Fult klar over dette, derfor jeg spurte om hjelp. Prøver å finne noe med avreise til norge/canada som gir meg god nok tid til å komme til/fra en annen flyplass, sånn at jeg slipper en endags stopover. Hvis ikke jeg finner det, så vurderer jeg å grave i lommene og se om jeg tar meg råd til å være i NY på begge sider av canadaturen, frister lite å ha en ettdags stopover, det er kjedelig å betale for en natt i NY uten å se/oppleve noe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg vurderer en tur til New York etter at jeg har fått et helt hinsides tilbud. Jeg har ikke mye fri. Går det med en helg i NY? Tar fri fredag og reiser evt. torsdag kveld eller fredag morgen og drar hjem på søndag? Eller blir det for kort tid? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Høres ut som mitt vanlige reiseregime. Det er vel ingen som flyr til USA med avgang på kvelden fra Osl uten at du får en unødig overnatting i europa et sted. Du vil altså reise fredag morgen og du kan da være installert på hotellet ca. 15:00. Da vil du få tid til mye før du må reise søndag kveld. Hvor godt var tilbudet og er det åpent for andre? Lenke til kommentar
Chicharito14 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg skal til Stavanger en tur, noen som vet om hva jeg burde slå ihjel tiden med? Har 2 dager til rådighet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvor godt var tilbudet og er det åpent for andre? Kun åpent for IATA agenter, og det var svært godt. Kun KLM fly. Det jeg sliter med å finne er et KLM fly på en søndag i oktober/november som gjør at jeg kan være på jobb mandag morgen. Gidder ikke mellomlande i Detroit, må være NYC-AMS-OSL. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har funnet en løsning på mitt reiseproblem... Men jeg får et ekstra stopp i boston i tillegg til at jeg må igjennom LHR Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvor godt var tilbudet og er det åpent for andre? Kun åpent for IATA agenter, og det var svært godt. Kun KLM fly. Det jeg sliter med å finne er et KLM fly på en søndag i oktober/november som gjør at jeg kan være på jobb mandag morgen. Gidder ikke mellomlande i Detroit, må være NYC-AMS-OSL. Denne er uaktuell nå som jeg har lest regler. Nazistene nede på Schiphol skal ha meg til å overnatte Sunday-Monday i NYC som er uaktuelt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Om du kan reise så tidlig som i juni så slipper du bruke noen fridager. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Om du kan reise så tidlig som i juni så slipper du bruke noen fridager. Travelperiod er sep-nov. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 I forbindelse med at jeg hadde greid å legge til en ekstra konsonant i en dobbeltkonsonant i mellomnavnet mitt på flybilletten til Beijing tok jeg kontakt med kundeservice til Aeroflot. De sa det var greit så lenge ikke det endret uttalen av navnet. Overraskende kjapt svar på epost. Tok vel bare to timer etter at jeg sendte av gårde eposten. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Mellomnavn pleier jo ikke å by på så mange problemer. Men står ikke de fleste norske folk med kun for og etternavn i passet? Jeg har tre navn (et fornavn et mellomnavn og et etternavn) men i passet mitt står det at xxxxxxxx xxxxxx er fornavn og xxxxxx er etternavn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Finnes kun fornavn og etternavn i flyverden. Dersom du heter Stein Hansen Olsen i den rekkefølgen blir det Olsen/Stein Hansen Mr. Hansen er da en del av fornavnet. _________ Over til noe annet, jeg sikler på en billett til Nairobi i feb/mars neste år. Får den billig nedover, men slik jeg har forstått så er ikke Nairobi stedet å være. Kan Mombasa eller Zanzibar anbefales? Lenke til kommentar
koots Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Flyplassen i Nairobi er hvertfall noe ræl, bortsett fra en kafé i den ene enden, vil tro at Nairobi som by heller ikke er noe sted å tilbringe mye tid. Mombasa og Zanzibar har jeg ikke noen erfaring fra. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Grunnen til at jeg valgte Nairobi er egentlig fordi det er med Brussels Airlines, et selskap som vi har _meget_ gode avtale/agentpriser med. De flyr mye til Afrika, så det hadde kanskje vært kult å dra dit igjen. Ser op Nairobi som det opplagte valget, Kongo, Burundi, Togo osv, er nok for noe mer viderekommende. Kanskje jeg tar Tel Aviv i steden. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har flydd med Brussels Airlines til Abidjan, men det er vel ikke så aktuelt akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå