Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som til-fra flyplass er Schipol grei, jeg bare hater å skulle bytte fly der. Og er det noe jeg har gjort på Schipol mange ganger, så er det nettopp det. Besøk i Amsterdam? La meg tenke. En gang tror jeg.

6341316[/snapback]

:nei:

Schipol er den greieste av de store hubene man har i europa. Man kan egentlig ikke gjøre det stort greiere enn AMS og samtidig håndtere så mange flighter som de gjør.

Lenke til kommentar
Som til-fra flyplass er Schipol grei, jeg bare hater å skulle bytte fly der. Og er det noe jeg har gjort på Schipol mange ganger, så er det nettopp det. Besøk i Amsterdam? La meg tenke. En gang tror jeg.

6341316[/snapback]

:nei:

Schipol er den greieste av de store hubene man har i europa. Man kan egentlig ikke gjøre det stort greiere enn AMS og samtidig håndtere så mange flighter som de gjør.

6341465[/snapback]

Har i det siste stort sett fløyet direkte OSL-NY med Continental, og dermed ikke vært så mye på hub'er i Eu. Har god erfaring med Vienna, brukes når vi skal ned i "midtøsten".

Lenke til kommentar

Wien, hvis man skal vidre "østover" eller til Australia. Frankfurt er ikke favoritten, men den går. Og der går de jo fly videre til de fleste steder...

 

Ellers så har jeg ikke så fryktelig mye i mot CDG, foretrekker den fremfor Schipol. Men nå er det strengt tatt en del år siden jeg reiste aktivt på CDG(Montreal-Oslo via Paris en gang i måneden i nesten et år), så jeg skal ikke si noe.

 

Det er jo nesten så jeg vurderer å trekke alle uttalelser om Schipol...

Lenke til kommentar

Lyden av avgangtavla i FRA overgås av stemmen i ankomsthallen i BGO som gir beskjed når bagasjebåndet startet.. Jeg ler meg skakk hvær gang..

 

Sterk Sandnes dialekt (ala Siri M Kalvig):

 

Attention; The conveyor is starting. Attention Bandet starrrrrtarrr..

 

:!: :!: :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...