Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit ikke om noen har sett det, men på Statoil på Torshov, rett ved VOllebekk stasjon eller over Meny, så er denne bensinstasjonen bygget i lik stil utvendig som innvendig i den første hallen du går inn i på Gardermoen. Over sikkerhetskontrollen..

Google Streetview

Men det er veldig langt unna Torshov.

Haha! Jeg har vært for mye på Torshov i det siste!

Lenke til kommentar

Blir litt forvirret.

Har booket med en tur via budjet.no som der ut til å være de samme som travelpartner.com. Får forskjellige konfirmasjonsnummer for første strekning som er med SAS og de to andre som er med China Airlines.

Prøver å reservere seter.

-For SAS er det på siten til SAS som vanlig ikke mulig å reservere sete før 22 timer før innsjekking.

-På china-airlines.com får jeg når jeg prøver å reservere sete kun opp flightene med SAS og setereservasjon feiler.

-går jeg så til "Inquiry" får jeg opp samtlige flighter listet under "bookings" med status "confirmed", men under står det "Please ensure to issue your tickets and quote your ticket number to our reservation office before ticket time limit or you may proceed to Input Ticket No. online, otherwise it will automatically cancel." og "Interline booking is for reference only." Noen som skjønner hva som må gjøres?

Lenke til kommentar

Det er god grunn til å tro at Lufthansa vil ønske å beholde et godt forhold til SAS' stamkunder om et oppkjøp finner sted. Ønsker ikke si noe konkret i denne saken, men typisk er ikke så små detaljer i implementering klare før en deal bankes gjennom.

Lenke til kommentar

Jeg ser at Lufthansa nå nevnes i media igjen som mulig oppkjøper av SAS.

Hva vil kje med Eurobonus Gold statusen min da vil den bli Miles & More frequent travler eller senator, eller begynner jeg på null.

Lufthansa eier jo både SWISS og bmi. Om jeg husker riktig så har SWISS og LH samme bonusprogram, M&M, mens bmi har sitt eget Diamond Club.

Lenke til kommentar

Jeg hadde poeng på bonusordningen Privilege til Brussels Airlines da bonusordningen ble overført til Miles & More i 2009.

"Until August 16 Privilege members had the chance to transfer their Privilege miles to Miles & More miles and current Privilege card holders will receive an equivalent member status within Miles & More."

Regner med at om det blir aktuelt vil de kjøre samme prosess for Eurobonus.

Lenke til kommentar

Gjengen i Singapore setter også flyene på bakken inntil videre:

"Delays to A380 flights

04 November 2010

Our engine manufacturer Rolls Royce and aircraft manufacturer Airbus have advised us to conduct precautionary technical checks on our A380 aircraft, following today's incident involving another operator’s A380.

Resulting from this development, Singapore Airlines will be delaying all flights operating our A380 aircraft.

We will keep affected customers updated and more information will be provided once it is available. "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...