Gå til innhold

Flytråden for de reiseglade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke jeg heller :new_woot: Jeg skjønner virkelig ikke at ungdommen higer etter å dra til Magaluf og Kos og møte like mange Skandinaver som en grei dag på Karl Johan. Og at hele opplegget med reisen er å drikke seg dritings hver dag gjør meg flau over å være nordmann.
Må innrømme at jeg har vært på Kos. Tok en chartertur til Kalymnos, men det var fly til Kos og for å komme til hotellet på Kalymnos var det buss, venting, båt, venting og buss igjen. Returen ble gjort enklere med to døgn på Kos på slutten av ferien.

Det var en utrolig nedtur å være på Kos i forhold til Kalymnos. Det var virkelig som å komme fra Hellas til "syden".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å redusere sete-pitch til 23 tommer ser ikke så forlokkende ut. Blir jo ikke mye luft mellom folkene.

Jeg ser for meg at disse kanskje kan fungere på flyginger på maks 1 time. Noe mer enn det blir for slitsomt.

At cowboyer sitter slik hele dagen er ikke et argument. De er vant med å sitte slik. Folk som er nye til hesteridning sliter gjerne med å tilpasse seg sittestillingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...