Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Synes Ryan hadde god service , merket ikkeno sure miner. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hva med "andre siden" av Mexico, dvs Stillehavssiden?Tror jeg allerede har fått med meg det beste av Mexico, men det er sikkert noe å hente også der senere. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Synes Ryan hadde god service , merket ikkeno sure miner.Bare de som ikke har flydd med Ryanair klager på betjeningen der. Selv en SAS-direktør som på ingen måte legger godviljen til må innrømme at service var "Overraskende bra! Profesjonelle og blide kabinansatte." http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=580367 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 "Balconing" er siste galskap fulle sydenturister legger ut på YouTube. 8 skal allerede være drept bare på balearene av sine nattlige stup fra balkong til svømmebasseng. http://www.youtube.com/watch?v=Qyg2S0xEUG4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Og 90% av disse balconing-stuntene ble vel spilt inn på Magaluf, Kos, Ayia Napa og Ibiza tenker jeg. Lenke til kommentar
koots Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Og 90% av disse balconing-stuntene ble vel spilt inn på Magaluf, Kos, Ayia Napa og Ibiza tenker jeg. Som uansett er steder jeg antagelig aldri har tenkt å sette mine føtter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ikke jeg heller Jeg skjønner virkelig ikke at ungdommen higer etter å dra til Magaluf og Kos og møte like mange Skandinaver som en grei dag på Karl Johan. Og at hele opplegget med reisen er å drikke seg dritings hver dag gjør meg flau over å være nordmann. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Å redusere sete-pitch til 23 tommer ser ikke så forlokkende ut. Blir jo ikke mye luft mellom folkene. http://travel.usatoday.com/flights/2010-09-10-airlinestanding10_ST_N.htm Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tenk deg London - Singapore - Sydney i det setet der du. Blir jo større omkostninger til kiropraktor enn for et first-class sete. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ikke jeg heller Jeg skjønner virkelig ikke at ungdommen higer etter å dra til Magaluf og Kos og møte like mange Skandinaver som en grei dag på Karl Johan. Og at hele opplegget med reisen er å drikke seg dritings hver dag gjør meg flau over å være nordmann.Må innrømme at jeg har vært på Kos. Tok en chartertur til Kalymnos, men det var fly til Kos og for å komme til hotellet på Kalymnos var det buss, venting, båt, venting og buss igjen. Returen ble gjort enklere med to døgn på Kos på slutten av ferien. Det var en utrolig nedtur å være på Kos i forhold til Kalymnos. Det var virkelig som å komme fra Hellas til "syden". 1 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Å redusere sete-pitch til 23 tommer ser ikke så forlokkende ut. Blir jo ikke mye luft mellom folkene. Jeg ser for meg at disse kanskje kan fungere på flyginger på maks 1 time. Noe mer enn det blir for slitsomt. At cowboyer sitter slik hele dagen er ikke et argument. De er vant med å sitte slik. Folk som er nye til hesteridning sliter gjerne med å tilpasse seg sittestillingen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har sittet mange timer på en slik stol så ville nok holdt ut noen timer der, men jeg tenker mer på praktiske konsekvenser av at setet og personen forran kommer så nært. Ved turbulens ville man for eksempel lett slått hodet i setet eller personen forran. Lenke til kommentar
koots Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Spørs vel også om det går an med vanlig topunktsbelte, siden man ikke sitter like stødig som før. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvis flyet skal nødlande i f.eks havet. Hvordan inntar man "bracing" stilling da? (armene over hodet og overkroppen lent forrover i sittende stilling). Lenke til kommentar
wailer Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 sover altid hele fly turen altid uansett. syns det er ekstremt lett og sovne på fly , så hadde nok klart og sovne i de settene der også. hvis ikke så er det bare og ta noe blå valium så sovner man uansett Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Blir spennende å se hvor stort A380 er i virkeligheten. Har aldri sett flyet live før, men skal tilfeldigvis fly fra OSL i 18-tiden i dag. Tipper det kommer til å virke forholdsvis stort når det står parkert ved gaten. Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Quiz om fly hos aftenposten. Jeg regner med at de fleste her gjør det bedre enn mine 10/15. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 14/15 her Tok den like før du postet... Det er så typisk at jeg har fri den ene dagen i året hvor Airbusen kommer. Og det er langt nok å dra opp dit til at jeg ikke gidder heller. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 13/15. Bommet på spørsmålene om Ryanair og 777 på OSL. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 15 av 15. Men flynerd og flynerd, den der var rimelig enkel. Jeg anser meg ikke som flynerd, bare interessert. Hadde regnet med litt dyptgående og historiepregede spørsmål om man skal kalle seg flynerd, men for all del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå