Roberto Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det finnes to "telefonplasser" med stikkontakt (og en liten benk) rett ved den ved første lyslampen, du har også en stikkontakt på andre siden av Pizza Hut - og så finnes det en innerst i Kon-Tiki Baren (eller hva det heter). Du kan jo prøve å ringe SAS og høre om du kan kjøpe en lounge-voucher? Det kan lønne seg med litt gratis mat og drikke når det er 12 timer du skal vente... Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 takk for at dere svarer hva koster disse lounge-voucherene ? og hvor kan de kjøpes ? siden eg er røker så er det ikke aktuelt å springe inn å ut av tollen for å røke er det ingen plasser med strøm i innenriks terminalen ? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Joda, flere plasser med strøm der også. Tror det er noen stikkontakter ved sportsbaren på høyre side på innenrikspiren. Utgang vis-a-vis gate 26 når du skal ut å røyke. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 ØYH! Er det røyking i disse aristokratihøla? Hvis det medfører riktighet så skal jeg faen meg fikse meg nok poeng så jeg kommer meg inn på noe slikt! Jeg er rimlig lei av å måtte gå inn og ut, opp og rundt og gjennom toll og faenskap for å ta en stakkarslig blås! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det er nok ikke lov til å røyke i Star Alliance loungen på OSL, med mindre jeg har gått glipp av det -- jeg kan i hvert fall ikke huske å ha sett dette sist (tviler på det, egentlig). Men det er da ikke den eneste grunnen du trenger for å bli med meg inn på "aristokrathøla"? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Det er nok ikke lov til å røyke i Star Alliance loungen på OSL, med mindre jeg har gått glipp av det -- jeg kan i hvert fall ikke huske å ha sett dette sist (tviler på det, egentlig). Men det er da ikke den eneste grunnen du trenger for å bli med meg inn på "aristokrathøla"? 6117047[/snapback] Det er vel en egen greie/utgangsmuligheter for eventuelle røkere? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hm, husker ikke jeg -- reiser interkontinentalt igjen om 10 dager, får sjekke da. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg er ikke så interesert i resten av hva som er å oppdrive inne på det aller helligste, jeg er mest interesert i røykemuligheter Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Hm, husker ikke jeg -- reiser interkontinentalt igjen om 10 dager, får sjekke da. 6117363[/snapback] Det er vel diskret nok - alltid ganske rolig - ihvertfall i gold loungen. Business i første etasje er det gjerne litt mer aktivitet i. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det er nok ikke lov til å røyke i Star Alliance loungen på OSL, med mindre jeg har gått glipp av det -- jeg kan i hvert fall ikke huske å ha sett dette sist (tviler på det, egentlig). Men det er da ikke den eneste grunnen du trenger for å bli med meg inn på "aristokrathøla"? 6117047[/snapback] Det er vel en egen greie/utgangsmuligheter for eventuelle røkere? 6117150[/snapback] Kan jeg aldri huske å ha sett... Hele flyplassen er jo røykfri, og hvor skulle en evt egen røykeutgang lede? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Ut? Nei, nå ble jeg i tvil. Du har sikker rett. SOm ikke-røker har det aldri plaget meg. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...d=751315920&n=2 Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Legger ut en link til en side der man kan planlegge reiser, har ikke forsket på alt her. Noen kan jo interesse for dette fboweb Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Dårlig med røykemuligheter i SK loungen på OSL. I GIG var det derimot mulig å røyke (ikke at jeg røyker..) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Da ser jeg ingen grunn til å få innpass der hehe Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Det er absolutt ingen røykemuligheter innendørs på Oslo Lufthavn. Skal du innenriks kan du bare gå ut vis-a-vis Gate 28 hvis du skal trekke litt frisk luft. Skal du utenriks må du gå til Gate 42, opp trappen, og følge de ankommende passasjerene, og deretter ut via tollen. Ingen andre muligheter. Dette pga tollregler, dvs du har hatt muligheten til å handle duty-free varer på utenlandspiren, og må dermed tollklareres hvis du skal ut igjen. Dette er også årsaken til at vekterne sjekker boardingkortet ditt om du skal inn på utenrikspiren. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Da ser jeg ingen grunn til å få innpass der hehe 6318715[/snapback] Free booze da? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 I tilfelle noen skulle være interessert, så ser det ut som at Star Alliance likevel ikke mister Varig. Hadde vært nesten katastrofalt for Star Alliance (SAS inkl.) å miste Varig. Selv hadde jeg foretrukket TAM, men men. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 olsen: SK*G loungen i CPH har i hvert fall en røykeavd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå