JMW Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Heisann... Nå er det endelig fint nok vær til å legge om til sommerhjul, vaske bilen grundig og drive med litt småtterier...hehe Legger ut noen bilder av bilen min. Det er ikke en spesielt sprek bli, men en bil jeg er veldig gla i! Den tjener meg godt, er billig i drift og ser pen ut (det syns iallefall jeg hehe...) Skal senkes 30 mm ila uka og nye bremseklosser skal på og bytte av luftfilter er vel kanskje på tide...! Noen som har noen kommetnarer så er det bare å komme med de! Lurer på om jeg skal lakke bremseklossene foran....hmm...røde? også lakke bremsetromlene bak sorte...noen som har noen kommentarer til det? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 hmm.. pen bil det der, litt senk og litt småplastikk så er du i mål! keep it clean! Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Heisann... Nå er det endelig fint nok vær til å legge om til sommerhjul, vaske bilen grundig og drive med litt småtterier...hehe Legger ut noen bilder av bilen min. Det er ikke en spesielt sprek bli, men en bil jeg er veldig gla i! Den tjener meg godt, er billig i drift og ser pen ut (det syns iallefall jeg hehe...) Skal senkes 30 mm ila uka og nye bremseklosser skal på og bytte av luftfilter er vel kanskje på tide...! Noen som har noen kommetnarer så er det bare å komme med de! Lurer på om jeg skal lakke bremseklossene foran....hmm...røde? også lakke bremsetromlene bak sorte...noen som har noen kommentarer til det? 5923602[/snapback] ville nok satsa på å lakke calipera og ikke bremseklossene, hehe. så lenge du ikke har skiver rundt om hadde jeg lakka alt svart.. Hvordan motor er det i denna? Endret 16. april 2006 av kentsor Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 CIVIC HATCHBACK TUNER SERIES 4PC COMPLETE KIT Lenke til kommentar
JMW Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Thanks for kommentarer...det er ikke spesielt sprekt! det sitter vel en 1,4i motor på hele 90 hester! Er nok muligens calipera jeg mener ja hehe... Har sett på det stylingsettet du linker til Nordoelum...vet ikke helt om jeg vil sette så mye greier på den...men den trenger å få gjort noe med eksosen...for det ser rett og slett ikke pent ut...noen forslag? Bytte hele eksosen ? Lenke til kommentar
JMW Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 ville nok satsa på å lakke calipera og ikke bremseklossene, hehe.så lenge du ikke har skiver rundt om hadde jeg lakka alt svart.. Hvordan motor er det i denna? 5928149[/snapback] Kanskje like greit å lakke alt svart ja...hmmm....er ikke så stilig med trommelbremser hehe... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Fin bil! Hadde samme eller lignende felger på en Vectra 98 modell. Veldig stilige. Lenke til kommentar
JMW Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Fin bil! Hadde samme eller lignende felger på en Vectra 98 modell. Veldig stilige. 5929698[/snapback] Jepps...syns de er fine dim på dekkene er 205/40/17...så lite gummi...nesten litt for lite....hehe Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Pen Civic du har der gitt, selv om jeg ikke liker "hatchback" selv. Dog, fronten er fin som.. ja.. noe pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå