DArkwIng Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 er på Utkik etter cherry tastaturer.. men har googlet litt og har ikke funnet noen tilfredstillende levrandører her i norge... noen som har noen forlslag? noen som har handlet slike til under 900 spenn? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Noe slikt du tenker på? Endret 15. april 2006 av kremt Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 ja... men hvor! har du kjøpt`?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Det tastaturet var jo kjempetøft jo. Nesten så et får plass i baklomma jo! Jeg så i den nyeste biltemakatalogen (data-sidene), og der solgte de sånnt tastatur. 298,- skulle de ha for det. EDIT: Det sto i hvertfal minitastatur over det så jeg antar det er omtrent samme størrelse. 287 x 140 x 29 er det som står nevnt ved siden av det. Endret 25. april 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg bare kapret tråden jeg... Kabler er for kjerringer og homoer. 6004102[/snapback] Er det noen grunn til at kjerringer og homoer bruker kabel? Da er forresten 98% av alle folkene på min skole homoer. Noe de ikke er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå