nree Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Skal redigere sider via ett PHP script. <?php session_start(); if ($_SESSION['LoggedIn']) { $LoggedIn=true; } else { $LoggedIn=false; } if ($LoggedIn) { $file = $_GET['file']; $innhold = file_get_contents($file); $this_file = basename($_SERVER['PHP_SELF']); if (!isset($file)) { if ($handle = opendir('.')) { while (false !== ($fil = readdir($handle))) { if ($fil != "." && $fil != "..") { echo "<a href=\"$this_file?file=$fil\">$fil</a><br />\r\n"; } } } closedir($handle); } else if ($_GET['step'] == "1") { $handle = fopen($file, "w"); fwrite($handle, $_POST['text']); fclose($handle); echo "Fullført!"; } else { ?> <html> <body> <form action="<?= $this_file."?step=1&".$_SERVER['QUERY_STRING'] ?>" method="post"> <textarea name="text" rows="20" cols="70"><?= $innhold ?></textarea><br /> <input type="submit" value="Lagre siden" /> </form> <?php } //start om du ikke er logget inn } else { echo <<< end <p>Du må logge inn</p> end; } ?> </body> </html> Det som skjer når jeg bruker dette scriptet er at jeg ikke kan skrive noenting i tekstfeltet. Kan ikke redigere eller noe.. Noen som har løsningen? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 det høres ut som om noe er feil i din html... Lenke til kommentar
rønning Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 har du en link til siden der du har det eller? så kan vi sjekke/teste Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Er redd for at noen kommer til å fucke hele siden min, så.. Hadde vert fint om noen kunne teste det selv.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hvordan blir HTMLen når scriptet kjøres? Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Av en eller annen merkelig grun virket det nå.. Eneste var at det satte en \ fremfor alle " INNLEGG 2000 Endret 15. april 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå