Schnickaschnicka Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Har en zalman 7000B-Cu LED. Den ene skrua som er sånn at man kan skru en skrue inn i den igjen har jeg mistet. Får ikke montert på vifta da. Må evt kjøpe ny kjøler, men det koster 400. Har noen en sånn skrue ekstra. Jeg kan betale for den. Må være i oslo. Kan gi 100 kr. Ring på 92 69 69 76 Endret 15. april 2006 av mbarone Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Kan du ikke bare ta turen på clasern og kjøpe en med samme størrelse? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 alt ordna seg nå. digital impuls var hyggelig og ga meg 2 skruer. Nå er pc'en min ok med cpu vifta. Er det forresten en bra vifte/kjøler? Har Zalman 7000b-Cu LED Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 De du hadde merket på bildet er jo ikke skrue da, men ett gjengestykke som er støpt fast i plastplaten. Altså den du hadde merket er den du setter skruen inn i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå