ovinn Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Først og fremst er det veldig bra at ingen kom til skade, ellers hadde saken vært så sinnsykt mye verre for alle parter. Det er veldig heldig for sjåføren at han traff der ha traff og ikke lyktestolpa som Ronny nevnte lenger oppe. Men e.. Jeg har ikke sett en så teit ulykke siden gangen jeg skulle hente en kamerat på ferjeterminalen i Sandefjord da en Coca Cola lastebil veltet og det lå brus på hele E-18. 5928325[/snapback] Dårlig mage for alle meitemarker, eller dårlig i det hele tatt for alle meitemarker :!: Syns han hadde litt flaks som ikke kom til skade, men han får sikkert en fin regning og det blir en morsom forklaring han kommer med tenker jeg Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 aldri i livet!! Dette er jo bare bullshit!! Til å være i Sørfylket, så er det her snakk om en skikkelig god fest. Garantert en del pils innabords. Hvorfor i pokker var ikke jeg invitert på den festen Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ehm, lol.. Han måtte ha kjørt uansvarlig fort.. Og når man holder på å sove er det å kjøre veldig fort VELDIG UANSVARLIG. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Haehahaheah!Til og med eg hadde ikkje klart det der! ^^ 5923848[/snapback] Det var det første som slo meg også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Sladde skiltene kanskje? 5928400[/snapback] Min tanke også... Ser det er en finnsnes registrert bil, sjokk. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Haehahaheah!Til og med eg hadde ikkje klart det der! ^^ 5923848[/snapback] Det var det første som slo meg også. 5934061[/snapback] Veldig lett egentlig. Bare å lukke øya, holde rattet rett og ikke åpne dem opp igjen før du stopper. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Veldig lett egentlig. Bare å lukke øya, holde rattet rett og ikke åpne dem opp igjen før du stopper. 5935824[/snapback] Kunststykket her er jo faktisk å kunne åpne dem etter at du har stoppet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå