ronnyaa Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Våknet opp i morges, og så ut vinduet.. Trodde først naboen hadde begynt å rive garasjen, men etter å tenke meg om / se meg om så så jeg dette : De som kjørte har tydeligvis hatt litt stor fart.. Kan tilføye at ingen ble skadet Etter noen dager klarte omsider lokalavisen å få med "nyheten" http://www.ht.no/incoming/article41468.ece Edit : la til noen flere bilder Edit2: siden alle blir støtt over den finnsnes registrerte bilen så er de fjernet Edit3:link til nyhet i lokalavis Endret 17. april 2006 av ronnyaa Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Han som kjørte vil neppe føle at det var gullhår når regninga for fjøset og regressen fra forsikringsselskapet ligger i postkassa. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Har en aldri så liten mistanke om promillekjøring her... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Var nok ikke promillekjøring i dette tilfellet. Men han kommer nok til å få en duraaaaabelig regning i posten for garasjen, diverse gjerder, og ikke minst opprydding av skrot på min eiendom :-) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Din lille jevel "opprydding av skrot på min eiendom" Mye skal du ta for det? ^^ Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Din lille jevel "opprydding av skrot på min eiendom" Mye skal du ta for det? ^^ 5923284[/snapback] hehe, det er dyrt som fan det vet du, mye glassbiter og deler av forstillingen til en sur gammel mazda.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Ja fy søren ass... for et blodslit.. haha si minst 5k da? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Huff, alle disse uansvarlige ungdommene som tror de er konge på veien. Får håpe de må betale for selv da hvertfall. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg skjønner ikke hvor gullhårene kommer fra? Alle kan da ha uhell. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Haehahaheah! Til og med eg hadde ikkje klart det der! ^^ Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Gullhåret låg vel i at bilen gjorde så store skader mens sjåføren faktisk kunen gå fra stedet. Tror han skal være glad det ikke sto parkert en traktor inni dær. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 haha for en idiot. Enten har fyren nettopp fått lappen, eller så må vedkommende ha tatt noe. Ingen som klarer å prestere noe sånt i edru og våken tilstand Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Bremsene hans må ha sviktet eller noe... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Kanskje litt off topic men ronnyaa du må ha et helvetes sovehjerte hvis du har sovet deg i gjennom det der... Jeg ble vekket av en jævla kråke 06.30 i dag og hadde vel helt sikkert trodd det var 3. verdenskrig som hadde startet utenfor vinduet mitt hvis det der hadde skjedd her. Sikkert en som har hatt for stor fart eller sovnet bak rattet... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Ser det er mye spekulasjoner her, så la meg komme med noen fakta jeg har fått på bordet. 1. Fyren som kjørte var ca 35 år, altså ingen uansvarlig ungdom, men heller en uansvarlig 30-40 åring. 2. Fyren sovnet ( altså ingen fyllekjøring, men uansvarlig anyways ) 3. Bremsing : ingen bremsespor what so ever.. men relativt mye tid der bilen var i lufta, så det hadde vel ikke vært mye hjelp i det. 4. Gullhår : Gullhåret er at de ikke var skadet, og kunne gå ut av bilen for egen hjelp. De var vel ca 30 cm unna en lyktestolpe, og da har det ikke gått så bra som det gjorde. Garasjen var full av ved, og det har gått i deres favør her. Uten veden hadde de stoppet mye tidligere i grunnmuren, og da kunne det gått mye værre. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Kanskje litt off topic men ronnyaa du må ha et helvetes sovehjerte hvis du har sovet deg i gjennom det der...5923983[/snapback] Har godt sovehjerte ja.. har ikke hørt noe som helst.. og jeg var ikke på fest i går heller, helt edru, men sover jeg så sover jeg. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 steike har ikke set et så arti kræsj siden vi kræsja utafor her og da lå det kjøleskap og komfyrer over hele vægen Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Først og fremst er det veldig bra at ingen kom til skade, ellers hadde saken vært så sinnsykt mye verre for alle parter. Det er veldig heldig for sjåføren at han traff der ha traff og ikke lyktestolpa som Ronny nevnte lenger oppe. Men e.. Jeg har ikke sett en så teit ulykke siden gangen jeg skulle hente en kamerat på ferjeterminalen i Sandefjord da en Coca Cola lastebil veltet og det lå brus på hele E-18. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Cola på hele E18 :!: Fritt frem for sukkerkliss :!: Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Sladde skiltene kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå