Gå til innhold

Noen har gullhår i ræva ( bilkrasj )

ronnyaa

Anbefalte innlegg

Våknet opp i morges, og så ut vinduet..

Trodde først naboen hadde begynt å rive garasjen, men etter å tenke meg om / se meg om så så jeg dette :

rotationofresizeofp10104124bi.th.jpg resizeofp10104132vw.th.jpg resizeofrotationofp10104081ep.th.jpg resizeofp10104036sh.th.jpg resizeofp10104118gh.th.jpg resizeofp10104090bx.th.jpg

De som kjørte har tydeligvis hatt litt stor fart..

Kan tilføye at ingen ble skadet :)

Etter noen dager klarte omsider lokalavisen å få med "nyheten"

http://www.ht.no/incoming/article41468.ece

Edit : la til noen flere bilder

Edit2: siden alle blir støtt over den finnsnes registrerte bilen så er de fjernet :)

Edit3:link til nyhet i lokalavis

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt off topic men ronnyaa du må ha et helvetes sovehjerte hvis du har sovet deg i gjennom det der...

Jeg ble vekket av en jævla kråke 06.30 i dag og hadde vel helt sikkert trodd det var 3. verdenskrig som hadde startet utenfor vinduet mitt hvis det der hadde skjedd her.

Sikkert en som har hatt for stor fart eller sovnet bak rattet...

Lenke til kommentar

Ser det er mye spekulasjoner her, så la meg komme med noen fakta jeg har fått på bordet.

1. Fyren som kjørte var ca 35 år, altså ingen uansvarlig ungdom, men heller en uansvarlig 30-40 åring.

2. Fyren sovnet ( altså ingen fyllekjøring, men uansvarlig anyways )

3. Bremsing : ingen bremsespor what so ever.. men relativt mye tid der bilen var i lufta, så det hadde vel ikke vært mye hjelp i det.

4. Gullhår : Gullhåret er at de ikke var skadet, og kunne gå ut av bilen for egen hjelp. De var vel ca 30 cm unna en lyktestolpe, og da har det ikke gått så bra som det gjorde. Garasjen var full av ved, og det har gått i deres favør her. Uten veden hadde de stoppet mye tidligere i grunnmuren, og da kunne det gått mye værre.

Lenke til kommentar
Kanskje litt off topic men ronnyaa du må ha et helvetes sovehjerte hvis du har sovet deg i gjennom det der...

5923983[/snapback]

Har godt sovehjerte ja.. har ikke hørt noe som helst.. og jeg var ikke på fest i går heller, helt edru, men sover jeg så sover jeg. :)
Lenke til kommentar

Først og fremst er det veldig bra at ingen kom til skade, ellers hadde saken vært så sinnsykt mye verre for alle parter.

Det er veldig heldig for sjåføren at han traff der ha traff og ikke lyktestolpa som Ronny nevnte lenger oppe.

Men e.. Jeg har ikke sett en så teit ulykke siden gangen jeg skulle hente en kamerat på ferjeterminalen i Sandefjord da en Coca Cola lastebil veltet og det lå brus på hele E-18.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...