Bowman Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) hei. har av en eller annen grunn skrevet inn feil lisens-nøkkel.. å p.g.a. dette får jeg ikke updatert win.. er det mulig å endre denne nøkkelen uten å reistalere win? med et program eller endre en fil? håper på svar.. Endret 17. april 2006 av Bowman Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) fant ut at tweak xp pro 4 kunne finne nøkkelen men ikke endre på den... vanlig vis er ikke disse nøkklene tilgjengelig, men tweak-xp bruker en spesiell metode for å finne disse nøklene finnes det evt. programmer som kan se hvilke filer et program bruker/har tilgang til? edit: kom på at windows defender (beta) hadde en mulig het til dette.. men... for å instalere den må man vandilere windows Endret 15. april 2006 av Bowman Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Et "change product key" søk på google gir deg diverse svar, bl.a. dette: http://xphelpandsupport.mvps.org/how_do_i_...indows_xp_p.htm (Jeg har ikke prøvd det selv) Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Et "change product key" søk på google gir deg diverse svar, bl.a. dette: http://xphelpandsupport.mvps.org/how_do_i_...indows_xp_p.htm (Jeg har ikke prøvd det selv) 5924660[/snapback] denne framgangsmåten er for sp1.. er den samme som står på m$ sine sider.. glemte jeg å si at jeg har sp2? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Husker jeg hadde et sånt program for å endre den. OEM Changer trur jeg det het, men er ikke sikker. Det funka med SP2. Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) fant denne... har ikke prøvd den men det ser ut til at den skal virke.. den er funnet på denne siden. Endret 17. april 2006 av Bowman Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Mulighet 1 Hvis det har orignal windows skal vel denne finnes. Metode 2 Denne funker både på SP1 og SP2 versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå