raysv Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Heisann Folkens, Er på jakt etter en ny telefon da min gammle har begynt å slå sprekker etter kun et halvt år Det som er viktig for meg denne kan er i bunn og grunn MP3 avspilling da jeg skulle gå til innkjøp av dette også men har funnet ut at det er like greit å slå to fluer i en smekk. telefonene jeg vurderer er derfor W800, K800 og W810 som topicen tilsier (grunnen til at K800 har havnet der var grunnet at det ser ut som det har fått et veldig bra kamera som faktisk kan brukes hvis man har glemt det andre hjemme) Noen som har anelse om når K800 treffer butikk hyllene? og er det noen grunn til at man IKKE skal velge denne over W serien? Er edge eneste grunnen til at man bør velge 810 over W800? med dagens priser så blir jo w800 ca, 1000 lappen billigere enn w810. Eller er kanskje Nokia 3250 noe man burde vurdere istede? Endret 15. april 2006 av warelf Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Heisann Folkens, Er på jakt etter en ny telefon da min gammle har begynt å slå sprekker etter kun et halvt år Det som er viktig for meg denne kan er i bunn og grunn MP3 avspilling da jeg skulle gå til innkjøp av dette også men har funnet ut at det er like greit å slå to fluer i en smekk. telefonene jeg vurderer er derfor W800, K800 og W810 som topicen tilsier (grunnen til at K800 har havnet der var grunnet at det ser ut som det har fått et veldig bra kamera som faktisk kan brukes hvis man har glemt det andre hjemme) Noen som har anelse om når K800 treffer butikk hyllene? og er det noen grunn til at man IKKE skal velge denne over W serien? Er edge eneste grunnen til at man bør velge 810 over W800? med dagens priser så blir jo w800 ca, 1000 lappen billigere enn w810. Eller er kanskje Nokia 3250 noe man burde vurdere istede? 5923137[/snapback] Testen av 3250 viste at det stort sett var en meget bra telefon, spesielt på musikk, men at kameraet ikke var spesielt bra. Den har Symbian operativsystem, noe jeg synes er unødvendig på en mobil som dette. Telefonen er noget stor og klumpete, og med en blank bakside, som inviterer til stygge fingermerker og ikke minst riper en masse. Nyheter/forskjeller på W810i i forhold til W800i: W810i har ikke kameradeksel. Dog er linsa noe nedsenket. På W800i gikk lukkemekanismen til kameradekslet ad undas, slik at kameraet tentes i tide og utide. En ikke uvanlig feil, noe SE har tatt hensyn til på W810i. W810i har heldigvis ikke joystick! W810i har muligheter for firmwareoppdatering vis GPRS. Så slipper man kabel. W810i's utseende er mer nøytralt enn på W800i, men likevel stilig. W810i har EDGE Jeg kjøper kanskje en W810i, selv om jeg heller ville hatt den rimeligere W300i. Men den kommer ikke før om 3 uker (for meg en liten evighet...). Lenke til kommentar
formannen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg jobber i en elektroforetning i Bergensområdet. For tiden kan vi selge W800i uten noen lås eller binding til 2695,- (mye billigere enn nettprisen til firmaet og evt andre firma). Men det har vært en del servicer på W800i pga. joysticken. NTS som vi bruker som verksted tar dette på garantien, men du mister telefonen i en uke (de bytter joystickswitch, tømmer den for støv og oppdaterer firmware). W810i har ikke denne joysticken, så da er dette problemet borte. Personlig har jeg ikke hatt gleden av å teste den enda, men jeg tror ikke det er så mye som er endret fra W800i... Jeg hadde valgt W810i pga. design, men det er slik jeg er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå