tosson Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Hei En venn av meg har en gammel pc med 32mb ram, lurte på om win98 ville kunne kjøres på så lite minne. Pcen fungerer med win95, men win95 som er på pcen er mangelfull, mangler bla innstillinger for skjermkort og visa versa. Pcen skal brukes kun til kontorbruk. office 95 blant annet. Får ikke tak i win95, men har win98, så det er eneste løsningen for øyeblikket. Hva mener dere? Tør ikke innstalere win98 før jeg vet mere. På forhånd takk. tosson Endret 15. april 2006 av tosson Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Det går bra det, vil bli litt fileswaping men maskina vil fungere og du får gjort det du skal. XP går jo og kjøre på 128Mb ram men det går en del i sirop, ser for meg at Win98 med 32Mb ram blir noe lignende. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 ta det med ro det vil gå, pappa har 32 mb ram han og,å win 98 kjører så og si prikkfritt Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Min far hadde en bærbar med 32MB og Win98 inntil nylig. Det går, men det blir endel diskaktivitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå