KjellV Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Ser i Hotmail under folderen "Sent Messages" at det står "Messages more than 30 days old will be automatically deleted from this folder". Slik stod det ikke sist jeg var inne i "sent messages"-folderen. Kan ikke huske jeg ble opplyst om at denne ordningen vart innført. Har dere andre som bruker Hotmail blitt opplyst om dette? Kan de gjøre dette uten å opplyse folk om at dette skjer? Mista noen SVÆRT viktige mailer nå.. buhuu.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Dette har vært godt kjent i lang tid, over en måned iallefall. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 00:38, skrev C. Alshus:Dette har vært godt kjent i lang tid, over en måned iallefall. ...om ikke lengre. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Hvordan fant dere det ut da? Er ikke en måned siden jeg var inne å leste i mine sendte mailer som var 1 år gamle og vel det. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg fikk mail fra hotmail om dette. Så vidt jeg skjønte det gjelder det kun hvis hotmailen din holder på å bli full. det var det som var grunnen til at jeg fikk mailen. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Så vidt jeg skjønte det gjelder det kun hvis hotmailen din holder på å bli full. Jeg bruker knapt 20% av plassen.. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Kan ikke huske å ha mottatt mail, kanskje havnet den i "junk mail" mappa? :smile: Jeg leste om endringen i IT-Avisens daglige nyhetsblekke, som jeg selvfølgelig abonnerer på (dagens gratisreklame). Artikkelen finner du her: http://www.itavisen.no/art/1299163.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå